מעקב פגים

מעקב פגים

באיזו תכיפות אתן הולכות/הלכתן למעקב פגים אחרי השחרור? אותנו (שבוע 33, שבועיים בפגיה בשניידר) זימנו אחרי 3 חודשים בפעם הראשונה ואחרי ארבעה חודשים נוספים (7 חודשים לאחר השחרור). האם נראה לכם שצריך מעקב יותר צמוד? האם למישהי יש ניסיון עם קופ"ח מאוחדת? יש שם יחידה למעקב התפתחות?
 
אנחנו היינו בפגייה לחיסון RSV שזה

ווירוס בדרכי הנשימה חודש לאחר השיחרור של גיא ועשו לנו ביקורת באותה הזדמנות. הזמינו אותנו לעוד חודש שזה יהיה חודשיים מהחיסון+ביקורת וארבעה מהשיחרור.
 

מיכל שמ

New member
מעקב בפגיה!

לנו (קופ"ח לאומית ) לא אישרו בכלל מעקב בפגיה אלא רק במסגרת קופת חולים הדבר היחיד שאישרו לנו בבית חולים היה בדיקת עיניים חד פעמית בגיל 3 חודשים וגם זאת רק לאחר שבמסגרת קופ"ח לא הצליחו לעשות להן את זה כי פשוט לא הצלחתי להחזיק אותן בלי שיזוזו. זה סתם היה עינוי כפול!!!!
 
אצלי כל פעם הרופאה אומרת לי

כל פעם שאני באה היא אומרת לי מתי הפעם הבאה וכל פעם זה שונה! אני הולכת למעקב פגים דרך קופ"ח מאוחדת והיא מאד נחמדה וטובה, תבררי במקום שאת גרה אם יש מעקב פגים דרך הקופה.
 
קופ"חמאוחדת

נתנו לנו טופסי 17 למעקב פגים עד גיל שנה, ואז התעקשו שהמעקב יעשה אצלם. בעקרון אנחנו מטופלים במכון להתפתחות הילד בקופה, והם מפנים אותנו לבדיקות שמיעה/ראיה תקופתיות, ולבדיקות נדרשות אחרות. מאוד יכול להיות, אבל שהדבר משתנה מעיר לעיר. ממזכירה רפואית בקופה, הבנתי שהמדיניות שלהם היא - שעד גיל שנה, הם מוציאים טופסי 17 לכל בדיקה שהתינוק מופנה אליה, בלי לעשות שום בעיה. מגיל שנה הם מתחילים להיות סלקטיבים (במיוחד אם יש במקום מגוריך מכון להתפתחות הילד).
 
אוף יצא לי קצת מבולבל ../images/Emo3.gif

עד גיל שנה עשינו מעקב פגים בבי"ח. נפגשנו בגיל 3-4 חודשים ובגיל 9 חודשים וקצת לפני גיל שנה. כל בדיקה כללה שקילה, בדיקת רופא ילדים, ובדיקת ראיה. בגיל 9 חודשים היתה גם בדיקה BRA (שמיעה אוביקטיבית), ולקראת גיל שנה בדיקת שמיעה עם אוזניות.
 
אנחנו עושים את מעקב הפגים בשניידר

ובכל פעם הרופאה אומרת לנו מתי הפעם הבאה לפי ההתקדמות של שירה. נאמר לי שהמעקב הוא עד גיל שנתיים. היינו בערך חודשיים אחרי השחרור ואז שוב אחרי חצי שנה וקבעו לנו שוב לאחרי חצי שנה שזה עוד חודש.
 
תה"ש זימנו אותנו למעקב חצי שנה אחרי

כמובן שהאמא ההיסטרית של יערה פנתה מייד למכון להתפתחות הילד של מכבי, קיבלה תור לאתמול ברגע שראו 800 גרם על טופס השחרור מהפגייה, ואכן התגלו בעיות טונוס גבוה ברגליים שהתחלנו לטפל בהן בגיל חודש מתוקן ולא חצי שנה מתוקן! המכון של מכבי (ביפו) פשוט נפלא, הרופא שמנהל אותו (ד"ר אנטמן) והפיזיותרפיסטים מאוד מקצועיים, והעיקר - לא מחכים בתור! כשכבר הלכתי למעקב בתה"ש קיבל אותי רופא אנטיפת אחרי 45 דקות ארוכות של המתנה (ועם תינוקת עייפה שנרדמת במנשא רק כשאמא מסתובבת במסדרון, זה הרבה). חברים שלנו מהפגייה שהיו להם בעיות הרבה יותר בעייתיות משלנו, גם הם קיבלו תור ל4-5 חודשים אחרי השחרור. כך שמבחינה זו תה"ש ממש איכזבו.
 
תודה על התגובות. נראה לי שאברר

בקופה. כי לפי האינטרנט במרכז הארץ יש מכונים כאלו רק בירושליים והרצליה. זה קצת רחוק (מהמרכז האמיתי)...
 

שרהודיה

New member
איפה את גרה ??

היום כמעט בכל עיר ולכל קופה יש מכון להתפתחות הילד..
 
לפי מה שזכור לי

למרפאת מעקב פגים . הלכנו רק עד גיל שנה פעם במיספר חודשים . אבל במכון להתפתחות הילד אנחנו במעקב עד היום . ( גיל שנתיים ) . אבל היו המון בדיקות נלוות אחרות עניים כ- 5 פעמים . ושמיעה - פעמיים ..ואנדוקרינולוגיה .. ועוד .. כך שממש לא היה משעמם !
 
למעלה