אז מה היה לנו בערד

Guggelager

New member
הייתי

היה בהחלט נחמד. לא התאכזבתי. (הייתי עם משקפי שמש ומכנסיים לבנים) דרך אגב מי הגיע עם הטורבופרופ? היה מרשים ביותר. חבל שעזב.
 

Guggelager

New member
הייתי

היה בהחלט נחמד. לא התאכזבתי. (הייתי עם משקפי שמש ומכנסיים לבנים) דרך אגב מי הגיע עם הטורבופרופ? היה מרשים ביותר. חבל שעזב.
 
סטריפ קרוב מדי

לתחילת מסלול זה בערך כמו ריצפה עקומה לרקדן. אבל, למרות זאת; הייתה פתיחה חגיגית של המנחת שיופעל מחדש ע"י האגודה. הייתה התכנסות יפה של כ- 20 מטוסים על המנחת המצוין של ערד ("המדבר" אכל את המיבנים שהיו במנחת, את הגדרות ועוד, אבל המנחת עצמו נשאר שלם ותקין עם חניה מרווחת בתחילת 26 ו"בננה" בסוף 26). הייתה הפעלה בטוחה של המנחת ע"י מנחיתים מוסמכים של האגודה. הייתה תחרות נחיתות שעברה ללא תקלות. היו מבקרים מתושבי ערד שבאו על טפם והסתכלו משתאים במכונות המופלאות (ושוב זכה הסירוס למירב הקולות). טומי ומרק עשו סיבוב על הזלין עם עידן וטעמו מטוס אמיתי.... והיו הגומבוצים של דניאלה...משהו משהו. בקיצור, עוד יום כייף של טיסות ומפגש טייסים וטייסות.
 

ramiby

New member
אז עכשיו אפשר להוסיף את ערד לרשימת

המנחתים שאפשר לנחות בהם?
 
כן, אבל...

לתשומת לבכם ! רק לחברי האגודה, ורק בנוכחות מנחית של האגודה ! לאגודה רשיון מפעיל חד פעמי, (קבוע) למנחת ערד ולמנחת מצדה ( בנתיים ) . עוד יתרון להיות חבר באגודה....מהרו להצטרף פן תאחרו...
 

ytell

New member
איך זה בדיוק עובד?

איך דואגים לנוכחות מפעיל במנחת?
 
לא בדיוק...

האגודה רשאית להנחית מטוסים המוטסים ע"י חברי האגודה ובאירועי האגודה בלבד. זה לא שאתה חבר אגודה ומזמין מתי שבא לך את אחת המנחיתים לקבל את פניך.. עדיין זה יותר ממה שהיה עד כה, ומאפשר לאגודה לקיים אירועים בכל מיני מנחתים שאינם מופעלים ( נטושים ) ושאם יש להם מפעיל הוא גובה ככה וככה דמי נחיתה ככל העולה על רוחו באותו יום... ( מצדה, ערד, עובדים על דימונה ובקרוב אולי עין שמר...) נחיתות בטוחות
 

ramiby

New member
האם אפשר לייצר מנגנון

בו פעם בתקופה, נאמר פעם בחודשיים שלושה, האגודה תפעיל את אחד המנחתים הללו לחברי האגודה ותאפשר להגיע בטיסה לאותם מנחתים שנדיר להגיע אליהם. ולא צריך ארוע וכיבוד ונאומים אלא רק להודיע לחברי האגודה שמנחת ערד (למשל) יהיה פתוח ליום שלם בתאריך XXX לחברי האגודה.
 
מנגנון - אפשר

אני מתחייב לנדב אותך ראשון...
לדוגמא - דוד בא לערד ממבשרת! יוסי כהן - מלהבים אלי טלמור - NATIVE (ערדניק) עבדך - מבאר שבע. הבנת את זה ברוך?
 

ramiby

New member
אין לי בעיה להתנדב...

אני בא מרחובות... ואם עושים "סבב" כזה זה יוצא אולי פעם בשנה למישהו - לא נורא בכלל. כפי שהבנתי באגודה היו רבים שהשתתפו בקורס מנחיתים של האגודה, ביקשתי גם אני לעבור קורס דומה ונאמר לי באגודה "שיש כבר מספיק מנחיתים ואין צורך בנוספים". השאלה העולה היא: אם כל כך הרבה מנחיתים עברו את הקורס - מה הם התכוונו לעשות עם ההכשרה החדשה הזו? בשביל מה האגודה העבירה את הקורס אם לא בשביל להפעיל מנחתים פה ושם? מה דעתך?
 
בערד יש בעיתיות, לגבי מצדה לא

נראה לי שתהיה בעיה לפתוח אותו לנחיתות לחברים נגיד פעם בחודש. אעלה את זה בישיבת הוועד הבאה
 

sadehram

New member
ליגאל לכל השאר בעניין המנחתים

שוחחתי עם חברת כימניר בנושא. בקשתי את אישורם לאפשר לחברי האגודה לנחות במנחת די יפה וגדול בעמק יזרעל ליד הסחנה. מסתמנת תשובה חיובית לאחר שאני ימציא להם את הכסוי הביטוחי וכיוצ"ב. במידה וזה יצליח. ( ואני מאוד מקווה שכן) יש לנו עוד עשרות מנחתים מתאימים לGA . ברחבי הארץ. במקומות שכוחי אל . לגבי המנחת שליד הסחנה כבר חשבתי שבמידה ואקבל תשובה חיובית . אפשר לשלב טיסה . עם תחרות נחיתות . והשתכשכות במעיינות של הסחנה. שלכם רמי שדה
 
למעלה