חידות באפילה

maglor

New member
../images/Emo29.gifחידות באפילה../images/Emo29.gif

חידות באפילה, הערב עם תוספת נחמדה. אני מזכיר את החוקים: 1)כל תשובה בהודעה נפרדת 2)מספר השאלה בלבד יופיע בנושא השאלה, התשובה תינתן בתוכן ההודעה 3)כל אדם רשאי לענות פעם אחת בלבד על כל שאלה, טעיתם, אל תנסו שנית לא תינתן תגובה וחדש, החל מערב, הזוכה בכל חידון יזכה בפרס, והפרס הוא: לכתוב 3 חידות לחידון של השבוע הבא. כלומר אני אכריז על זוכה, הבן אדם עם מספר התשובות הגבוה ביותר והוא ישלח אלי בהודעה את החידות שלו לשבוע הבא והן יוספו לחידון, אסור על הזוכה לענות על השאלות שלו
(*במידה ויהיו שני אנשים עם מספר זהה של תשובות נכונות תינתן שאלה נוספת שהעונה נכונה יקבל את הפרס) ועכשיו לשאלות: 1) השם האלפי של ההר בונדושתור הוא? 2) מה זה קירית´ ניניאך? 3) איך קראו לשומר על החביות אשר נרדם במשמרתו? 4) כיצד נקראת חלקת האדמה של האיכר מאגוט? 5) היכן התחבא פרדגר בולג´ר עד אשר נתפס בידי אנשיו של "הבוס"? 6) נראכוסט הוא? 7) הפסגה הדרומית ביותר בהרי הערפל? 8) איזה נהר היה הארוך ביותר בבלריאנד? 9) מי הרג את הדרקון סמוג? 10) שאלה בנוסח מלך הטריוויה: התשובה היא: אראגורן, שאלה נכונה תזכה את המשיב בנקודה, שאלות מקוריות במיוחד ייזכו בעד 3 נקודות. בהצלחה.
 

E a r e n d i l

New member
8

נהר הגיליון. במפה שניתנה בתרגום העברי לא ניתן אפילו לראות היכן הוא מגיע לים.
 

E a r e n d i l

New member
רעיון ל10

מה שמו של האדם אשר בו זורם גם דם משל בני הלילית ושל המאיאר אשר נישא לבת לילית, אשר בה זורם גם דם של בני אדם ושל מאיאר? (גם אראגורן וגם ארוון צאצאים של ברן ולותיין).
 

E a r e n d i l

New member
9

אם אני לא טועה, וייתכן שכן כי עותק של "ההוביט" לא מצוי כרגע לידי, אני חושב שזה היה בארד מעיר הכלונסאות (שגם שמה פרח מזכרוני כרגע).
 

a a d d i i

New member
10 ../images/Emo119.gif

מהו השם אליו קשור השיר: "לא כל זהב יש לו זוהר, לא כל תועה דרך יאבד. גם בא בימים יש לו תואר, ושורש עמוק לא יושמד. מרמץ תצא אש ותרב, באופל האור יוסתר. גם להב נתוץ יהיה חרה, וההלך ישוב וימלוך"
 
למעלה