שרשור אקדמי יום שלישי

1קישקשתה

New member
ריצ'י,

האם הבחורה באה מסביבה טובה? האם יש לה כמה נגזרות חמודות המעוניינות גם כן בשידוך? האם יש לבחורה גבולות? האם היא בעד או נגד אינטגרל משולש? האם הבחורה מספיק כנה ורציפה בדעתה? האם יש לה נקודות קיצון? נקודות חשודות?? האם היא יורדת? עולה?! האם היא דוגמנית-על? על-האיסטור? סתם על N? האם שערה מתכנס או מתבדר ברוח? האם היא חיובית או שלילית? האם היא קמורה או נטולת בעיות אורטופדיות? האם הבחורה ערכית? חד-חד-ערכית? האם היא באה ממשפחה טובה או מורכבת? איך המבנה האלגברי שלה, באופן כללי? מה הן השאיפות שלה מעצמה? בקיצור, כיצד היית מגדיר אותה ואם אפשר גם תמונה או כל טווח של תיאור העולה על דעתך.
 

RichardSmith

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo45.gif

ממה שידוע לי עד כה, נראה שרוב התשובות חיוביות.
אני לא זוכר מתי הסתקרנתי מבחורה כל כך...
 

1קישקשתה

New member
אל תדאג!

אם אין מדובר בשוברת לבבות סדרתית, אז אני מאמין שהדייט שלכם יעבור ללא שום קושי. קח אותה למקום סגור או למסעדה טובה ("בורגר-שטראס" , "הסטקייה של אבל") ותאכלו כמה סנדוויצ'ים. היי, אל תשכח להגדיל את הארוחה כרצונך! אל תעז להותיר שאריות בצלחת, היא עוד עלולה לחשוד שאתה בן-דוד של טיילור, האקס המעצבן שלה מן העבר. אם היא תציע לך להתחלק בתשלום במידה שווה, אמור לה שתהיה רציונלית, הרי אין לה גרוש על הנשמה ולך הרי יש משכורת אינסופית. כשאתה אומר לה זאת הקפד להנמיך את הטורים, היא עוד עלולה להיפגע. והכי חשוב, בלי הגבלת הכלליות - אל תיעלב מקנטור אחד או שניים שלה ואל תירתע אם אתה מרגיש שהיא חוסמת את רגשותיה. זכור תמיד, שבסופו של יום, כל בחורה היא הרמונית, ועם טיפה מחמאות ופיתולים מצדך תוכל לנשוק לה בנקודת החיתוך שביניכם. ואם היא גם חסרת גבולות כמו הבת של דיריכלה, לך תדע, אולי עוד תמצא את עצמך ברדיוס התכנסות כזה אשר ידרוש ממך מקסימום ריכוז על מנת לגזור אותה איבר-איבר. במובן הרחב, כמובן...
 

DallyLama

New member
באמת כישרון פואטי

יצא לך אי פעם לכתוב משהו? סיפור קצר אני אשמח לקרוא.
 

עריסטו

Active member
נסה עליה את אחד המשפטים הבאים

Hey there, do you know what kind of matrices are the easiest to invert? Honey, you’ve got more curves than a Riemann surface. You know group theory, right? Let’s add you to me and me to you and see if we’re closed under the "operation". That’s a sum from k = one, to n = what’s your number? Your skin is so smooth, its definitely differentiable everywhere. Have you ever heard of the Contraction Mapping Lemma, it says you and I could get closer, and closer, and closer, and … You’re a matrix, and I form a basis of your eigen vectors, now let’s diagonalize. If you’re a graph, then I am definitely your adjacency matrix. From combinatorics, it’s not N choose R, it’s I choose U, now let’s combine. my love for you is a monotonically increasing unbounded function You are the solution to my homogeneous system of linear equations. What's your favorite linear transformation? Your beauty defies real and complex analysis. i wish i were a derivative so i could lie tangent to your curves. i'll take you to the limit as x approaches infinity. Come on baby, let's off to a decimal place i know of and i'll take you to the limit. let's take each other to the limit to see if we converge let me integrate our curves so that i can increase our volume if i were a function you would be my asymptote - i always tend towards you. your beauty cannot be spanned by a finite basis of vectors. my love is like an exponential curve. it's unbounded my love for you is like a fractal - it goes on forever. my love for you is like the derivative of a concave up function because it is always increasing. we're going to assume this concave up function resembles x^2 so that slopes is actually increasing. you and i add up better than a riemann sum i hope you know set theory because i want to intersect and union you you've got more curves than a triple integral i wish i was your problem set, because then i'd be really hard, and you'd be doing me on the desk.
i'm not being obtuse, but you're acute girl. you fascinate me more than the fundamental theorem of calculus your mama's easier than finding a trivial solution.​
 

עריסטו

Active member
../images/Emo13.gif המשפט האחרון נוסף בטעות

אותו דווקא לא כדאי לומר...
 

enash

New member
תואר משולב האם כדאי?

מדעי המחשב ומתמטיקה מה היתרונות והחסרונות? כמה נקודות צריך לצבור? האם בתעשייה יכירו לי בכל אחד מאה אחוז או שאהיה אבוד לא פה ולא שם ?
 

RichardSmith

New member
לפי דעתי לא.

אין במתמטיקה הרבה לעשות מחוץ לתחום האקדמי. כן יש מקצועות בודדים בהיי טק למשל. מתכנן אלגוריתמים זאת משרה שכזו. במדמ"ח יש מספיק מתמטיקה... עדיף להתמקד אם רוצים להגיע למשרה בחוץ. כמובן שאחד הפקטורים החשובים בקבלה לעבודה הוא הניסיון... נ"ז משתנות מאונ' לאונ'. אם תסיים את השילוב בממוצע בשמים, אף אחד לא יגיד לך לא... (מלבד כאלה הדורשים ניסיון (שעדיף לרכוש חלקית בתקופת הלימודים)).
 

RichardSmith

New member
על התבוננות.

אני כמובן לא מכליל זאת על כל המקרים. זאת דעתי הסובייקטיבית לגמרי.
 
במדמ"ח אין מספיק מתמטיקה

לא מספיק על מנת להגיע לתפקיד בחוץ שכן דורש ידע מתמטי (ולאו דווקא כי צריך אותו לתפקיד...).
 

gil levi

New member
תגובה מסטודנט לתואר משולב.

יתרונות -ידע בשני התחומים (יותר ידע במתמטיקה מבוגר תואר במדמ"ח (שני התארים האלו- המשולב ומדמ"ח מורחב - לא כל כך רחוקים)). חסרונות- אתה יוצא עם פחות ידע במתמטיקה מבוגר תואר ראשון במתמטיקה ופחות ידע במדעי המחשב מבוגר תואר ראשון במדעי המחשב. באת"א צריך לצבור 128 נקודות, שזה בדיוק אותו מספר כמו בתואר ראשון במתמטיקה ובדיוק אותו מספר כמו בתואר ראשון במתמטיקה. לגבי התעשייה, אני לא יודע. נסה בפורום מובטלי היי-טק ותריץ חיפוש בפורום מדמ"ח, הנושא נידון גם שם. וחוץ מזה, אני עכשיו בתחילת שנה שלישית ואני ממש מרגיש שאני יוצא קירח מכאן ומכאן , שחסר לי ידע בשני התחומים. עדיין הייתי מעדיף את התואר המשולב על פני תואר מורחב במדמ"ח או תואר מורחב במתמטיקה, אבל הייתי מעדיף בהרבה לעשות תואר כפול במתמטיקה ומדמ"ח, גם אם זה אומר למשוך אותו ל4 או 5 שנים.
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
אני לא מבין יש הגבלה של הקורסים

שאתה יכול לקחת, כלומר אם אתה רוצה לקחת עוד קורסים ולחרוג מהמכסה של 128 ש"ס, אתה לא יכול לעשות את זה?
 
למעלה