שאלה על מטוס באילת

  • פותח הנושא LLEM
  • פורסם בתאריך

LLEM

New member
שאלה על מטוס באילת

היום (יום שלישי) הייתי באילת ושמתי לב לססנה אחת חונה שם. האם מישהו יודע עליה במקרה פרטים? אם כן, הייתי מעוניין בכמה דברים: - האם היא חונה קבוע באילת? - האם אפשר להשכיר אותה? - האם היא מטיפוס 152 או 172 (רגיל או RG)? - מה רישום המטוס? תודה לעונים וחג שמח!
 
עד כמה שאני יודע

הססנה היחידה שחונה שם קבוע היא ססנה 177 והיא בבעלות פרטית. נדמה לי שאות הקריאה הוא CGY.
 

nadaveiron

New member
מה הקשר בין התמונה וססנה 177?

כאן רואים ססנה P210, מאחוריו MU2 ובצד קינג אייר 200. מה הקשר לססנה 177? (עדיין אפשר לקנא, כמובן
).
 

nadaveiron

New member
אז זהו, שהם לא יודעים

אם את רוצה להשתכנע, תשוי תמונה של קרדינל (ססנה 177) לתמונה שאת שמת. מעבר לכך, אם תלכי לכאן, לאתר רשות התעופה הבריטית (המטוס בתמונה שהבאת ברישום בריטי) ותחפשי את פרטיו של המטוס G-PIIX תגלי שהוא ססנה P210 מודל 1978, מס' סדורי 00130 בבעלות אדם חביב (אני מקווה) בשם James Richard Colthurst. בקצור, גם איירליינס טועים, ובמקרה זה טעות גסה ביותר שכן אין הרבה דמיון בין ססנה 177 ל P210.
 

nadaveiron

New member
רק עכשיו קראתי מה שכתוב שם

באיירליינרס. בדיחה טובה
. הפוד מתחת לכנף הוא בשביל צילום
. נראה לי צילמו את התמונה באחד באפריל.
 

שי גנדל

New member
נדב, אני מתפלא עליך...

הכוונה לא שהמטוס מצלם, אלא שמצלמים אותו, דוגמן יעני. לכן הפוד - זה מוסיף לאפיל, אותו רעיון כמו הדבר הזה שיושב ליד הפה של סינדי קרופורד
 
אני חושב שאני אוכל לשפוט בעניין ../images/Emo8.gif

כיוון שקבעתי לטוס עם נדב על 177RG ב 18 לאוקטובר...
 

RAZ BAGG

New member
אם אתה טס עם נדב

תבקש ממנו לקפוץ ל-SBP,טיסה 55 דקות דרומה. שדה תעופה נחמד ופסטוראלי באזור החוף הדרום מרכזי.
המבורגרים משובחים ביותר ונוף של ברזיליות של SKYWEST ו-CRJים של AME רצות בחינניות על המסלול לפני מרפסת המסעדה. ILS11 מומלץ ביותר שכן שברוב המקרים תבצעו CIRCLE TO LAND צפוץ בתוך העמק. תהנה.
 

nadaveiron

New member
ראשית זה אולי 55 דקות

אבל לא ב 177, אפילו לא 177RG. מינימום 1:10. חוץ מזה, למרות שהשדה נחמד, והמסעדה ידועה בתור $100 hamburger ראוי לשמו הרי שלשים תמונה של Morrow Bay זה רמאות, או לכל הפחות שווק יצירתי. אלא אם כן כמובן אתה בא עם אוטו לתת לנו טרמפ
. אם אתה באמת שווה, נראה אותך משכנע את היורשים של Hearst לתת לי לנחות אצלו בטירה. זה נראה לי יעד אטרקטיבי, אבל השדה שם לשמושם הפרטי בלבד
 

RAZ BAGG

New member
נעלבתי

177RG ברזל ברזל אמור להראות 156 קשר בירידה (טיסה דרומה) אם אני אגיע לשם זה יהיה עם מטוס כך שאין טרמפים ל-MORROW BAY (עיירה נחמדה בכל מקרה) בקשר לטירה ולשדה הפרטי, תתנחם בזה שיש בליפורניה לפחות עוד 3-4 שדות שפתוחים לציבור הטייסים הרחב.
 

nadaveiron

New member
לא לקחת אישי

זה לא ה 177RG שלך (או שכן? יש משהו שלא סיפרת לנו?). 156 קשר ב 177RG? אפילו בירידה תלולה זה נראה לי אופטימי
 
"הסלע האדום" בזווית אחרת, ושאלה !

ראשית , זווית צילום למקום הנחמד הזה בתמונה, שם ביליתי לילה בין סן-פרנסיסקו לל"א, לא זכור לי שהיה שם יקר כל כך, אפילו הופתעתי לטובה מהמחירים הנמוכים, עיירה נחמדה ושקטה בשום מקום עם נוף קסום. לנדב ורז, בקשר לתקנה החדשה (כמי שטס כבר בארה"ב עם מדריך בעבר) שלחתי זה מכבר את הטפסים לקבלת הרשיון מה-FAA, אני אמור לבקר שם בעוד כחודש/חודשיים. למרות שעיינתי בתקנות החדשות, ויש התייחסות רבה לגבי בעלי רשיונות זרים, לא כל כך הבנתי אם אני צפוי לא לקבל את מבוקשי (נציין כי עדיין לא קיבלתי הביתה את האישור או כל דחיה אחרת).
 

nadaveiron

New member
לא קשור

יש הפרדת רשויות בארה"ב. אתה עכשיו מדבר עם ה FAA. החוק החדש זה עניין של ה TSA. יד ימין לא יודעת מיד שמאל. אין בעיה לקבל רשיון - הבעיה היא רק לטוס עם מדריך
 
למעלה