יש חברות תעופה,שמראות לנוסעיהם

יורםפ

New member
עוד נסיון (אחרון)

אם הלינק לא פועל - העתק את הכתובת לדפדפן ואז תגיע לאתר. http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=D20EFAE42C53521365ED9BF69760D794 לגבי ה-G במטוסי קרב - נכון, הזמן ארוך יותר וצריך גם - לדבר עם הנווט/בקר/מבנה, להפעיל מערכת נשק, לראות טוב ורחוק כדי לזהות, ועוד פעולות שה-G מפריע לבצען, ולכן כבר לא מסתפקים ב-חליפת ה-G המסורתית ומפתחים/משתמשים במערכות נשימה בלחץ עם שילוב של חליפה מיוחדת על בית החזה. טייס ממוצע אמור להחזיק 6-7 G למשך כדקה ברציפות.
 
כאן - ניתן להטיס מוסטנג - P51

בחינם. למטוס שתי מצלמות וידאו. אחת בקצה העליון של מייצב הכיוון, מסתכלת קדימה, ואחת בקוקפיט מסתכלת אחורה אל הטייס. במטוס מותקן VCR ומערכת שמקליטה את שתי המצלמות בו זמנית במסך חצוי אופקית. כפי שאמרתי - הטיסה בחינם. מחיר הסרט $1800 לשעה. חובה לקנות. לאתר. מייק..
 
נו ומה אומר ה FAA על הטריק?

נשמע כמו ניסיון לעקוף את החוקים לגבי טיסה מסחרית (שאסורה בכלל במטוס אקספירמנטל) ... חשבתי שבארה"ב זה לא יכול לעבור?
 
לא יודע, ולא שאלתי...אבל

ראיתי אותם עושים "סבבים" של $900 לחצי שעה. זה היה לפני מספר שנים. בכל אופן, החברה ידועה, וחושבני שהם עושים את מה שהם עושים בדרך חוקית. מייק..
 

nadaveiron

New member
הדרך הפשוטה ביותר היא לרשום זאת

כטיסת הדרכה. זה מותר ב Experimental, מותר בתשלום ללא רשיון הפעלה, וכו' וכו'.
 
מענין

אתה רוצה לומר לי של FAA לא מפריע ה ABUSE הזה? למיטב זכרוני הדרכה באקפרימנטל היתה תמיד אסורה. זה נהיה אפשרי למטרה ברורה ומפורשת: אם מישהו רוכש מוסטנג, שהמדריך יוכל להדריך אותו גם על המוסטנג של המדריך. קרי הדרכה לצורך "הסבה" או CHECKOUT. כאשר עושים טיסה של חצי שעה ב 900 דולר לאדם "מהרחוב" באופן קבוע, שברור לכאורה שהוא לא רכש/ירכוש מוסטנג וסתם מחפש "טיסת כיף" - האם ה FAA לא צועק? אני מכיר מספר מדריכים אוירובטיקה שלא מחליפים את האקסטרא/פיטש שלהם במטוס אחר בדיוק בגלל הסיבה הזאת.
 

nadaveiron

New member
אני לא יודע את הפרטים, אני רק משער

יכול להיות שיש להם Waiver. יכול להיות גם שזה מוגדר "טיסת הכרות" (למעשה, זה מוגדר כך: Orientation Flight, ולא "טיסת כיף"). יענו, אתה רוצה לדעת אם מוסטנג זה בשבילך, או שהרגליים שלך כבר חלשות מדי, כמו של בוב הובר
. שוב, אני לא מכיר את האופרציה הספציפית. אם אתה רוצה, אני מוכן להתנדב לקחת אצלהם סיבוב על חשבונך ולספר לך מה רשמו בלוגבוק
 

nadaveiron

New member
עוד נקודה

אתה משוכנע שהמוסטנג רשום כ Experimental? רבים מה War Birds הם בעלי תעודה בקטגוריה Restricted שזה אולי קצת מקל את החיים. שוב - השערות בלבד, יען כי סיבוב במוסטנג עוד לא יצא לי לקחת
 
אין לי מושג קלוש

עוד לא רכשתי מוסטנג... אבל אני בספק רב אם מטוס מ WWII עם מיליון ואחד שינויים - החל מהקשר וכלה במערכת הטסה כפולה - יכול להיות RESTRICTED. מאחר וטסתי אוירובטיקה "אמיתית" ב T-26, במחיר דלק בלבד, אני לא רואה את עצמי משלם 1800/שעה עבור מוסטנג, לא חשוב כמה החוויה הזאת מיוחדת.
 

nadaveiron

New member
מערכת ההגאים הכפולה

היתה קיימת כאופציה במקור אצל היצרן, כך שבאופן עקרוני, אם ההסבה נעשתה ע"פ כל השרטוטים והנתונים המקוריים זו לא צריכה להיות בעיה. בדיקה זריזה מוכיחה שאכן הם רשומים כ Limited ולא כ Experimental. להלן מספרי רשוי שתוכל לבדוק בעצמך: N151MW N51UR N6320T N7551T
 
למעלה