הם השתגעו שם כאן באמריקה

אתה טועה ומטעה

ממליץ להוסיף מד G ללוח השעונים שלך. במינוס חצי G, הסנדל יעוף יופי וישבור חלון. אין כל בעיה לדחוף סטיק קדימה באופן חריף בססנה ולקבל חצי G. אין שום מגבלת מטוס גם ב 1.5G שלילי, שזה יחסית המון. וכמובן שאין שום סכנת "פיתול". כמעט בלתי אפשרי לשבור ססנה עם G שלילי - אין "מספיק" הגה גובה בכדי להגיע ל G שלילי חריף ברוב המצבים.
 
יש ב-EFIS גם מד G. לצסנה 172

מטיפוס N מותר לעבור 1.52 גי שלילי ב- NORMAL CATEGORY על הגוף פועל 1 G של כדור הארץ, צריך להפטר מהגי הזה בכדי שהמסה תהיה אפס, לא? אז זה כבר 1 גי שלילי, תסביר לי מה הטעות שלי?
 
הטעות שלך היא

בהנחה שצריך G שלילי בשביל להפטר מהחיובי. חוסר משקל מושג ב- 0G. ב- G שלילי (כלשהו) הדברים מתחילים לעופף מעלה.
 
אם ההסבר של עידן לא ברור

מד ה G מראה בישרה ואופקית: 1G כאשר אתה דוחף סטיק קדימה קלות, מד ה G יורד לכ 0.7G בדחיפה יותר חזקה, ירד לאפס, וימשיך מטה. הקיבה "עולה למעלה". ה G שמראה המד הוא גם ה G הפועל על המטוס. למעשה זהו ה עומס שפועל על הכנף, שהרי הכנף בעצם "תלויה באויר" ואילו "גוף המטוס" מנסה ליפול לאדמה והכנף "מחזיקה אותו" ולכן "חשה" 1G בישרה ואופקית. בטיסה הפוכה ואופקית, מד ה G יראה 1G שלילי, הכנף תחוש בדיוק את זה (היא חשה 1G בכוון ההפוך) ואתה תרגיש כמו בעמידת ראש, לחץ בפנים. במצב הזה, שהוא תקין בססנה, דברים יעופו "למעלה" בדיוק באותו הקצב שעל האדמה הם יעופו "למטה". אם זה לא ברור: נא לא לנסות את זה בססנה בלי מצנח, מדריך, ורק ב CGP.
 

amnon25

New member
סינדול

אני לא מבין גדול במטוסים או בסנדלים, אולם ראיתי לאחרונה שהתחילו להשתמש בשרשראות לנעילת הפרופלורים - אם זה טוב עכשיו, ופחות מסורבל עכשיו, למה לא היה ניתן לעשות זאת קודם לכן? מי האחראי? מגיע לי מזל טוב, עשיתי אתמול סולו ראשון אמנון
 

amnon25

New member
בעיות באמריקה?

תגיד, אתה באמת חושב שאנחנו צריכים להתעסק עם הבעיות באמריקה? - מה, לנו חסרים בעיות בבית? אמנון
 
tsa and the new rulls

hey well with the TSA ITS JUST SOUNDS bad its not so bad , as a forner person who wants to learn he must fill application pay some 125 fee, fingrints and that it , not a big deal trust me i know what i am talking aboutep
 

tcachi

New member
פתרון פשוט וקל

ניתן בעלות נמוכה וללא סירבול לייצר נועל הגאים עם מנעול
 
למעלה