זכותו של המפעיל לקבוע הוראות
כל בית ספר לטיסה ו/או משכיר מטוסים רשאי וזכאי לקבוע הוראות משלו עבור לקוחותיו, כל עוד הוא אינו חורג מהנחיות החוק. המפעיל יכול להחמיר בדרישות, לקבוע מגבלות כל זאת על סמך נסיונו וצרכיו. לעיתים גם חברות הביטוח דורשות מגבלות מסוימות. אפשר להזכיר דוגמאות כגון- דרישה של משכיר מסוים למינימום 150 שעות כדי לבצע T&G בהרצליה, דרישה מינימלית של 120 שעות על 172 לפני ביצוע הסבה, ועוד. אני יכול לשער מהות הדרישה למהירות של 55 קשר בהמראה- ידוע כי מד המהירות אינו מדויק במהירויות הנמוכות ובמיוחד בגובה הקרקע, לכן עדיף "למשוך" עוד 10% מהירות מאשר לנתק מתחת למהירות הרצויה.