ריח דבש וריח מנ"ט(ה) - ספורון "כבד"

ריח דבש וריח מנ"ט(ה) - ספורון "כבד"

רצ"ב ספורון נוסף מהתעופה ה"כבדה" שלי. אם לא ראיתי אף אחד ממטר בשבוע האחרון, הספור פותר את התעלומה.... מתנצל בפני מתקשי קבצי ה-WORD. ה"אקרובט" שלי חולה. טיסות כיפיות.
 

פאביאן

New member
כיף לך יזהר.

ותודה לממיר
 

רן בג

New member
או בית חינוך בצפון או א.ד. גורדון

אין "בית חינוך גורדון". מי היתה המורה שלך? גם אני משם...
 
מניאק...../images/Emo3.gif

תמשיך לזרות מלח על הפצעים ולרקוד על נימי הקנאה. ירוק זה צבע לבן לעומת הצבע שלי עכשיו
 

xb70

New member
קטע,

יזהר שלח לי את הסיפור במייל וגם אני בתגובה שלחתי לו את כל לקסיקון המילים העשיר שעוד יש לי ממכורתי נתניה
. המון אגוזים לאיש אחד... אבל לפחות למישהו שיודע לשתף ולחלוק חוויות
. o o /_\
 

YHS

New member
יזהר, יזהר

|קטנוניות| אבל זה לא Push To Talk אלא Press To Talk אבל חוץ מזה..... הגעתי עד הסוף....
 
ישה. ישה....

PTT מופיע בכל הספרות גם כ-PRESS וגם כ- PUSH אבל להערכתי 90 אחוז מהאנשים מכירים זאת דוקא ב PUSH (לפחות מי שהיה ירוק..) אולי אצל הכחולים זה היה PRESS....
 

YHS

New member
ניצן, ניצן....

לא לדחוף.... יש מקום לכולם....
 
כל ה-42 שנים שאני קשור לח"א ולטייס

כינו Push-To-Talk PTT את הלחצן הזה שהיהודים כל כך אוהבים בכדי שישמעו אותם. אני יושב כל הזמן ושותק, אבל החלטתי להראות לכם לא מחיל הקשר ולא מ"בטיח", כאן ת ע ו פ ה! http://www.infinityaerospace.com/infgrip.htm#Stick_Grip_Wiring_Schematic
 
תודה לאל

שפתרת לי את זה. לילה שלם התגלגלתי מצד לצד במיטה והשתגעתי מחוסר ידיעה אם אני דוחף את הכפתור המחורבן או סתם לוחץ עליו. עכשיו אני רגוע.
 

YHS

New member
../images/Emo6.gif פחחחחח, כמה רעש עשיתי

וזה בשביל אחד שלא נמצא הרבה בפורום. או. קיי. תמשיכו לדחוף, אני לוקח את הודעתי חזרה. רק אני אלחץ....
 
יש אגוזים.. ויש אגוזים..

תמיד נעים לי לראות שיש גם אגוזים, וגם שיניים ללעוס אותם. הסיפורים שלך כאגוז המוסקט בעיני יזהר. "מוסקט" מהמילה הלטינית " ריחני ". האגוז הזה כידוע משמש גם כתבלין, בדיוק כמו סיפוריך הנהדרים כאן. והריחני.. על שום שכמעט בכל פעם שאני קורא את סיפורי מנועי ,הסילון" למינהם אני כמעט חש בניחוח הדס"ל העולה באפי תוך כדי קריאה.. יישר כח.
 
קנאים עלובים!!!

לפני שאני מתחשבן איתכם אז תודה בנושא ה-PTT. לחשוב ששלושים שנה אני טס ולוחץ על הצ'ופצ'יק הזה וחושב שהוא PUSH שלמעשה הוא PRESS. ואני עוד מעז וקורא לעצמי טייס? (מי שלא מכיר את ההבדל איך יידע לזהות את בצרה בעזיבה והצטרפות להרצלייה?!). מזל שניצן הציל את כבודי ונתן לי אסיסט. אני קורא לזה PUSH מימי בתותחנים... ולקנאים העלובים. אפשר לחשוב שאני נהנה מזה?!?! אתם יודעים מה זה שתי גיחות שלמות בלי לפתוח אפילו שקית? (ושלא תחשבו שלא היו לי סיבות טובות אבל פשוט לא היה לי זמן וזה גם מטוס חדש...). ולא ירקתי דם בשביל הטיסות האלו. שנה תמימה סבלתי באמריקה, הסתחררתי במטוסים מחוריינים, שברתי את השיניים בשפת זרים, ואתם מקנאים??? במקום לעשות דוקטורט באווירונוטיקה במסלולי רדיפה ותמרוני חמיקה (שזה כנראה היה ייעודי האמיתי) שכבתי מתחת למטוסים זבי שמן לבדוק מדבקות טמפ' שהיו אמורות לשנות את צבעם לפני שכוסו בשמן. ומה עם הקנאים הקטנים האלה ביחידה שרק מחכים שה"זקן" ימעד? מלויים אותי למטוס, עוזרים לי לטפס על הסולם ובעיניהם אני רואה את החיכיון לפשלה. כשהחופה יורדת ומסכנת את מרפקיי המחודדים אני חש במבטם את ההמתנה לידיי הנגרסות והם מושיטים אצבעות כלפי מעלה לאות הצלחה, יעני. מנסים לבלבל אותי. סתתתתם. אז תקנאו! אני משתף אתכם ברגעי האינטימיים ואתם מחרפים. מה אתם חושבים שלכל אחד אני מספר על הבעיטה האדירה בתחת בפתיחת מבער? ולסכום, בחיי שאני לא מתרגש מהביקורת. להלן קטע משיחה עם אימא שלי: "אימא, טסתי על המטוס הכי מתקדם בעולם". תשובה: "אתה רוצה לראות רופא? מי האידיוט שנתן לך לטוס?! לקחתָ משהו?!".... רק טוב ידידיי.
 
למעלה