אתם מדברים על אירועיט

אתם מדברים על אירועיט

אז בהזדמנות זו אתם מוזמנים להביט בתמונות שצולמו באירוע מטוסי הקנארד שנערך במשך כשלושה ימים ב"ראף ריוור" במדינת קונטאקי. דרך אגב, לא קיבלתי כזה אירוח בשום מקום אחר שדרכתי בו. לקחו אותי בטיסה ב"COZY" למקום האירוע, סידרו לי סידורי לינה (למרות שמקומות הלינה באיזור מוזמנים שנה מראש ואין הרבה) ארחו אותי שלושה ימים במקום והחזירו אותי בשתי טיסות ב"COZY" עד לשדה התעופה ממנו אני יוצא ל-NY. אלבום התמונות אם יהיה ביקוש, אציג אלבומים נוספים שצולמו ואולי אתן גם סרטון שהסרטתי תוך כדי טיסה.
 

ramiby

New member
סליחה על השאלה -

אבל למה המטוסים "שוכבים" על הרצפה, לא חילקו להם בקיט גלגל אף?
 
פשלה נוראית של המפעל

ששכח לספק גלגל אף בקיט.. צריך כח מלא בשביל להסיע, אבל באויר יש פחות גרר.
או שבעצם.. בגלל שהמנוע נמצא מאחורה, כלומר מרכז הכובד כשהמטוס על הקרקע (כשאין אנשים בתא) הוא אחורי, גלגל האף מתקפל לתוך הגוף כדי שאף המטוס יהיה על הקרקע וזאת על מנת שלא יהיה מצב שהאף יתרומם והמטוס יעמד על הפרופלור.
 

jetman

New member
התשובה היותר אמיתית...

המטוסים משתחווים ליוצרם (יותר נכון - הסבא שלהם), ברט רוטאן
 
זה מה שתיכננתי לענות להם אבל

עד הרגע לא היתה לי כאן קליטת אינטרנט בנ"ת קנדי. דרך אגב, זה ממש משמעותי בין מצב בו המטוס עומד אופקי לבין מצב שהמטוס מורכן. בעלי כן הנסע הידני, נאלצים להפעיל כח רב להרמת המטוס מהקרקע. כשהוא מיושר כבר אין צורך להשקיע כח. בעלי כן הנסע החשמלי, כפי שיש לי, מרימים את המטוס כשהם כבר ישובים בתוך הכלי, או לפחות אחד הנוסעים/טייסים ישובים במושב הימני הקדמי.
 
למעלה