מכירת מטוסי "פשוש"

מקס מ

New member
מכירת מטוסי "פשוש"

לכל מי שלא מעודכן אז חיל האוויר מוכר בקרוב את מטוסי הפשוש ובמקומם נכנס מטוס הבוננזה A-36 עם 6 מקומות ישיבה (כולל טייס). מישהוא יודעה יותר פרטים ?
 
אילו פרטים אתה מעונין?

חיל האויר החליט לחסוך לנו כסף ובמקום שיטוס רק טייס אחד בפשוש, יטוסו עכשיו 6 איש בבוננזה. זה חסכון משמעותי בהוצאות לכל כסא. בשבתות, אותו טייס יוכל לקחת את המשפחה כולה לסיבוב בשמי הארץ. כמו שעושים הטנקיסטים למשפחות שלהם. מה לא ברור? זה גם חוסך לח"א את הצורך לעשות צביעה מחדש של הפשושים.
 

גד יצחק

New member
אתגר למנהל הפורום

תזמין את האיש מ ח"א לצט בפורום שיסביר איך ומי הגיע למסקנה שבוננזה הינו מטוס שמתאים לתפקידו.מבלי להכנס לעלות הרכישה.גם באם קבלו אותו מתנה.שיתן נתונים כמו משקל ואיזון מדוע מטוס כן נסע קבוע לא עדיף מדוע מטוס שחייב ליטוף ורגישות והטסה מדויקת יופעל ע"י טיסים מזדמנים.
 

YHS

New member
אולי תבקש גם

שכל פעם לפני שחיל האוויר לוקח החלטה, יפנו אליך ויקבלו את אישורך? חיל האוויר צריך להסביר לך את נימוקיו? לפורום? עם כל הכבוד לפורום - אם אתה מעוניין לדעת, פנה במכתב מנומק לחבר כנסת שישאל שאילתא את שר הביטחון.
 

גד יצחק

New member
תגובה YHS

אינני מבקש אישור אבל אני מניח שכשם שמפקד ח"א מסיים קדנציה לצורך יחסי ציבור מעלה טיסה פרידה מצולמת בטלויזה שעולה למשלם המיסים כמה מאות אלפי דולרים.יעביר מי מהמקורבים למקבלי ההחלטות בחיל האוויר כי יש דעות בקרב הציבור שקבלת החלטה גובלת בחוסר הגיון אדיר והסבר בפורום יעלה פחות ממטס ליחסי ציבור.
 
כולנו עודכננו

היה דיון בנושא בפורום לפני 4 עמודים ... זה הסתיים, כרגיל, במתקפה על ח"א שאתה יכול לראות קצוות ממנה כאן, כאשר מספר "מגיני ח"א" הסבירו שאנחנו טיפשים ודנים במה שלא לנו. אני בטוח שמישהו יכול להוציא ולסרוק מביטאון ח"א כתבה המהללת את הפשוש ועד כמה הוא שיפר את רמת הלחימה/כוננות בחייל. אפילו יהיה את מי שיצעק, בשם ח"א, על זה שסריקה כזאת אינה חוקית (היא חוקית וחצי)
 

ZeevRozenek

New member
נדב- תודה. הסלנג הצבאי מצחיק אותי

למה בקשר קוראים למסוק "מרחף" ? כדי שחיזבאללה לא יבין ?
 

דודי 32

New member
זאב ,כשהייתי בלבנון ישבתי

לילה אחד בחמ"ל של גולני , אחד החיילים פתר תשבץ ופתאום הוא שואל.. הליקופטר בעברית 4 אותיות? לא הספקתי להגיד מסוק והסמב"ץ בלי להתבלבל צועק לו "דרדר" (אות קריאה למסוק).
 

ZeevRozenek

New member
אתה צודק - מזל שהמינהל לא דורש

בדיקות רפואיות אצל "תוֹרֶן" (רופא) שנעזר ע"י "גפרור" (חובש)- לפחות ככה זה היה כשאני הייתי פעם אחרונה במילואים - גם כן בלבנון. כמו שאמרתי, המיליטריסטיות אוכלת כל חלקה טובה..... זאב
 

ZeevRozenek

New member
נדב- פה קוראים למטוס הזה TOBAGO

לא פשוש ולא שלדג ולא בטיח - פשוט: TOBAGO. אם אני לא טועה יש לו שתי דלתות SEAGULL שמתרוממות למעלה. הדעה הרווחת עליו לא מחמיאה לו במיוחד, הוכחה לכך שחיל האויר לא תמיד קונה את הטוב ביותר. כנראה שרצו פעם ללקק לצרפתים. זאב
 

nadaveiron

New member
זאב, התבלבלת

Tobago זה אחיו הקטן (סימנו TB-10, בעל 180 כ"ס וכן נסע קבוע). זה Trinidad, בעל כן נסע מתקפל ומנוע IO-540 בעל 250 כ"ס.
 

ronenec

New member
זאב - הקדשנו לך תמונות של פשוש...

זאב - הקדשנו לך תמונות של פשוש ואפילו לא אמרת תודה... גם זה סוג של חוצפה...
 
מה אתה בכלל מצפה ממנו?

הצחקתני
 
למעלה