אז מה היה לנו בערד

אז מה היה לנו בערד

לפני הכל, היה הלם גדול לעבור קשר לחגב במעיינות צוקים ולשמוע את הבלאגן שהולך במרחב שלו. שמענו את מיטב טייסנו רבים ביניהם בקשר למי יש יותר גדול. (או בטרמינולוגיה של טייסים - מי טס מהר יותר, מי עוקף את מי, מאיזה כיוון ובאיזה גובה).
כמה טוב היה לטוס דרך הבקעה ולהמנע מזה. אז מה בכל זאת היה בערד? טקס קצר וחביב עם יו"ר האגודה וראש ערית ערד, תחרות נחיתות דיוק עם סטריפ קרוב מדי לתחילת מסלול (מה שהרס לכולם את התוצאות), וסגירת חובות עם מארק וטומי שעלו איתי סוף סוף להקפה בזלין.
 

xb70

New member
יו, אנל'א מאמינה - כמה פעמים כבר

טסת על גומבוצים? וככה, אף מילה ברשימת ה"מה היה לנו"? נעלבתי
o o /_\
 
הטעות כולה שלך מארק

מי שאכל אותם - זה עבדך הנאמן. אבי ז"ל היה נוהג להגיד: "שאלוהים ישמור על המנהגים האלה...." תודה רבה לדני ולאיילון. חוצמיזה שאיילון "חירמן" אותי קשות על הזלין - זה עוד יעלה לו ביוקר...
 
זה מה שקורה כשקמים בשש בבוקר

ומגיעים הביתה מתים לישון. עכשיו אני מספיק עירני בשביל לספר ש... הגעתי בבוקר לחיפה ופגשתי שם קופסה מלאה גומבוצים. יחד עם הקופסה הגיעה גם דניאלה, איתה קבעתי לטוס היום לערד.
כשדיברנו לפני כמה ימים החלטנו שניקח את הנתיב של הבקעה בשביל הגיוון. אחרי שדניאלה הביטה במפה וגילתה שבשביל להגיע לנתיב צריך לצאת קודם לכרי דשא ורק משם לקחת דרומה, החלטתי ללמד אותה שיעור על קיצור דרכים תוך שיגוע פקחים ובקרים. את הטיסה הלוך לקחה דניאלה, כאשר אני בכסא ימין מטפל בקשר ומנווט. לפני התיישרות בחיפה ביקשתי מהפקחית המנומנמת שתתאם עם רמת דוד חציה של ה- CTR שלהם לצומת מגידו. אפילו דאגו לנו לרוח מתאימה כך שמסלול 16 היה בשימוש ולאחר המראה פשוט המשכנו ישר עד כפר חסידים. בכפר חסידים עברנו לרמת דוד וחתכנו את ה- CTR עד צומת מגידו, שם "נפלנו" על פלוטו וביקשנו ישירות לבית שאן דרך איזורי מגידו. הכל עבר חלק בדיוק לפי התכנון. את אותו טריק עשינו הפוך בדרך חזרה, כלומר מבית שאן ישירות למגידו ומשם דרך רמת דוד לכפר חסידים, וגם הפעם סידרו לנו רוח מתאימה ונכנסנו בפיינל ארוך ארוך מכפר חסידים לנחיתה על 34. בין הטריק של ההלוך לטריק של החזור היה כיף לטוס בנתיב של הבקעה, ביחוד באזור ים החלח. הנוף של הנחלים הגדולים - דרגות, צאלים וערוגות פשוט מדהים מהאויר. חוצמזה, תמיד כיף לפגוש שוב את החברים מהרצליה ומהדרום ואפילו יצא לסמן V על עוד מנחת בארצנו הקטנטונת.
 
הלכה לי הציפורן של הזרת בגללך עידן.

התחלתי לכסוס אותה בדיוק בקטע על הפקחית המנומנמת שאת מנוחתה הטרדת בבקשך ממנה לתאם לך את הטריקים החביבים שלך לקיצורי דרכים. למזלי את ציפורניי הפסקתי לכסוס בשעה שהבטתי מהתמונות משם. ומה אתה מבלבל ת'מח על המראות המופלאים של ים המלח ממעל והנחלים הגדולים כמו צאלים,דרגות,וערוגות?? דניאלה הטיסה, אז אני מניח שצילמת! נשארו לי עוד 9 אצבעות ציפורניים לכסוס. אז יאללה.. שוט. ( את ציפורני הרגליים אנ'לומחשיב).
 

xb70

New member
והם, הבקרים, היו כל כך כל כך בסדר

מעבר לרשות לחרוג מהנתיבים (כשבאמת לא נראה שיש סיבה שלא, לפחות בדרך הלוך היינו כמעט היחידים לשעשע את פלוטו), שמחה גדולה לגלות שאפשר לטוס גם בלי עזרי ניווט מתוחכמים כמו GPS, VOR או מדריך טיסה, שהבקרים שם ומשגיחים עלינו. נגיד, "קח כיוון 180 כוכב השחר 3 מייל על האף" היה משפט מאד מרגיע
. o o /_\
 

Guggelager

New member
הייתי

היה בהחלט נחמד. לא התאכזבתי. (הייתי עם משקפי שמש ומכנסיים לבנים) דרך אגב מי הגיע עם הטורבופרופ? היה מרשים ביותר. חבל שעזב.
 

Guggelager

New member
ועכשיו כשהגעתי הביתה

פיענחתי מספר תמונות מהמצלמה הסלולארית שלי מצטער מראש על האיכות.
 
למעלה