הסבה לארבע מושבי
שלום חברים, לשם התחלה אני מתנצל שהודעה זו אינה עוסקת בנבכי תקנות הטיס או הנדב"ר של מגידו אלא בטיסה. הבוקר סיימתי את ההסבה לטיסה ב-Piper Warrior. ההסבה דרשה שתי טיסות, כאשר בראשונה התמקדנו בתמרוני טיסה, וכאשר הגענו לנחיתות ה-Turbulence היתה כזו שהתחלתי להרגיש רע וביקשתי להפסיק את הטיסה. בטיסה השניה התמקדנו בנחיתות. ב-Katana הכוח שיש להפעיל על הסטיק הוא קטן מאוד. כאשר המטוס אינו מקוזז כראוי, ניתן פשוט להפעיל מעט יותר כוח עליו. בגישה לנחיתה, נהגתי לקזז את המטוס פעם אחת בתחילת עם הרוח ופעם שניה עם הורדת מדפים בסוף עם הרוח, ואת השארית לטוס "עם שרירים", כך שתשומת הלב שלי נתונה לטיסה ולא לקיזוז. מידי פעם קראתי בפורום אנשים הכותבים על חשיבות הקיזוז בפיינל וכו', ולא כ"כ הבנתי את הנושא. כאשר עברתי ל-Warrior הבנתי בדיוק על מה מדובר - במטוס לא מקוזז צריך להפעיל ממש הרבה כוח על היוק, ובמצב כזה קשה להיות עדין בתגובות כנדרש. ה-Warrior מרגיש הרבה יותר כבד ו"מכובד" מה-Katana. בנוסף לכך, עלי להתרגל למטוס בו השליטה על התערובת היא ידנית ויש מספר מיכלי דלק. המעבר מ-Variable Pitch ל-Fixed Pitch הוא קל למדי. אני מתכנן כעת לטוס עליו ולהתאמן על נחיתות ותמרונים בסיסיים, עד שארגיש מוכן לטיסות Cross-country. טל.
שלום חברים, לשם התחלה אני מתנצל שהודעה זו אינה עוסקת בנבכי תקנות הטיס או הנדב"ר של מגידו אלא בטיסה. הבוקר סיימתי את ההסבה לטיסה ב-Piper Warrior. ההסבה דרשה שתי טיסות, כאשר בראשונה התמקדנו בתמרוני טיסה, וכאשר הגענו לנחיתות ה-Turbulence היתה כזו שהתחלתי להרגיש רע וביקשתי להפסיק את הטיסה. בטיסה השניה התמקדנו בנחיתות. ב-Katana הכוח שיש להפעיל על הסטיק הוא קטן מאוד. כאשר המטוס אינו מקוזז כראוי, ניתן פשוט להפעיל מעט יותר כוח עליו. בגישה לנחיתה, נהגתי לקזז את המטוס פעם אחת בתחילת עם הרוח ופעם שניה עם הורדת מדפים בסוף עם הרוח, ואת השארית לטוס "עם שרירים", כך שתשומת הלב שלי נתונה לטיסה ולא לקיזוז. מידי פעם קראתי בפורום אנשים הכותבים על חשיבות הקיזוז בפיינל וכו', ולא כ"כ הבנתי את הנושא. כאשר עברתי ל-Warrior הבנתי בדיוק על מה מדובר - במטוס לא מקוזז צריך להפעיל ממש הרבה כוח על היוק, ובמצב כזה קשה להיות עדין בתגובות כנדרש. ה-Warrior מרגיש הרבה יותר כבד ו"מכובד" מה-Katana. בנוסף לכך, עלי להתרגל למטוס בו השליטה על התערובת היא ידנית ויש מספר מיכלי דלק. המעבר מ-Variable Pitch ל-Fixed Pitch הוא קל למדי. אני מתכנן כעת לטוס עליו ולהתאמן על נחיתות ותמרונים בסיסיים, עד שארגיש מוכן לטיסות Cross-country. טל.