...תמיד היה לי קשה להבין בפעם
הראשונה .לא כל אחד יכול והחיים לא פיקניק.
אם נחזור לענינינו : 1. "עצם העובדה "שהמהירות הולכת ויורדת" לא ממש משנה את מהירות ההזדקרות. דברים אחרים כן משפיעים. 2. המושגים : "מעבר חד של מהירות " ו"הדיפרנציאל" הם אולי גם כן "מונחים של טייסים" , S&T אולי ,אבל יש גם סוגים אחרים של טייסים. כשמסבירים , מאד עוזר אם מדייקים. 3. כל הדיון אגב ,מול מיס וולקירי הוא על עניין DV\DT. 4. לא צריך להסביר שבטיסה באנך זווית ההתקפה היא 0 . הרי הנסיקה לא הייתה אנכית אם זווית התקפה הייתה שונה מאפס. אם יסתדר לך פעם ל ה א י ץ באנך מגבה הים ל 40 אלף [כאמור תוך כדי איסוף מהירות ,ולא מה שאתה מכיר ממטוס פרופלר ל 12 שניות ] תווכח בכך שהזווית חייבת להיות 0. 4. כמו שאמרה מיס וולקירי , במהירויות מאד נמוכות , גם אם אין "זרימה טורבולנטית" [בשפת הטייסים"
] , הכל נכנס לכללים אחרים. לא יודע אם הטייסים "שלך" מדברים הרבה על ריינולדס אבל אלה שבח"א די מכירים אותו.. 5. לצערי אני לא ממש מכיר הזדקרות שלא מלווה בהורדת אף. אם היתה כדבריך "הקטנה פתאומית בעלוי " , הרי שהוא [ העילוי]היה קודם לכן במאזן כוחות מול משקל או מול משקל + G . ברגע שהעלוי נעלם פתאום , המאזן הופר וניוטון [ מונח של לא טייסים
] עושה את שלו. אני מקווה שמיס וולקירי , לא תנטוש אותנו ליותר מדי זמן.
הראשונה .לא כל אחד יכול והחיים לא פיקניק.