הם השתגעו שם כאן באמריקה

willbeapilot

New member
הם השתגעו שם כאן באמריקה

לא מזמן נכנס לתוקפו החוק החדש של ה TSA ואני חושב שהם השתגעו לגמרי כאן. כלעובד חברת תעופה הבא במגע אם חניכי הטיסה חייב לעבור "השתלמות אבטחה התחלתית" ולאחר מכן "השלמת השתלמות אבטחה שנתית" מדי שנה. בקיצור, הם מנסים להפוך את מדריכי הטיסה לסוכני FBI או מה בדיוק? בנוסף, בעלי גרין קארד (כמוני למשל) מחויבים לעבור בדיקת רקע וטביעת אצבעות ולשלם 130$ מה שאין כן אזרחים. אגב, אם למישהו יש קצת מושג, יש אפשרות ללכת נגד זה בקטע חוקי משפטי (אולי זה נוגד את החוק לאלץ טייס או מדריך טיס להפוך לסוכן בטיחון של המדינה?) חוצמזה, מה הם יעשו אחרי האוטובוס המתפוצץ הראשון? יחייבו כל נהג אוטובוס לעבור השתלמויות אבטחה? ואחרי המכונית המתפוצצת הראשונה? כל נהג יהפוך לסוכן? בקיצור, לדעתי זה עובר את הגבול הזעיף הזה של להפוך את עובדי התעשייה למיני סוכנים. מה דעתכם, ומה אפשר לעשות?
 

nadaveiron

New member
בוקר טוב אליהו

פיל בויאר נפגש עם האדמירל סטון שוב בשבוע שעבר. בטח יקח כמה חודשים עד שהם ירגעו. המצב כבר השתפר הרבה לעומת הכוונה המקורית של ה TSA בגלל הזעקה שעלתה השמימה עם פרסום ה IFR. הנה כמה קשורים להנאתך.
 

eyes2space

New member
מה בוקר טוב?

גם אני AOPA Member וכשראיתי את הכנס בקליפורניה כמעט התבלבלתי בין האדמירל רם המעלה לבין נציג AOPA כי הוא היה נשמע בעצמו איש ה TSA. בקיצור, לפחות במקרה הזה הם שווים לתחת לדעתי. עמיר פרץ מזמן היה משבית את כל עולם התעופה בארה"ב עד לביטול הסעיפים המטופשים. אבל האמריקאים מובלים כצאן לטבח. ע"י הטרוריסטים מצד אחד וע"י הטרוריסטים של הממשלה מצד שני
 

nadaveiron

New member
בגלל זה הבוקר טוב

אם היית שולח מכתבים נזעמים ל AOPA ואומר להם שגם אתה חבר לפני חדשיים אולי הם היו מתנהגים אחרת. זה מה שאני עשיתי, ובקשתי אז מאנשים אחרים כאן לעשות אותו דבר. אני יכול להגיד לך שלפני שהם קבלו מכתבים וטלפונים נזעמים הגישה שלהם היתה עוד יותר גרועה.
 
מזיל דמעת תנין

"הם" בחרו בבוש לכהונה נוספת, "הם" רוצים למחוק את כל עקרונות החוקה, "הם" גם יעשו את זה כנראה עם 4 שופטים עליונים חדשים בכהונה הזאת, אז שיהיה ל"הם" לבריאות!
 

בני פלג

New member
כאן כאן בישראל השתגעו מזמן ../images/Emo59.gif

אתה שואל במדינה הלא נכונה - כאן השתגעו כבר מזמן. * חייבים לסנדל מטוסים (אזרחיים קלים בלבד) גם בשטח אוירי "סטרילי" המאובטח יותר מכל בסיס חיל אויר בארה"ב. לא סנדלת - מטוסך מקורקע. משאיות עמוסות דלק וכימיקלים עומדות חופשי מוכנות לשימוש בפיגוע המוני בכל רחבי הארץ. * לא ניתן להכנס לשדה תעופה ללא תעודת זהות (רשיון נהיגה לא מספיק) * נדרש "טופס שיגור טיסה", מעין כרטיס עליה למטוס לנוסעים בטיסות פרטיות * לא ניתן להטיס אזרחים זרים בטיסה פרטית משדה תעופה הרצליה * לא ניתן להחנות מטוס ברישום ישראלי ללא שמירה ישראלית במדינות רבות ביניהן טורקיה ועוד ועוד....
 
קצת הטעיה בענין הסינדול

בפגישה עם זלמנסון בחיפה הוא אמר שמספיק נעילת מצערת, לא צריך יותר נעילת גלגלים. הוא ציין שזה עושה בעיות למאבטחים שלא רואים מבחוץ אם המטוס מאובטח אבל הוא לא מודאג אם מאבטח צריך להתאמץ קצת. כל זה לאחר שכבר בעבר הצענו נעילה כזו ולמרות זאת הכריחו את כולנו לרכוש במחירי "סחיטה" מערכות לנעילת גלגלים שבנוסף לכל שוקלות בערך טונה. לאחרונה שמעתי על מקרה שההתקן עף למישהו דרך החלון, או רק שבר אותו (אף שאני בספק להאמין לסיפור הזה לפחות עד שאשמע ממקור ראשון ולא מפנטזיוני הפורום)
 

pinis

New member
שאלת תם

או יותר נכון שאלה של אהבל, שמעתי שבזמנו כשהונחתה ההוראה לסנדל את המטוסים היו הצעות שכנגד כדוגמת נועלי מצערות/מדחפים וכו',הצעות אלו נדחו על הסף. ראיתי גם שיש מטוסים שכן ננעלים ע"י נועלי מדחף. לאור האמירה של זלמנסון בחיפה, האם אין מקום לבדיקה מעמיקה של דרך קבלת ההחלטות בנושא?! האם בעלי המטוסים שחויבו לרכוש את הסנדל היקר והכבד אינם זכאים להחזר/פיצוי מהמדינה?! האם למישהו (שאינו יצרן הסנדלים) השתלם כל המהלך?! (אם כל מה ששמעתי נכון אז... באפריקה כבר מזמן היו פונים למבקר המדינה או אסטנציה משפטית מכובדת אחרת.) חג שמח
 
בהחלט מגיע פיצוי

לפחות לפי דעתי. אבל בשביל לקבל פיצוי אלף ש"ח אני צריך להשקיע 5000 ש"ח
 

pinis

New member
אבל אתה לא לבד.....

בוודאי יש יותר מ 10 אנשים שיצטרפו בעניין ואז כבר הרווחת (יותר נכון הקטנת את הנזק). שלא לדבר על פסיקת הוצאות,פיצוי ושליחת האחראי למחדל הבייתה (שווה יותר מכסף לא?...
 
מי לא לבד?

בבקשה, תארגן לי 10 אנשים שמוכנים כל אחד לשים 2000 ש"ח על הנושא. אני מבטיח שיוגש משפט אישי נגד זלמנסון. אני גם זקוק לעדים (תצהירים) של אנשים שיכולים להעיד אישית כי הם ניסו פתרונות אחרים שלא אושרו להם. כנ"ל לגבי החלון השבור. אין ספק שבנקודה הזאת זלמנסון יכול לאכול אותה, באופן אישי, בבית המשפט, בפרט לאור השינוי הנ"ל. אבל צריך בשביל זה התארגנות. אני אישית לא אלך על זה. אם נצליח (עצם התביעה, לא משנה התוצאה!!!) זה יהיה היישג אדיר - פעם ראשונה שפקידי המנהל ילמדו שיש תוצאות ל"המצאות מונחתות". אם ... רק על תזכיר לי את האגודה בנושא.
 

pinis

New member
אתה יודע מה.....

במידה וכל העובדות ששמעתי עליהן נכונות - אתה צודק. יתרה מזאת, אני ממש מצטער שאני לא בעל מטוס, אני הייתי הראשון שמצטרף אליך, אבל כאן נשאלת השאלה הבאה, אם העניין עלה הרבה כסף, סירבל את החיים לכולם, מהווה סכנה ותוספת משקל מיותר למטוס. איפה כולם? האם כל פקידון בעל גחמות כאלו ואחרות יכול על בעלי המטוסים??? ואם אין כח וכסף למשפטים מה עם מבקר המדינה?! והערה/עצה קטנה אתה רץ מהר לפרקטיקה ,10 אנשים,כסף,תצהירים ואפילו תסריטים של תוצאות - אפילו אותי הצלחת להבהיל, בדרכי נעם לאט לאט יוקל עליך לגייס אנשים לאחר מכן הכסף והתצהירים, אתה שלפן כמו הקבט"ים שמהם אתה כ"כ סולד. ובכל זאת תרשה לי להזכיר לך את האגודה (סתם) , האגודה אינה כתובת כי כמה בעלי מטוסים יש שם?, צריך לאסוף קבוצת בעלי מטוסים (הם הרי קהל היעד לא?) חג שמח
 
אני? שלפן?

הבהרתי מה נדרש. נקודה. אתה רוצה לשחק ב"נידמה לי" כמו כולם? תשחק. כבר היינו בעבר לפני בג"צ בנושא ש"ד, והכנתי תצהירים, השגתי הסכמות של כל החברות, ואז רש"ת/ש"ד שינו את הגזירה (כמובן היו הרבה טוענים ל"כתר") וכל הענין נפל (במקור לא רצו לאשר טיסות אזרחיות בשעות הליבה, ועל זה היה קל להגיש בג"צ על בסיס פגיעה בחופש העיסוק של טייסים מסחריים. הגזירה שונתה ל"טייסים פרטיים" בלבד, ומאחר ולב האגודה והטייסים הותיקים הם בעלי רשיון מסחרי, לא היה יותר איכפת לאף אחד). אז אם אתה רוצה "לעשות דיון" ואחר כך "להסכים עקרונית" ואחר כל "לחפש עורך דין" ואחר כך "לאסוף כסף" ואז לחפש מי שיתן תצהירים כי עו"ד אומר שהם דרושים .. סבבה. אני נתתי לך מידע מדויק מה נדרש ואיך עושים את זה. מה שציינתי זה המינימום הסביר ההכרחי. וכן, כל פקיד יכול עליהם כי כל התעופה היא 5 חברות בהרצליה של פיהן ישוק דבר, והן רצו כמו עכברים מורעלים לרכוש את הנועלים, כי עסקים יותר חשובים מעקרונות, והם מוכנים למאבק משותף רק "אם ההוא שאני שונא ישלם לא פחות" (גם בסרט הזה הייתי). בעלי מטוסים יש הרבה מאד. אבל רובם רוצים להיות בשקט בשקט ולא לעשות גלים. אפילו לא גל קטן. מפחדים מהצל של אדוארד ושות'... (לא שיש לי משהו נגד אדוארד דווקא. הפקידים במנהל, כל אחד בפני עצמו, מתנהגים בסדר. הבעיה היא המערכת).
 
הערה לסדר - זלמנסון אינו הכתובת

לנושא הסנדלים , איני מסנגר עליו אך את ההוראה הזו הוציא דני שנער וללא סמכות. לאחר שקיבל מכתב מעו"ד בנושא - עם עוד מספר סעיפים , בינהם טכניים ובטיחותיים - יצאה הוראת סנדול חתומה ע"י שר התחבורה דאז (כמדומני צחי הנגבי). על המכתב האמור לא נתקבלה תשובה עד היום, נסיונותי לארגן בחיפה בעלי מטוסים ע"מ להלחם בתופעה לא צלחו, גם אגודת התעופה "התיישרה" עם רוע הגזרה. ידוע לי שמתבצעת מחשבה במת"א במגמה להפסיק את השימוש בסנדלים - עקב הצטברות ארועי בטיחות הנוגעים למשקולות הנ"ל ולחייב שימוש בנועלי מצערת. אין להם פתרון לנעילת מצערות שונות ממצערות "כפתור". למרות שכיום איני בעל מטוס , אני מוכןלהשתתף בהוצאות משפט.
 
אתה צודק לגבי הכתובת

כמובן שאם באמת נגיש משפט (לצערי אני ציני ולא מאמין), נתבע את כולם כמילות השיר "ונתבע את כולם, יפי הבלורית והתואר"...
 
לא רק עף,

אלא שבר את החלון האחורי ויצא ממנו ובדרכו פגע במייצב הגובה. שמות ופרטים בארבע עיניים
 
מענין מאוד, מה, המתקן הונח

על גבי המושב האחורי ולא תחתיו, או שהיה בתא המטען האחורי? זה היה בגלל קפיצה בזמן טיסה או בעת קנגרו? בכל אופן, אמינותך בעיני אינה בספק כך שאני מוריד את ספקנותי.
 
ואלה הפרטים המדוייקים

CGF ססנה 172 פרטית,ביצעה תרגיל ג'י שלילי באזור לא מיושב צפונית לחדרה,נועל הגלגל עף לשמשה אחורית וניפצה.
 
G שלילי?

בשביל להרים את חתיכת הברזל הזו לאויר, צריך הרבה מאוד G שלילי גם להתגבר על המשקל שלה וגם לתת לה תאוצה לכיוון החלון. לפחות 1G שמשקלה יהיה אפס ועוד קצת G בכדי שהפגיעה תהיה אפקטיבית (כי משקל אפס לא ממש עוזר). ז"א כמעט מעל מגבלת ה-G השלילי של הצסנה? המטוס הזה צריך לעבור בדיקות פיתול אם עבר את המגבלות.
 
למעלה