דבר "המנהל החדש"

דבר "המנהל החדש"

בראש ובראשונה אני רוצה להודות לצור על פועלו. הכרתי את צור לפני כשנתיים במסגרת לימודי התאוריה לרשיון הפרטי, ויחד עם צור הכרתי גם את ה- Baby שלו דאז - פורום תעופה קלה. הפורום מלווה אותי מתקופת הקורס הפרטי, ועד היום – עשרה חודשים וכתשעים שע"ט מאז קבלת הרשיון. (כן, כן.. אני עדיין ירוק. כ- 150 שע"ט בסך הכל). כחבר פורום שתרם מאחורי הקלעים בארגון המפגש בקרית שמונה, הסיור במרכז תיאום (הסיור השני בדרך – הודעה תבוא בנפרד) וכחבר פורום שמעוניין להמשיך ולתרום לקידום התחום, אני רואה את תהליך העברת המושכות לידיי כצעד טבעי. מעבר לנושאים הטכניים הנידונים בפורום בעזרתם של אנשים כמו מייק ריכפלד, דניאלה, נדב עירון, צביקה עוזר ואחרים אשר תרמו רבות, גדולתו של הפורום, מבחינתי לפחות, מתבטאת ביכולתו לגרום לכמאה טייסים וחובבי תעופה לנטוש את תוכניותיהם ליום שישי ולהתכנס פעם אחר פעם במנחתים שונים ברחבי הארץ ולדבר, לאכול ולנשום תעופה. בזכות הפורום רכשתי ידידים רבים מכל רחבי הארץ שספק אם הייתי מכיר בדרך אחרת: טומי וגיורא מהדרום, מארק, יעל, יורם, יזהר, אבי, זיו ורבים אחרים מהרצליה, מיטל מירושלים, דניאלה מחיפה, אלי אליאס, והרשימה עוד ארוכה. אין ספק שמסורת המפגשים שהנחיל צור תמשיך להתקיים. כוונתי הראשונית היא לנהל את הפורום על פי קו מעט ליברלי יותר מאשר הקו אותו הנחה צור, לפחות עד שאחוש מה מתאים לכם ולי. אשמח לקבל מכם הצעות ורעיונות במסרים אישיים או למייל המופיע בכרטיסי האישי. כמובן שבנוסף ניתן לפנות אלי בכל בעיה הקשורה לפורום. אז, עד המפגש הבא - Keep the blue side up, עידן.
 

giyora

New member
צנזר חזק והרבה! צרור עיצות כבקשתך

השתמש בכח ושמור על רמה גבוהה של כותבים. קרע את חוטי המחשב למשתלחים. לא לתמונות לא לסיפורים ארוכים ובאופן כללי - לא. תראה להם מה זה.. טוב שאפשר לכתוב במסר אישי כמו זה ובפרטיות, הכל... שישאר ביננו. נשתמע
 
מה פתאום

YOU KEEP THE BLUE SIDE UP אני - לא תודה! בהצלחה
 
אל תהסס לנקות גם יציאות של ידידיך !

למשל זו של ידידך חובב החתולים משרשור הירידות על ארז (אותו צור מחק בחוכמתו) שצחנתה נישאה למרחקים.
 
ניצנים תמיד הלהיבו אותי..

התחלתי להתלהב מניצנים למינהם בימים שהבנתי מהם ניצני שדיים.. בכלל.. כל הודעה .. שמעודדת את.. ניצן ההילה ..סביב ראשה של גרוסמן.. ואותה משיב.. רק חיוך.. אל פרצופי ישיב.. אני בניגוד לכמה אחרים פה.. לא מזלזל באינטלגנציה של האחרים.. סבי עליו השלום חרט בזכרוני משפט אחד, שילווה אותי עד יום מותי. " לעולם תביט באיש העומד מולך, ואל תתנשא מעליו גם אם אויבך הוא".. אל תחשוב ולו לרגע שאתה טוב ממנו, או חכם ממנו.. תמיד תחשוב שאולי האדם העומד מולך חכם לפחות כמוך.. מתוחכם.. לפחות כמוך.. וחזק לפחות כמוך.. לאחר שלא תשכח את הנתונים הבסיסיים הללו.. תכנן את התמודדותך עמו.. ברגע שתחשוב שאתה טוב ממנו ותנצחו בקלות.. זה הרגע בו אתה עלול לחוות כשלון.. ערב נעים.
 
למעלה