כאמור
משקל ואיזון אני מסכים. בנושאי מהירות, הבוננזה סלחן מאוד מאוד, למשל יחסית למוני, או לקומנצ'י או אפילו לצירוס (אם מדברים על מהירות בגישה לנחיתה). בקשר למנוע קונטיננטל, לכ"כ הרבה מטוסים יש אותו מנוע כמעט בדיוק (רשימה חלקית: ססנה 182, 206, 210, כל הססנות הדו-מנועיות פרט ל337 שלה יש קונטיננטל אחר, צירוס ועוד ועוד) שאני לא רואה בזה גורם שמיחד את הבוננזה. בסה"כ, כאמור, למטוסים מהקבוצה שלו (מה שקוראים SEHP - מטוסים חד מנועיים שמשייטים נגיד 160 עד 180 קשר) הוא נוח וקל להטסה, אולי פרט למקרה של תנאי IFR רציניים עם מרכז כובד אחורי.