הטא של פייסי

Tom Kapinos

New member
../images/Emo221.gifהטא של פייסי../images/Emo221.gif

בפעם השניה בסדרה, חוגגים לפייסי יומולדת. שימו לב שהיומולדת שלו הפעם חל באמצע העונה ובעונה השניה הוא היה ממש בתחילת העונה. לא מדובר בטעות, שכן העונה השנייה הייתה בעצם תחילת הסמסטר השני של כיתה י' ואילו באמצע העונה הרביעית מתחיל הסמסטר השני של כיתה י"ב. אנו זוכים לראות בפעם הראשונה וגם האחרונה את אמא של פייסי, אחותו קארי וילדיה. וגם אבא של פייסי שמשתתף כל עונה זוגית (2, 4, 6). צפייה מהנה.
 

GrandPrix2OO7

New member
עד כמה שראיתי את העונה הזאת

יותר מכל עונה אחרת ואני מכיר כל צעד ושעל בכל פרק בע"פ, אני עדיין מתרגש כל פעם מחדש מעשייה טלוויזיונית במיטבה. אף סדרה לעולם לא תצליח להשתוות לאיכויות של הסדרה הזאת אף פעם (בז'אנר הזה כמובן).
 

Tom Kapinos

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif וברוך הבא לפורום

כל חובבי העונה הרביעית מתקבלים פה בברכה
 

gg101

New member
צודק

הפרק הראשון בסדרה היה כתוב ברמה של סרט קולנוע, לא פחות, ומבוים מדהים. הפרק השני הכי טוב בתולדות הסדרה הוא הפרק האחרון של העונה הרביעית (סוף התיכון). להזכירכם, למרות שאני בטוח שכולם כאן יודעים, שהכותב המבריק, היוצר של הסדרה,, קווין ויליאמסון, שכתב הרבה פרקים בעיקר בעונה הראשונה וכתב כמובן את הפרק הראשון כתב שנה לפני כן את "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" ו"הצעקה 2" ושנתיים לפני כן את "הצעקה". לא סתם הפרקים שהוא כתב כתובים ברמה הגבוהה ביותר. לדעתי הוא יכל להיות מאוד מוערך גם בקולנוע האמריקאי אם היה מנסה ז'אנרים אחרים ובמאים אחרים, או היה מביים בעצמו (חוץ מ-"לתפוס את גב' טינגל)...
 

everli

New member
לגבי היומולדת...

זה עדיין לא מסתדר, בעונה השנייה היתה לו יומולדת בקיץ, (אני זוכרת שאנדי הלכה עם ביקיני וכו') ובפרק הזה זה חורף... אבל שיהיה... בסה"כ פרק מדכא משהו...
 

Tom Kapinos

New member
שלמות. פרק משפחתי, קטן, צנוע, אישי.

כיף לראות את משפחת וויטר בהרכב מלא, כיף לראות את שריף וויטר ואת דאג ואת קארי יחד עם הנו-נק מאנסטרס וכיף לשמוע את Lean On Me של בת' אורטון בסוף הפרק. מושלם. שימו לב לפרק של השבוע הבא, שלדעתי הגיע לפרק הזה אמי על התסריט הטוב ביותר. כתיבה איכותית ומוצלחת ביותר.
 
למעלה