טוב. די לצנזורה רשמית.

Hawk17

New member
טוב. די לצנזורה רשמית.../images/Emo88.gif../images/Emo88.gif

טוב צור היקר. אין לי כח לכתוב יפה ולהתנסח,אני לא כל כך ישנתי בלילה האחרון, אז אני אגיד את זה בקצרה ובשטחיות של נער. די לצנזורה העלובה והמחורבנת שלך. בנתיים הפורום מלא בזבל מטומטם לאחרונה,ירידות על אנשים, קשקושים בעילום שם, והעלבות ושטויות שמבריחות מפה הרבה אנשים מקצועיים ורצינים (שאני מכיר אישית כמה מהם!!!!), וכמה נהדר, כולם בעילום שם!!. לעומת זאת! כבר פעם אחת שבנאדם ותיק שכתב פה רבות, התקיף ועקץ מישהו בעובדה כואבת!!!, ספק אם זה היה נכון שעשה, ספק אם סתם היה רשע. !!אבל הוא עשה זאת בשמו האמיתי!! בשמו המלא! ולא התחבא ב- "מפחד מפטישים" "עקיצת הדבורון" "שירת הזבובון" או "נחירת החזירון54". אבל אותו כן מחקת! (כן... כמובן....צור. צדק צדק תרדוף...יא אפיפיור דמיקולו שכמוך!), ומאז הוא לא כותב יותר בפורום ובצדק! צור! די לצנזורה העלובה והמטומטמת שלך!! חלאס!! אם זה לא אפיקטיבי ולא פיירי! אז לפחות תכריז על ביטול של הדבר המטומטם הזה מימי הבעת' באופן רשמי! למה מותר לקלל בעילום שם? בעוד שבשם מלא אסור ? אולי הטרולים האלה הם פשוט חבר טוב שלך שאתה מכיר אישית? אני לא מצפה שתמחק אותם! אין לך זמן לזה!!! וגם לאף אחד אחר פה אין!! אבל לפחות אני מצפה ממך שלבנאדם בשמו המלא ובזהות גלויה גם יהיה מותר לקלל! גם יהיה מותר להעליב! גם יהיה מותר להשמיץ!
לכן אם אתה באמת רוצה להיות "אפיפיור" , או "גבר", פשוט תגיד רשמי תמו ימי הבעת' ותן חופש לאנשים להשתלח חופשי בשמם המלא והאמיתי ללא חשש לצנזורה האומללה שלך. וגם אתה תוכל סוף סוף לצאת לחופשה..
 

mooney

New member
מה אתה רוצה מצור?

מאז הקמת האתר שלו שהוא בהחלט מרשים (אך לא מצדיק תשלום יותר יקר ממנוי AIP) לא רואים אותו ורמת הפורום ירדה פלאים. יש לומר קצת בצדק בכל זאת אם הפורום הזה יתקיים מי יצרך את האתר עם הרוח. ולכן לדעתי אולי כדי שצור (בהיותו הגון כמו שכולם מכירים) יעביר את המושכות לאחד שהפורום בשבילו יהיה כמו עם הרוח לצור. נ.ב. אין בכוונתי לפגוע בצור על עבודתו המסורה בניגוד למילים המלולכות שנכתבו לעיל. רק אולי להעלות נקודה כאובה.
 

Hawk17

New member
שלא יעשה כלום. אבל טוטאלי כלום.

כלומר שלא יהיו פה מחיקות לעולם.
 

טל ר

New member
אם זה מה שאתה רוצה

אין פשוט מזה - פתח קומונת "תעופה קלה", ושלום על ישראל.
 

RAZ BAGG

New member
צור הלך?

לדעתי אין שינוי ברמת הפורום בשבועות האחרונים, הכל אותו דבר.
 

טל ר

New member
אין כמוך

לזכותך אומר שלא כתבת את אשר כתבת תחת "כינוי טרולי חד פעמי" אלא בכינוי הקבוע שלך. לדעתי, כאן מסתיימות נקודות הזכות. לשם התחלה, אם לא שמת לב, צור אינו נוכח בפורום לעיתים תדירות בזמן האחרון (וחבל שכך). להבנתי, זוהי הסיבה לאי-מחיקת הודעות הטרולים למיניהן. להערכתי, לו הארוע עליו דיברת היה קורה היום, הוא היה מסתיים ללא תגובה של צור, לא בהכרח במתכוון. המשכת בהאשמת צור ב"איפה ואיפה". לא ראיתי מעולם זאת אצל צור. אתה מדבר על הצנזורה האומללה ועל "ימי הבעת'". האם טרחת לברר מהי מדיניות תפוז בנושא? אם לא, הרשה לי להשכילך: "בנוסף, ומבלי לגרוע מכלליות האמור בתקנון זה, מצהירה כל גולשת ומתחייבת כלפי תפוז אנשים כדלקמן: (...) לא לעשות שימוש בשפה בוטה או גסה, שעשויה להעליב או לפגוע בגולשות אחרות בפורום;" במילים אחרות, אם יש לך בעיה עם מדיניות זו, פנה לתפוז ולא לצור. את הודעתך תיבלת בלשון שלא היתה מביישת את עובדיה יוסף (וזו אינה מחמאה). אני תוהה כיצד היית מתייחס למישהו שהיה בא אליך בבקשה בלשון זו. מה הטעם בלעלוב בצור בפומבי? טל.
 

Hawk17

New member
ולידיעתך.

אותו אחד שהשמשתי בו כדוגמאלא עשה,אבל ממש לא, "שימוש בשפה בוטה או גסה, שעשויה להעליב או לפגוע בגולשות אחרות בפורום." סתם עקץ.
 

טל ר

New member
אך איך זה מסתדר עם דרישתך

מצור ש:"(י)תן חופש לאנשים להשתלח חופשי בשמם המלא והאמיתי ללא חשש לצנזורה האומללה שלך".
 

puma4000

New member
צור... מוחק בלי חשבון...

צור הוא הטרול האמיתי. הוא גירש והעליב ים של אנשים כאן וכמובן גרם להם להתרחק לפורומים אחרים ולדבר שם על תעופה קלה. הייתי רוצה את ההזדמנות למחוק הודעות של צור (כמה הוא כבר נמצא כאן.. הוא הלך לעשות "מיליונים " באתר שלו) תאמת,אפילו קצת למחוק לו את הפלצנות שלו לא היה מזיק... אולי אני אתלונן עליו במנהל..
ילה.. נכתוב להנהלת תפוז, שיחנכו אותו לקצת יותר סבלנות לשחוים ולמוכשרים ממנו..
 

צור בנר

New member
עכשיו שיש לי מיליונים

מהאתר שלי, אגלה לך שכל מי שהצהיר בגלוי שעזב את הפורום, עדיין קורא בו וכותב. כמובן שיש רבים שלא מוכנים יותר לקרוא את הפורום בגלל טרולים שאם הייתי מעז למחוק מיד היו אומרים - צנזורה. אתה מוזמן לכתוב להנהלת תפוז.
 
יתכן וכותבים, מעט גמני וגם מיקי.

יש לך בלעדיות בפורום הזה ואין לנו אפשרות לכתוב בפורום מחשבים מה שצריך להיות כתוב כאן. המחיקות שלך גובלות לעיתים בילדותיות ולא משום סיבה אחרת. אני יכול לומר שהיו מקרים שלא מחקת מה שהיה במפורש צריך להמחק והסיבות שנראות לי הן רק סיבות שנובעות מצפיה לטובת הנאה שלך מאותו לא מחוק. אני כותב בדרך כלל רק כשאני רואה נקודה חשובה ומחייבת תגובה. או לנוחיות אגואיסטית שלי לפעמים, כשאני מחפש עזרה ממישהו בפורום. אחרת, אני משתמש רק במסרים אישיים. להתלונן עליך, הצחקתנו, זה בפורום המתלוננים, אני פשוט ממתין שתתחיל כבר להתנהג לא בילדותיות.
 

Hawk17

New member
תגובה לענין ההעלבה..

פירשת אותי לא נכון. צור הוא בנאדם אחלה שאני מעוד מעריך אותו על פועלו, בעיקר בזכות המפגשים והאתר היפה שהעלה. אינני מקלל את צור.!!!! אני רק מתעב מאוד את מה שהוא עושה בענין המחיקות בפורום! שזה פשוט באופן מעוות! הדבר היחיד בהודעתי שהיה קרוב אולי לקללה זה היה "אפיפיור מעפן", וגם פה זאת הכוונה לתפקידו בפורום ולא לצור עצמו. ואם בכוונת מישהו לומר לי "לא טוב לך, לך לפורום אחר" אז צר לי לבשר לא שאני לא מאלה של "אוי נעלבתי, אני לא כותב בפורום".
 
עומר - אתה כבר לא נער

וההשתלחות הזו אינה מעידה על בגרות אלא על חוסר תרבות, וחבל שכך הוא. תוכל אולי גם להסביר על מה יצא קצפך? פיספסתי משהו, שקרה כאן לאחרונה? תודה, דוד
 

יפתח 15

New member
עומר.

ההודעה שלך נראית ילדותית למדי ולא כך אני זוכר אותך. כמו שכבר כתבו אינני מבין מה מנע ממך לכתוב לצור מסר אישי/ מייל/ להתקשר או משהו בסיגנון. ניסוח הודעתך מתאימה יותר להודעות שאני הייתי מפרסם לפני שנתיים- הודעות טפשיות, חסרות שום קשר להלך הרוחות וילדותיות. קח את עצמך בידיים. סופ"ש נעים
 

צור בנר

New member
אין לי מושג על מה אתה מדבר

אם זה על ההודעה של מיקי לפני שנה -- בוקר טוב אליהו. מיקי, אם לא שמת לב, כותב בפורום גם כותב וקורא. אם זה על משהו בימים האחרונים, או בשבועות האחרונים - אין לי מושג על מה אתה מדבר כי לא מחקתי שום הודעה.
 

Hawk17

New member
הבהרה.

1) קצת פרקתי עצביי כאן בשעה מאוחרת. אז אני מסכים ומודה שהגזמתי. 2) אך מהעקרון שאני טוען לו- איני סוטה. ואני מתכוון לדוגמא בהקשר הזה. אני לא מבין למה לטרולים פה מותר לעקוץ, ולתת ביקורות אכזריות ועוקצנית, או סתם לכתוב שטויות, בעוד לאנשים שכותבים בשמם המלא והאמיתי כאן צור תמיד נזכר בתפקידו הדיקטטורי כמעט ומחליט למחוק. אני באף פורום ששוטטתי בו לא נתקלתי בתופעה כזו של אובר-מחיקות,ועוד לצד הלא נכון.! הקש ששבר את גב הגמל עבורי וגרם לי לא לשתוק ולשפוך את דעתי גם אם זה בצורה מעצבנת מאוד זו בעיקר הגאות שהיתה פה בזמן האחרון בהשמצות בעילום שם(טרולים זה תמיד גאות ושפל. עכשיו היתה גאות), אבל בפרט זאת היתה ההעלבה על מיקי גולן לאחרונה בדמות התמונה ההיא ששם כמובן פלוני נכבד, איך לא, שוב בעילום שם. לעומת זאת כשמיקי עקץ מישהו לפני כשנה,ולא בעילום שמו המלא-אהה... כמובן את זה כן מוחקים... והתופעה הזאת לא קרתה רק פעם אחת... ומיקי הוא לא יחיד שחטף השתקה מ-"ממשל סדאם". היו עוד שעקצו בשמם המלא ונמחקו.(וזה ללא קשר כפי שנטען אם חזרו לכתוב או לא חזרו לכתוב. זה הענין...). לטרולים לעומת זאת זה מותר... כך כנראה לפי המדיניות המעוותת לדעתי של צור.
לכן אני בא וטוען שאם משהו לא נעשה כמו שצריך, ועוד אפילו בצורה מעוותת והפוכה ממה שצריך! אז עדיף שלא יעשה בכלל!!! ז"א חד וחלק אין צנזורה פה יותר למעט מקרים מאוד מאוד קיצונים.נקודה. כמו בפורום נורמלי. מצידי שצור ינוח... עומר.
 
למעלה