מספר מטוסי ה-GA בעולם בסך הכל

Maple syrup

New member
מספר מטוסי ה-GA בעולם בסך הכל

מישהו יודע מהו (בקירוב) סך כל מספר מטוסי התעופה הכללית שקיימים כיום בעולם? או על מקור מידע אמין שממנו אפשר להשיג את האומדן? או על מקורות מידע המונים את מספר המטוסים בארצות שונות?
 
כנראה שלא...

תנסה למצוא את מספר הססנות שיוצרו עד היום, ותקבל מכפיל בין הססנות בארה"ב לעומת הסה"כ - תכפיל במספר הכולל של קלים בארה"ב ... בניחוש היית אומר שבעולם יש סה"כ בערך מספר שווה למטוסים כמו בארה"ב עצמה. זה גם מתאים למספר הטיסות שמדברים בהן די הרבה (בהקשר ויכוחים למה ארה"ב לא פועלת לפי ICAO...)
 
נדמה לי שזה OVER קצת

לפי האתר של ססנה, הם לבד יצרו יותר מ 100,000 מטוסי בוכנה. אם להתייחס למשפט "כל מטוס שני הוא ססנה" ברצינות, אזי המספר 400,000 עד 500,000 להערכה כלל עולמית תהיה מתאימה יותר. בהרבה מדינות מערביות יש מעט מאד מטוסים... אם ניקח 700 כלי טייס בישראל ל 7 מיליון איש נקבל 1:10000 איש אז ל 4 מילארד אנשים "מערביים" נקבל 400,000 כלים. (וכן אני יודע שאין 4 מילארד "אנשי מערב" ושהכל כאן ניחוש.) אם אתה זקוק למספר יחיד המלצתי לבחור ב 450,000.
 

ZeevRozenek

New member
כמה מהגרים לא-חוקיים יש באיטליה?

4 בכל צומת מרומזרת (עטים עליך לנקות את שמשת המכונית) כפול מספר הצמתים . עכשיו פחות, כי סוף סוף האיטלקים גילו את הכיכר , ומחליפים הרבה רמזורים בכיכרות. חלק מאלה ש"איבדו" את מקום עבודתם, היגרו לעיראק, והצטרפו לצבא של אל-זרקאוי זאב
 

מר שמגר

New member
לפחות בשנתיים הקרובות !

עד שעשרות ידידיו ומכריו החדשים יקחו ממנו את כל מה שיש לו: כמו שעשו לרבים וטובים חסרי השכלה שלא יודעים לה לעשות עם הכסף ונותנים אותו לכל מני "יועצי השקעות" שמשקיעים אותם עמוק בבוץ. עוד שנתיים הוא יחזור לעבודתו הקודמת.
 
למעלה