כעומק החקירה - עומק חימום הגזרה

כן ביבי התקשר לרוחני או למנהיג האירני בבקשה שלח מלט כדי

שאוכל לברוח מהחקירות, פשוט השמאל והתקשרות נהיתם פטטים, מתעסקים עם חרטות של סיגריות ושל שמפניות כאשר האיום הרציני הולך ומתבסס לו בלבנון ובסוריה, ומדרום בסיני דאעש גם אם חס ושלום הוא נפל במשהו, כרגע אין משהו מעולה ממנו( למעט אם איילת שקד היתה מתמודדת אולי היה אפשר לדבר על מחליף,) אבל מה זה משנה את הדין של ביבי כבר חרצו כולם ולא אתפלא גם אם מערכת המשפט עוד לפני שזה הגיע חלמשפט זה כבר הוכרע , אבל כנראה סדר העדיפיות העקום במדינה כרגע מה שחשוב זה כמה סיגירות ושמפניות קיבל ומה הבן שלו עשה, ולא להתעסק אם איום של עשרות אלפי טילים ואירן שהולכת ומתבססת בסוריה, ודאעש בסיני
 

haimb100

New member
כעומק העיסוק בשטויות,כך עומק הגיכוך בהאשמות ועומק הטשטוש

בין עיקר לטפל.

אם יורשה לי פשוט אצטט את זהבה גלאון מאתמול: "האשמות מעליבות ומקוממות"
 
אירן שבפנים הרבה יותר מסוכנת, הדתה, הדרת נשים

עוצר שבועי , תשלום דמי חסות בסופר ובמסעדה (כשרות בד"ץ שקר כלשהו),
איזה כיף שבתחושת איום מותר למנהיג להיות מושחת, וזה לא מסתכם רק בסיגרים, ממליץ לך לקרוא את המלצות המשטרה כשיתפרסמו בשלמותם.
ואפשר לעסוק גם באיום האירני מבחוץ וגם בשחיתות והאיום האירני מבפנים.
 

ר ו פ ן

New member
"נכון" אבל זה שלנו..


גנב עברי ראשון, זונה עברייה ראשונה..
ביאליק כתב במילים את מאוויינו..

אז.., זכינו.. ובגדול
 

guprnds

Active member
מסוכנת, נכון. הרבה יותר? אני מאוד בספק

אנשים נוטים לזלזל בעצמת הטלטלה שעוברת על עולם האיסלאם. דאעש התנחלה בלבבות של מליונים, לא רבבות. ודאעש הרבה הרבה יותר מסוכנת מקנאות יהודית, שהיא כשלעצמה גם כן מסוכנת. בנוגע לרה"מ, אף שאינני נמנה על בוחריו אני משוכנע שמלייה מסויים בחברה הישראלית קשר קשר להפילו בדרכים נלוזות, ובעיניי זה לא פחות מסוכן מהקנאות החרדית שמפחידה אותך.
 
למעלה