שלום לכולם מישהו זוכר אותי???

השומר

New member
שלום לכולם מישהו זוכר אותי???

שלום לכולם הרבה זמן שלא כתבתי פה (למרות שראיתי את הפורום לא היה לי זמן כל כך לרשום) גם את האמת לא הייתי פעיל בתקופה האחרונה במשא"ז (אין מה לעשות הצבא לוקח את הזמן של כולם). מקווה שעכשיו יהיה לי יותר זמן גם במיוחד כשיש לי עכשיו רישיון משטרתי חחחחח אז מה חדש מה קורה כולם?
 

קרבינוש

New member
אהלן אני בטח זוכר אותך

מה קורה ?? איפה אתה בסוף משרת עשית את הרישיון דרך המשטרה במסגרת שחם ?
 

השומר

New member
בסוף לא הצלחתי להיכנס לשח"ם לצערי

ולא משנה כמה פרוטקציות הופעלו (כולל ממ"ר) בגלל שהיה כבר מעל התקן בכל המרחב באותה תקופה של שח"ם אז לא הצליחו (וגם הפרופיל שהיה 72) בכל אופן את הרשיון עשיתי דרך (עכשיו זה הדבר המצחיק יותר יהיה) תחנת נהריה ששם אפשר להגיד שאני גם כן עובד קצת (הרמק"מ שם פשוט בא ולקח אותי איתו להיות שם כיא ני מכיר אותו הרבה זמן עוד מהתקופה של המפקדות נוער שהיו אצלנו פורחות) ככה שבקרוב אתחיל להוציא את המשמרות בתור הנהג ולא בתור הסייר...
 

השומר

New member
בן מה קורה???

זוכר שאתה עדיין חייב לי משהו וכל הזמן התחמקת?! חחחחח אני אפשר להגיד יותר בבית מאשר בבסיס... חחחח אתה רוצה תשלח לי הודעה ל MSN כשאתה תהיה מחובר...
 
אצלי הכל מצוין

עובדים בטיולים בקושי בבית ובאמת שמתי לב שנעלמת. מה איתך מה אתה עושה בימים אלו?
 
הו שלום- יא בוגד

עזבת את האק"מ ונהיית שוטר הא יא כחול? ממצב אחי? איך הולך לך??
 

משאז

New member
מתגעגע... ולא מבין לאן הלב שלי נוסע....

חזרתי ובגדול, אחרי 3 שנות שירות במשטרה השתחררתי ב 10/10 אני עכשיו מתנדב במתמי"ד גלילות ועובד בעיריית רמה"ש בשיטור המשולב עברתי לצד של הטובים!!! מה איתכם? איפה כל החברה של פעם, בן רועי ב' איציק מירב כולם?
 
עדין כל החבר'ה הטובים פה

אני עובד כמאבטח טיולם- ומגיש עזרה ראשונה מתנדב במתמי"ד בירקון וביפת"ח ושהו- חוצמזה הכל רגיל חיים נושמים
 
אנחנו מהותיקים כאן כבר כמה שנים טובות

עד 120 חחח
 
יאפ אכן- כן מן הותיקים ונמשיך לכתוב

ואף אחד לא יעצור אותנו מכתיבה פה (אחלה סיסמה לבחירות לא?). אז אם כבר הותיקים צרכים לארגן מיני מפגשות כזה- עם המנהלים (אהמ אהמ )
 
למעלה