לא, אתה לא צודק
המטוס שגמר מסלול בחיפה היה גם של הקבוצת שותפות שלנו עד ספטמבר 1993 ולאחר שמכרנו אותו למפעיליו, הוא הושכר למישהו שאיני יודע מי הוא אשר הספיק לדלג מעל הגדר ולנחות על גג של רנו אקספרס בחיפה. לשמחת כולם, הארוע נגמר בנזקים חמורים במיוחד רק לרנו אקספרס ולמטוס. הנהג, ושוכני המטוס, נפגעו באופן קל עד בינוני,למרות שהמדחף טחן את הרנו המסכנה. המטוס היה CAG. לעומת זאת, המטוס שמכרנו לג'מבו (מסעדת הסנדביצים שנסגרה בינתיים) היה CAA וגם הוא הונחת על ידי אחד משותפי בעבר (השם שמור במערכת)נחיתה ממש חלקה (למזלו הרב, לא היתה רוח צד בעת הנחיתה במנחת בארי בנגב)רק בלי פתיחת גלגלים. השתלם לנו לא לתקן אותו בזמנו ולהשתמש בדמי הביטוח לרכוש את CAG במחיר יותר זול מהמחיר שקיבלנו על מטוס יותר "זקן" ובענין אי פתיחת גלגלי, העולם של הטייסים מתחלק לשני סוגים: אלו שכבר נחתו עם כן נסע מקופל ואילו שעדיין לא נחתו כך.