להיות שוטר סיור בשכר?

benpual

New member
להיות שוטר סיור בשכר?

מהם התנאים להתקבל? בגרות מלאה? 12 שנות לימוד?
 
ככה

בגרות מלאה - היום זאת כבר דרישה 12 שנות לימוד יכולת לבצע תפקיד שטח (פרופיל צבאי נמוך בעקבות בעיה בריאותית וכו') אלו התנאים הראשונים לגיוס.. אחר"כ יש לך את המבחנים בממד"א , ראיוניות לשכת גיוס וכו'..
 

G COP

New member
היי ליטל

רציתי לדעת.. התחלתי עכשיו גם את תהליכי הגיוס, כרגע אני לא מיועד ליחידה/תחנה ספציפית כלשהי אתמול עשיתי את המבחני אופי... דפ"ר אני לא צריך כי יש לי מהשירות מה השלב הבא? וזה נכון שמי שלא עובר את הגיבוש שוטרים פסול מגיוס למשטרה/מג"ב במשך שנתיים-שלוש??
 

G COP

New member
הייתי אצלכם בראיון יום שישי שעבר:)

אמרו לי שאני צריך לעשות מטווחים יום שישי הזה... כשהתקשרתי למטווחים אמרו לי שאין מטווח בכלל יום שישי! מוזר.. בכל מקרה האישור נשק המזורגג הזה של משרד הפנים לא הגיע הגיע עדיין..
 

G COP

New member
בראשון..

ובחברה הקודמת של התחום שהתכוונתי להתחיל לעבוד ("ארי" אם אתה מכיר) חיכיתי חודשיים וחצי לאישור הזה, ולמרות שעד לפני שבועיים הייתי מתקשר אליהם כל שבוע ושואל אותם מה נסגר עם זה-אין תשובה. ככה שלדעתי חיכיתי מספיק :) אבל נראה..
 
אם אני לא טועה אז אם לא עברת גיבוש

אתה רשאי לעבור גיבוש אחרי שנה , אחרי המבחני דפ"ר אתה תשובץ כמועמד עתידי ליחידה מסויימת באחד מהמחוזות להם אתה גוייסת , תקבל זימון לגיבוש הקרוב שיפתח , אחרי שתעבור את הגיבוש ב"ה תגיע ליחידה שלך תעבור ראיון קצר עם הקצין יחידה שלך ו.. בהצלחה. משם קורס שוטרים , קורס מגזרי.. ובלה בלה בלה .. .. ..
 

G COP

New member
...אז.. את אומרת

שממש בימים אלה יכולים כבר לשבץ אותי באח תהתחנות, ואני אתחיל לפעול שם במאין מתכונת של חפיפה עד שאני אשלח לגיבוש+קורס? או שאני עדיין לא אתחיל לפעול עד אחרי הגיבוש? (במידה ואני אעבור כמובן)
 
לא ,אני אומרת שאחרי הגיבוש

אתה תחשב כשוטר מן המניין במשטרת ישראל ורק אז תעבור ליחידה שאליה שיבצו אותך , אתה תעבור ראיון עם מפקד היחידה או ראש מחלק . בהצלחה!
 

G COP

New member
אם היא תגלה לך- היא תיאלץ להרוג אותך

 

G COP

New member
חח מה כבר אמרנו שהוא לא לגבי פורם?

ואני ממתין לאישור שלך שם
 
למעלה