תגידו, מישהו גם טס פה לפעמים?

תגידו, מישהו גם טס פה לפעמים?

או רק מזיינים את המוח בפרידות דביקות ומתלבטים כמו חכמי חלם אם לתבוע את דורון עתיק לפי סעיף 273(ב) לחוק העונשין או שמא לפי חוק עשיית דין בנאצים ובעוזריהם (תשי"ב)? דווקא היה לי יום מוצלח. קראו לי בצהריים לעשות סבב: השיעמום הרגיל, כלת השמחה מבועתת לידי, בעלה מאחור מבסוט עד הגג מהמתנה המקורית שהמציא, אני נוהג וחושב בליבי כי בפעם הבאה יארגן לה וויקאנד באבו כביר, מתנה הרבה יותר מקורית שלא תשכח עד הקבר. איך שאני חוזר מהטיסה הקרבית הזו, מגיע אלי המכונאי הראשי: יש לי מטוס אחרי צבע שגם עשו לו רינגים, אתה מוכן לעשות לו טסט פלייט? טוב, נו, טסט פלייט. אבל יש לי תנאי, אמר לי. לפני הבדיקות לפי הטופס אתה חייב, אבל פשוט חייב, לטוס שעה בנתוני שיוט. נו, אם חייבים אז חייבים. לוקח מטוס וטס להנאתי שעה ומשהו עד אור אחרון, ממלא את טופס החידון וחוזר. מה רע לי, חשבתי. עשיתי בשכל עם הרשיון המסחרי הזה. ליהנות כל כך הרבה ועוד במקום לשלם על המטוס עוד מזכים אותי על זמני. החיים יפים.
 
הלוואי

לטוס עולה כסף...לכתוב כאן זה בחינם. וחוץ מזה אין לי מטוס. למרות שהפרופ בידי! אז בקרוב!
 
עזוב

אני לא טס על פייפר אם הוא לא צהוב כמו האורגינל
(מי שלא מבין את הבדיחה, שימתין שהצבע והכסאות שאבי הזמין יגיעו) וברצינות כמובן: תודה.
 
מיקי, אם אתה זקוק לפועל זר

מהונגריה, תקרא לי. אעזור לך בחפץ לב להרכיב את הוונטילטור מקדימה..
 
גם לי אין מטוס

ואני טס. זו ההזדמנות הנדירה שלך לטוס על "פחטסים" בלי חרקות באויר. דוד
 

Hawk17

New member
ואולי

אולי זה הזמן קצת לצאת להתאורר מהמטוס המשוגע שם למעלה ולטוס קצת בנחת במטוס הזעיר גם שם למטה למטה?
 
כן, גם אני!

ואפילו על אותו מטוס. עשרים דקות בדיקות בטחוניות בשער. הבן שלי נשאר על הקרקע בשל היעדר תעודת זהות (אפילו שנבחן על מספר אישי בצה"ל, יחידה בשרות וכו') (פשלה שלי ואין לי טענות לאיש), לנוסעת היה רק דרכון וגם היא נבחנה כנ"ל (והסתבר שהם מאותה יחידה סודית) ורק אח שלי היה תקני והבטיח לקנות לי אוטו כמו זה של הטייס שטס אחרינו אם אתנהג יפה (תנאי בלתי מוגדר היטב כך שלא ניתן לעמוד בו מראש). שהינו באוויר בדיוק אותו זמן שנבדקנו בטחונית. פגשנו מטאטא דו מושבי טס מעל הדרים בגובה 1,500 רגל אבל לא שטינקרנו לאף אחד כי מטאטא טס כמו עוד כמה דברים יש רק באגדות. מצטרף לדעתך בנושא החיים.
 

גד יצחק

New member
לאב"ד טסים גם טסים

אני מרכז לי חומר לפנסיה בכונתי לשייט ביאכטה בין האיים באישהוא מקום ולכתוב ספר על מה ששמעו אוזני וראו עיני במושב האחורי וקלטה המצלמה.(כל הזכויות שמורות)
 
למעלה