מעריב 26.11.07 - פרשת ה"עבריניים במדים".

מעריב 26.11.07 - פרשת ה"עבריניים במדים".

ב"ה לקרוא ולא להאמין - הלב נצבט. שוטר שהציל חיים, נלחם על בטחון המדינה ונזרק לכלבים. בעמוד 13 בידיעה קטנה ולא ממש חשובה - שוב נהריה, ועוד רימון. המשטרה עושה משהו נגד העבריינים? או יודעת להלחם נגד רובין-הוד שמנסה להגן על החלשים?! מפכ"ל, מישהו? הלו יש מישהו בבית?!
 

760

New member
ממ"ז צפון חייב ללכת הביתה

הפשע משתולל במלוא עוזו בצפון, רימונים מתעופפים בנהריה כאילו היתה זו בגדד ביום רע, מטענים מתפוצצים על ימין ועל שמאל, אזרחים תמימים נפגעים, שוטרים חוששים לחייהם וכתוצאה מכך מערכת אכיפת החוק משותקת. מפקד שכל האמור לעיל מתרחש בתחום אחריותו וגיזרתו - כשל !!! מפקד משטרה שהפשע הוא השולט האמיתי במחוזו צריך ללכת הביתה. מפקד משטרה שאינו מסוגל לגבות את שוטריו בעבודתם צריך ללכת הביתה. מפקד משטרה שמתנער משוטרים שהוא עצמו במחדליו הביא לדבר עבירה צריך ללכת הביתה. שמעון קורן מפקד המחוז הצפוני צריך ללכת הביתה !!! (ויעשה טוב אם ייקח איתו את המפכ"ל ואת השר) איציק, תודה רבה על הכתבה.
 

miki69

New member
חוכמה קטנה זה להסתכל מהצדד

כאשר מאיימים עליך , זורקים עליך רימונים , מאיימים על ילדייך , לא תיקח את החוק ליידיך ותנקוט פעולת נגד?? מה אתה כבש מובל לשחיטה?? לא שאני מצדיק פעולות עבריניות, אבל בהחלט ניתן להבין אותם , עד שהמשטרה לא תנקה את עצמה ותפעל ביד קשה ביותר נגד עבריינים לא נוכל לחיות כאן , רק תנסה לאיים על שוטר או בני משפחתו בארה"ב , אתה משול למת מהלך!!!!
 
נהיינו כמו ארה"ס לצערי שלום

גם לצערי אין לנו כל כך משטרה חזקה ותאמת זה די חורה ומעצבן אותי- אם היינו משטרה חזקה לא היה כל כך עבריינות ברחוב
 

ghost7

New member
זה, לדעתי, שורש הבעיה.

הפכו את "בלעדיות מערכת המשפט" למשהו דומה ל"עגל זהב", כשכל התגוננות ע"י הקורבן היא "נטילת החוק לידים", אשר מאיימת על "קדושתו" של אותו עגל. כמי שמאמין בזכויות הפרט, עד גבול האנרכיה, אני מודע, ומכיר, בצורך באיזון בין זכיות הפרט, (גם העבריין), לבין "כח" המשטרה. אבל מה לגבי המרווח שבין התקלות האזרח באיום, לבין הגעה והגנה (בפועל, או הצפויה) של המשטרה? כל בעלי התפקידים (בפועל, או בגמלאות) "מקפידים" שלא להתיחס לזה. (לגבי ההתיחסות היחידה בה נתקלתי- כבר כתבתי, בעניין ה"קצין והמפתחות", למי שזוכר). אז אני לא מספיק בקיא בתחום, כדי להעלות טענות לגבי דיני הראיות, או פסקי בתי המשפט. אבל מקרה זה רק מוכיח את טענתי לגבי הבעייתיות של אותו מרווח- בו המשטרה אינה מסוגלת לספק הגנה אפקטיבית, אבל עדיין לקרבן אסור להתגונן בצורה אפקטיבית, כי זה מהווה "נטילת החוק לידים", דבר שמהווה איום על "קדושת" אותו "עגל זהב" ("בלעדיות מערכות החוק").
 
למעלה