יש חברות תעופה,שמראות לנוסעיהם

יש חברות תעופה,שמראות לנוסעיהם

את נתיב הטיסה,יש חברות שמאפשרות להאזין לערוץ הרדיו בו משתמשים הטייסים בעת טיסה בנתיב,ויש עכשיו דבר חדש!! אפשר לראות במסך האישי את מטוסכם ,ממצלמה המותקנת על זנב המטוס.
 

ZeevRozenek

New member
מיקי- צלום בזמן טיסה - ההודעה הנ"ל

סתם רעיון זדוני - תנסה להרכיב מצלמת ווידאו בתא הטייס מלפניך, שתהיה מכוונת אליך. אחרי הטיסה תסתכל על עוויתות הפנים במצבי G שואף ל-10 . ראיתי דבר כזה פה באיטליה - גדול הפנטומימאים בעולם לא היה מצליח לעשות עוויתות כאלה - ממש מפחיד. זאב
 
הצילום עלי

רק תרכיב לי בבקשה מצלמה שבעצמה עומדת ב 10G, ושמחוברת לגוף המטוס כך שלא תעוף לי לפנים בעוצמה פי 10 מהרגיל (10G) וכמובן תקבל את אישור המנהל לשינוי המבנה ... ואני מבטיח לשלוח לך סרט מכל טיסה
יש אפשרות לרכוש את האקסטרא עם מערכת וידאו מהמפעל. סיפור יקר, לא שווה לטעמי את הגימיק. אם משתמשים במטוס לטיסות "כיף" שכידוע לנו אי אפשר לעשות בארץ, אפשר למכור לאנשים את הוידאו אחר כך ... ואז זה שווה. נו נדב, מה אתה אומר על מכירת הוידאו לאנשים שירצו בזה *אחרי* הטיסה, ורק אם הם מעונינים (אין חובה)? זה COMPENSTATION או לא רלוונטי (בהנחה שאול להראות שחלקם לפחות לא רכשו את הסרט ... אז מה אם הם קיבלו מכות?) שוב חזרתי לדיון בתקנות. שיט!
 

ZeevRozenek

New member
מיקי-לדעתי המצלמה היתה מורכבת בתוך

התא- על INSTRUMENT PANEL . אבל לא מוכן לערוב על כך. זאב
 

tp535

New member
חברת SWISS

מראה על מסכי הכיסאות ב A340 שתי מצלמות אחת המופנת כלפי מטה ואחת היושבת על גלגל האף האיכות נחמדה יצא לי לראות נחיתה על מסלול 30 בטיסה מצירך לת"א
 

יורםפ

New member
הצילום עליך!

די פשוט, מרכיבים מצלמה זעירה (Panasonic SV-AV50 Flash Memory Digital Camcorder) עם VELCRO על החלק הליון של הפנל. עומד ב+ 9 ו -6 בלי בעיה.אנסה לצרף דוגמא.
 

יורםפ

New member
העליון כמובן...

איך לעז... אני יכול לשלוח סרטון קצרצר - פחות מ-250 ג'?
 
זאת אכן אופציה

קיבלתי כזאת מצלמה לא מזמן, אבל אז היתה איזה תקלה ....המממ שמנע ממני לנסות לחבר אותה ב VELCRO. יחזיק 6G? אתה נותן אחריות על החופה?
 

יורםפ

New member
אחריות מלאה

טסתי עם המצלמה, נראה מצוין, שלחתי לך דוגמא קטנה למייל. אחריות אני נותן אם אני מרכיב, טס, ובודק........ הולך? הבאת את המטוס צפונה?
 
שינוי שם הקובץ

אתה מעלה את הקובץ עם סיומת PDF למשל, ואומר לאנשים להוריד אותו, לעשות RENAME ל AVI וכו', ואז לצפות. לא ממש נוח, אבל שימושי בלית ברירה.
 

zoti

New member
יותר פשוט

שלח דרך YOUSENDIT. אתה מעלה את הקובץ לסרבר שלהם ושם פה את הלינק. החסרון הוא שהם מאפשרים רק 25 הורדות ושומרים את הקובץ לשבוע אבל אם זה קובץ קטן אתה יכול להעלות אותו כמה פעמים.
 
למעלה