לסמוך על עצמך

Tom Kapinos

New member
../images/Emo221.gifלסמוך על עצמך../images/Emo221.gif

אחד הפרקים הטובים ביותר בעונה הזאת ואולי הפרק הכי 'שקט' בתולדות הסדרה. כדי לבסס את העובדה הזאת זה הפרק היחידי שבמהלכו מושמע שיר אחד בלבד. זה גם הפרק הראשון של טובי בסדרה. צפייה נעימה. זה באמת פרק שאסור לפספס ויוכל לחסוך לחלקיכם מפגש אצל פסיכולוג, מסאג' או חוג יוגה.
 

Tom Kapinos

New member
איזה עצוב ומעצבן זה

שהסדרה נמשכה רק 6 עונות. היום סדרת טלוויזיה מצליחה לא יורדת מהמסך עם פחות מ-9, 10 עונות. 6 עונות זה בהחלט לא מספיק ולדעתי הסדרה הייתה יכולה לרוץ עד היום ובהצלחה גדולה. אחד הפרקים המוצלחים. אני מברך על כניסתו של טובי לסדרה וביחד עם דרו, גרטשן וכמובן ברוקס מדובר בצוות אורחים מנצח, יותר מכל עונה אחרת (בטח יותר מהחמישית והשישית שהסדרה סבבה סביב האורחים בלבד וזה היה מעצבן). אנחנו מתקרבים לאמצע העונה, הזמן טס שנהנים.
 

snier1991

New member
איך הגעת למסקנה המפגרת הזאת?

היום סדרות מבוטלות הרבה יותר מהר אם פעם היו נותנים לסדרה להתפתח למרותך שהיא לא מצליחה ברייטינג(כמו מלרוז פלייס רצח מאדום לשחור סיינפלד וכדומה) היום עם אתה ממצמץ לשנייה בועטים בך מהמסך ולא נותנים לך אפילו עוד שנייה ואתה יכול להיות אלוהים או הסדרה המצליחה ביותר בעולם
 

everli

New member
שניר

זה שאתה חושב אחרת לא הופך את מה שמשהו אחר חושב למפגר, תחשוב איך אתה היית מרגיש אם משהו היה מגיב ככה להודעה שלך תודה
 

snier1991

New member
צודק זה לא היה במקום

אבל זה לא עניין של דיעה זה עניין של עובדה היום הרבה יותר קשה להשיג עונות מאשר בתקופה של דוסון אם דוסון הייתה משודרת היום היו לה משהו כמו 3-4 עונות פעם נתנו לסדרות להתפתח כמעט ולא ביטלו ישר היום ישר מבטלים(השנה היו סדרות שביטלו אחרי פרק אחד!) אבל בכל מקרה זה לא היה במקום סליחה
 

DAN1EL

New member
אתה רציני? ../images/Emo97.gif

א. 6 עונות זה בהחלט מכובד. ב. אתה באמת היית רוצה שהסדרה תסיים כמו בוורלי הילס? עם איזה 10 עונות ובלי טיפת כבוד? כל הזמן המבקרים הריצו בדיחות על זה שהם כבר איזה בני 40 ועדיין ממשיכים וזה פשוט באמת הפך להיות סוג של בדיחה, התוכנית הזאת. אופרת סבון סוג ז'. ג. עם כל הכבוד, הקסם כבר די הלך לאיבוד. חלק יגידו אחרי העונה הראשונה, חלק יגידו ברגע שהסדרה עזבה את קייפסייד. להמשיך את זה היה הופך את זה ליותר דביק ממה שהיה יכול להיות. ד. מה שהכי הפריע לי בדוסון זה חוסר ההתקדמות של האנשים שם בחיים. כלומר, שנים אחרי התיכון ואתם עדיין ביחד, מתעסקים באהבות מיתולוגיות ונלחמים במתח השקוף שיש ביניכם בגלל מה שהיה פעם? כאילו, די. אז בעונה השישית זה כבר היה הגבול. ובעצם הגבול הזה די נחצה בפרקי הסיום, שהתרחשו 5 שנים מאוחר יותר, וגרמו לכל העסק להיראות עוד יותר פאתטי. זה היה סוג של קיצור דרך למה שהיה קורה אם הסדרה היתה ממשיכה עוד 5 עונות.
 

everli

New member
פרק מקסים!

דוסון כיכב בו עם כמה רגעים מרגשים במיוחד :)
 
ראיתי חלק

רק מה שיש ביו טוב כי פשוט לא הייתי בבית בשבת :( אוףףף פיפסתי את הקטעים עם דוסון משום מה יש רק קטעים של פייסי/ג'ואי. מישו יכול להסביר לי מה הפסדתי?
 

everli

New member
אז ככה...

טוב זה בטח לא יתן לך את אותה הרגשה כמו לראות את זה אבל אני אכתוב על הקטעים עם דוסון - פרק שעבר כזכור הוא התנשק עם גרטשן, אז בתחילת הפרק היא באה אליו הביתה ואמרה לו שהיא לא רוצה שהוא יקבל את הרושם הלא נכון ושאין משמעות לנשיקה הזו, אז הוא אמר שזה בסדר ושגם הוא מרגיש ככה. אח"כ פייסי שכנע את ג'ואי לדבר עם דוסון על זה כי הוא ראה שזה מטריד אותה אז ג'ואי באה לדוסון, היא ספרה לו שלא הלך לה במבחן.. אח"כ הוא הביא לה מתנה שהוא קנה לה לחג המולד - תמונה שלה ושל פייסי, וגו'אי התרגשה והתחילה לבכות, יש קטע של כמה שניות מהסצנה הזו פה אם את רוצה לראות - http://www.youtube.com/watch?v=UHwFjri6Ilk הם דברו על המסיבה של החג והיא שאלה על הנשיקה והוא אמר שגרטשן והוא רק ידידים, אז היא אמרה לו שהם יכולים להיות יותר מזה אם הוא רוצה אבל הוא אמר שהוא לא רוצה להרוס את החברות שלו עם גרטשן. ג'ואי אמרה שזה לא חייב להרוס, עובדה שהוא ודוסון עדיין חברים גם אחרי שהיו ביחד. בסוף דוסון נפגש עם גרטשן ואמר לה שיש לו רגשות כלפיה ושהוא רוצה לקחת את הסיכון ולהיות איתה, גרטשן לא ידעה מה להגיד, לכאורה נראה שהיא לא ממש רוצה אבל אנחנו יודעים שזה לא ישאר ככה, וככה בעיקרון הפרק נגמר... חוץ מזה דוסון התחיל לצלם את הסרט על מר ברוקס שמתחיל להפתח לאט לאט ולספר על החיים שלו... זהו פחות או יותר.. מקווה שעזרתי... :)
 
למעלה