מוזכר דוקא ברוב המטוסים
לך תבין את הראש של ה"סופרים" בססנה. בכל ספר מטוס אצלם יש השמטות או הרחבות שאינן ברורות למשתמש הסופי. למשל לגבי ההוראה לקריאת MAYDAY מקרה של נ"א בים -כפי שכתבת לעיל- אני יכול רק לנסות ולהוסיף השערה שההוראה לנחיתת חירום ללא מנוע (ועקב סמיכותה לסעיף ההמראה) מתייחסת לנא מגובה נמוך שבו אין זמן לדבר בקשר או לכייל את הטרנספונדר ואילו DITCHING מעל מים נעשה מגובה שיוט שבו אפשר לשחק גם עם הקשר והטרנספונדר. לגבי הטרנספונדר- הוא מוזכר בפרק 9 כאביזר אופציונלי וקיים בספר המטוס של 152 משנת 1985. של 172RG משנת 1980, של 172N משנת 1978, ורק בספר של הדגם P משנת 1980 (שהוא הספר לפיו נבחנים בישראל) זה לא מופיע.מה שמשונה שבסעיף על DITCHING כנ"ל, באותו ספר - כן מוזכר הטרנספונדר.