האם יש לינק בו אני

האם יש לינק בו אני

יכול למצוא גליון צפוני / דרומי – מפת נתיבי תובלה נמוכים – מעודכן ברשת? דרך אגב , חברי אגודת התעופה , לא שאני מעביר ביקורת ..... אבל אתם לא מעדכנים AIP ? צור , אתה לא מעדכן ב"עם הרוח" ? שוב , אני לא מעביר ביקורת , פשוט אני צריך רק לייחוס , וזה שה AIP באתרים שלכם זה ממש מעולה. הראל.
 
עד שניצן עזב אותנו לצערי הרב, היו

לנו עדכונים שוטפים ממנו בהתנדבות. כעת אין לנו...
 
wow איך פיספסתי את כל זה

אבל לאחר שקראתי את כל הקישורים נראה לי שניצן צודק,תמיד כאשר קם מישהו לעשות משהו בהתנדבות לטובת הכלל יקומו אלו שלא יהיו מספיק מרוצים ועוד יבואו בטענות ובכלל מה הטימטום הזה להקים עוד אתר אינטרנט למועדון חברים סגור כאשר רוב ציבור הטיסים הפרטיים גולש דווקא באתר זה,היה צריך לאחד את האתרים להשקיע את כל המרץ על מנת להביא מידע רלוונטי כדוגמת נוטאמים ועוד פרסומים בחינם ולהגביל פעילויות אחרות רק לחברי מועדון פעילים בברכה, תמיר סלע
 
עידכון 17 פמ"ת

העידכון יכנס לתוקף רק ב-25 בנובמבר, עד אז לא נראה לי שתוכל למצוא אותו ברשת. לאחר כניסתו לתוקף... אולי... באתר האגודה הפמ"ת מעודכן ובתוקף עד לתאריך הנ"ל
 
חבל... חבל...

שבסופו של יום הסכסוכים היצרים והאינטריגות בין החברים , מביאים אותנו למצב בו חומר חשוב וזמין לכולנו , לא יהיה זמין (ברשת). הראל.
 
פלצן אבל לא פרייאר....

כפי שהוגדרתי כאן אתמול.. אין לי בעיה עם הפלצנות. לפחות אני מודה בזה.. אבל נמאס לי להיות פרייאר. לא שאכפת היה לי להשקיע זמן ומשאבים וליצר את הקבצים המתאימים, אבל יש בינינו כמה נשמות טובות שלא יכולים להניח לשום פעולת התנדבות ועזרה בשלוה, וטרחו "להלשין" במקום שיש אוזן קשבת. ברגע שהעניין הגיע לטיפול משפטי ואיום בתביעה פלילית - אמרתי יפה שלום. אז בזכות אותם חברים טובים שלנו יאלצו כולם לרכוש פמ"ת מנייר ואולי גם איזו מפה או שתיים. (או שיש כאן איזה בעל לב טוב שמוכן להתנדב ולהכריז על עצמו כמי שהכין וערך את הקבצים...)
 
ניצן

דעתי על תרומתך לתעופה הכללית ידועה. אתה נמנה על אלה שיותר עוזרים ותורמים ומובן שאין כל טענה כלפיך , מה גם שאני לא בקי בפרטים. אבל לאחרונה ניתן לראות שמספר חברים בפורום מנסים לעזור , יוזמים כל אחד בדרכו שלו , פוזיטיבית .... ופשוט קוטלים אותם. אני בטוח שיש כאן חברים שביקשו את העזרה הזאת או אחרים שיכולים להעזר. לדעתי אדם שיוזם עזרה באופן חיובי – לא צריך לקטול אותו. יש למאן דהוא מה לאמר , אמור מבלי לפגוע / לקטול. כפי שכתבתי לעיל בשורה התחתונה , חומר שיכול להיות ברשת ולא מופיע ברשת , הוא הפסד של כולנו. הראל.
 
בניגוד ל"יפי נפש"

אני לא נוהג לכתוב ברמזים. אם יש לי מה להגיד- אני אומר. זכורים לי מהתקופה האחרונה שני מקרים שחברים יזמו עזרה לטובת הכלל- החבר ארזS כתב דיסרציה שלמה על "איך להעלות תמונות לפורום" וחטף כזו מקלחת של צוננים שהכניסה אותו להקפאה עמוקה - שלא בצדק לפי דעתי. המקרה השני הוא משלשום של החבר עדי שיזם קובץ נקודות ציון, אלא שרמת הביצוע היתה קצת קלוקלת- אז הוא "חטף" ממני בלי רמזים. (ד"א- ניהלתי איתו תכתובת אישית ולמיטב הבנתי הגענו להבנה משותפת ללא גרירת משקעים) אח"כ ישנם אותם אלה הפועלים בנסתר ועוסקים בהלשנות והשמצות וגורמים לכל מי שמנסה קצת להיות פתוח וחופשי - לפחד ולהזהר. היום אתה כבר לא יכול לכתוב בפורום חויות מטיסה בלי חשש שאיזה "חבר טוב" יהפוך זאת לוח"ק.. כמו שמעשים טובים ואקטים של התנדבות הם בדרך כלל מצד מעטים לטובת הרבים, כך גם ההיפך- שניים שלשה "מלשנים" גורמים נזק לכלל.
 
למעלה