רופא לברית

מאי25

New member
רופא לברית

אני מבקשת המלצות לרופא המתמחה ומורשה לבצע ברית לפג באזור חולון
 

פרנגה

New member
פרופ' דולברג

אנחנו הלכנו לפרופ' דולברג שעושה בריתות בקליניקה בבית שלו בקרית קרניצי ליד תל השומר. אשתו היא המרדימה. הוא מנהל הפגייה בתל השומר. היינו מרוצים והבולבלון של התאומים נראה ממש אחלה (עבר את בקרת האיכות של בעלי). יש לו אתר באינטרנט שאת השם שלו אני לא זוכרת - אבל תנסי לעשות חיפוש לפי השם.
 
ד"ר קסלר

מנהל מחלקת אורולוגית ילדים בוולפסון, מה שאומר שאת רוב ימיו הוא מעביר בתיקון בריתות שבהן אחרים פישלו (כך בערך הוא תאר לי את זה)... הוא מל את הבונבונים שלנו בבית, במהירות, במקצועיות, בנחמדות וללא כאב (לא היו צרחות, ולא היתה אי-נוחות אח"כ) או כל מאורע חריג אחר. הוא התקשר למחרת לשאול מה נשמע. מומלץ בחום.
 

מיקה21

New member
../images/Emo31.gif אני ממש ממליצה נגד קסלר!!!

לי יש ממש טראומה ממנו הוא בא אלינו לעשות ברית לשני הקטנטנים כשהם היו בני 3 חודשים ( 8 ימים מתוקן...) הוא התחיל עם הברית של אופק, ואופק לא הפסיק לדמם!, ד"ר קסלר ממש נלחץ ולא ידע מה לעשות (סה"כ נמצא בבית ולא עם כל התמיכה של בית החולים) לא היה לא אפילו תחבושת כדי לעצור את הדימום! הוא הידק עליו את החיתול ואמר לבדוק אחרי 3 שעות אם הדימום הפסיק. הוא סירב לעשות ברית למתן באיזו תואנה קיקיונית. ואז הוא עזב במהירות. כעבור שעתיים פתחתי את החיתול ונחרדתי לראות אותו ספוג בדם! התקשרנו לד"ר קסלר (שיש לציין הגיע במהירות) בסוף הדימום הפסיק, אבל זו בהחלט היתה חוויה מזעזעת. בביקורת חודש אחרי אמרנו לו שנראה שנשאר יותר מידי עורלה, והוא אמר שזה יסתדר עם הזמן... היום שנתיים אחרי, נראה שיש צורך בניתוח לתיקון ברית! בקיצור אני ממש לא ממליצה !
 
../images/Emo12.gifוואו! לא נשמע כמו אותו אחד

שעשה את הברית אצלנו... אמאל'ה. איזה חוויה עברתם
 

מנתח

New member
זהו אחד מסיכוני המילה.

כל רופא שמנתח עלול להתקל בסיבוך. זו הסיבה שיש סטטיסטיקה של סיבוכים. נכון שלרופאים מסויימים יש יותר סיבוכים מלאחרים אבל זה תלוי בעקומת למידה ואני מאמין שלקסלר יש כבר מספיק נסיון. מי שבוחר למול את ילדיו חייב לקחת בחשבון שלמילה יש סיבוכים, וגם בידיים הטובות והמנוסות ביותר אחד מכל 200 ילדים יפגעו - מי לטווח קצר מי לטווח ארוך, ומי לצמיתות. אגב, בקרב מוהלים המספרים גבוהיפם פי 4 - כלומר אחד מחמישים יפגעו. זה לא חליל השאני ממליץ על קסלר או על כל רופא אחר. מה שאני ממליץ, זה שלפני שאם הולכים למול תינוק שנולד בריא ושלם - אנא בדקו היטב מה אתם עושים, ומהו המחיר. בכל ניתוח אחר שואלים אותי האם לא ניתן להמנע או להמתין עם הניתוח, מהם הסיבוכים מהם הסיכונים, מהי ההרדמה, מיהו המרדים מי ינתח בהמכרוכה ההחלמה, מה יהיה עם המעקב והאם יש תוצאות לטווח ארוך, וכו'. זהו הניתוח היחיד שאני מכיר שבו ההחלטה מתקבלת ללא כל מעורבות רופא, הניתוח מסוכם בשיחת טלפון (לפי המלצות מהדודה או השכנה ממול - ול אפעם הפרמטר המוביל הוא היכולת הבידורית של המבצע), אין להורים שמץ מושג מה נעשה למה זה טוב והאם בכלל, וזה נעשה ברחובות ליטרלית. יש תמיד לחשוב איך תחושו, חו"ח אם התוצאה תהיה לא טובה.
 
אתה צודק

למרות שבחירת המילים "תינוק שנולד בריא ושלם" קצת אומללה, אפעס, בפורום הזה, אני מסכימה עקרונית עם מה שכתבת. בדיוק היתה כתבה על זה בטלויזיה ביום ששי, והיא עוררה בי מחשבות ותהיות האם היום הייתי מקבלת היום החלטה אחרת לגבי בני התאומים. מזל שאצלנו הברית הכפולה (עם קסלר, כאמור) עברה בשלום, ושלא אצטרך יותר לקבל החלטה כזו לגבי אף ילד.
 
דר' בולביק

אומנם מאזור נתניה אבל שווה שווה שווה!!! מעבר לזה שהוא מקצועי מאוד, הוא אדם מקסים וסימפטי! הוא המטולוג מלניאדו. וגם המחירים שלו בהחלט סבירים.
 

doritya2

New member
רופא שהוא קודם כל בן אדם

אומנם לא מל את ילדי, אבל אני מכירה כאלה שהוא מל את ילדיהם ומאד מרוצים ממנו. וחוץ מזה הייתי אצלו במעקב הריון ובבדיקות לאחר הלידה של יהב, בחור מקסים ומומלץ מאד.
 
למעלה