השמיים נפתחים ב 12:00

רב טייס

New member
מתי פותחים את המדינה ?

מתי יפתחו את הבנקים למשל ? מתי יחזרו שאר משרדי הממשלה לפעול ? לא מצליח להבין את הבזיון הזה .
 

אמיר72

New member
ככה זה, מדינת עולם שלישי

כשהפושע עמיר פרץ מצפצף בגלוי על החלטה של ביה"ד, למה אתה מצפה ? אחרי הפעם הראשונה שיו"ר ועד ישלם בכיסו או בישיבתו בכלא על הפרת צו, זה כבר לא יחזור על עצמו.
 

ניצן15

New member
לפי הוראת פרץ הכל נפתח

אבל אתה צודק שזה ביזיון ענק מה שקורה פה.
 

Maple syrup

New member
זה לא רק פרץ; כל השיטה הכלכלית

של המדינה - היא ה-בזיון בה"א הידיעה.
 

ראשפטיש

New member
ככה זה עובד

סבים יקרים, בניגוד לכל המלעיזים, סבא אריק, אני דווקא חושב שכל גרוש שאתה מקבל מהמדינה מגיע לך. 36 אלף שקלים כראש ממשלה, 23 אלף שקל פנסיה של אלוף בצה"ל, תשעת אלפים שקל פנסיה של שר לשעבר. אני מניח שיש לך גם קצבת זקנה איזה אלף שקל וקצת, בחודש. סך הכל, בחשבון גס, משהו כמו 69-68 אלף שקל (תלוי אם סופרים את הקצבה). לא רע. לא רע בכלל. וזה שאתה לא משלם על קופת חולים, על טלפונים, על עוזרים, מזכירות ויועצים -- זה הכל על פי דין. מאחר שגם שמעון פרס - שהוא יותר זקן ממך - מקבל "בוכטה" לא רעה גם הוא, משהו כמו 32,600 שקלים בתור חבר כנסת, תוספת של אלף שקל כראש אופוזיציה, פנסיה של 26 אלף שקל כראש ממשלה ושר לשעבר, וסביר להניח שגם הוא מקבל 1000 שקלים וקצת כקיצבת זיקנה. לא רע. לא רע בכלל. ברוך השם, סבא אריק, יש לך בנוסף גם "אחלה" חווה שאני מקווה שמרוויחה "בוכטות" של כסף, יש לך גם "אחלה" בית בירושלים העתיקה, יש לך (למשפוחה) עוד דירה בתל אביב, איזה שטח אדמה קטן בכפר - טפו טפו טפו בלי עין הרע. איני יודע מה בדיוק יש לפרס בזולה שלו אבל אני לא דואג לו. גם אחינו המדוכאים מעדות המזרח שנכנסו לפוליטיקה לא כל כך מקופחים. דוד לוי איש בית שאן, למשל, דופק כל חודש 31.5 אלפי שקלים, בתור חבר כנסת ועוד כ-23 אלף שקלים פנסיית שר לשעבר. זה שכמעט לא רואים-שומעים אותו בכנסת זה לא משנה את העובדה שהמונה דופק. מי שיעשה חשבון של הפגרות, סופי השבוע וימי הנוכחות של דוד לוי בכנסת יופתע שהוא מרוויח טונה של כסף בלי לעשות כלום כמעט. פשוט כלום. הנשיא משה קצב משופע אף הוא בכל טוב במשכן הנשיא: ביגוד, אוכל, טלפונים, עוזרים ויועצים וגננים, נהגים ושומרי ראש, נסיעות ותספורות - שפע אדיר של כל טוב פלוס משכורת של נשיא איזה 40 אלף שקלים, ועוד, איך לא... פנסיה של שר לשעבר. אני לא כועס, נשבע לכם. אין לי זכות לכעוס למרות שאת כל הכספים האלה אתם מקבלים מהמסים שלי. אני רק לא מבין למה אתם מקבלים פנסיה מהמדינה אם לא יצאתם לפנסיה? אני לא מבין, אם אתם עדיין במלוא חושיכם, במלוא כוחכם ,במלוא הכושר שלכם ואתם ממשיכים לעבוד בשירות המדינה ולקבל ממנה משכורת, למה אתם גם לוקחים פנסיה כשלמעשה אינכם בפנסיה?! יכול להיות שאני קצת לקוי בהבנתי, אבל אם למשל האלוף עמוס ירון, אחרי שהשתחרר מצה"ל, החל לעבוד כמנהל משרד הביטחון, אז משרד הביטחון נותן לו פנסיה וגם משכורת של מנהל למרות שלא יצא לפנסיה?.... אני לא כועס. אבל אני פשוט לא מבין מה פרוש המילים "יצא לפנסיה"? אם מי שיצא לפנסיה ממקום עבודה מקבל את הפנסיה, ובמקביל הוא בעצם לא יצא לפנסיה, כי הוא ממשיך לעבוד אצל אותו גוף ממנו יצא לפנסיה ומקבל ממנו משכורת. על יד כל זה קצת מוזר לי לראות פנסיונרים אמיתיים שעומדים בתור בקופת חולים. הם מראים לי את הכסף שהם צריכים לשלם בעבור תרופות ואומרים שהם מתלבטים אם לקנות את התרופות או לקנות מזון, ואני משתגע איך אתם, ראשי המדינה, מקבלים כל חודש את הפנסיה ואת המשכורת, ואילו עובדי רשויות לוד, וחצור, וטורען לא מקבלים את כספי השכר/הפנסיה הזעומה שלהם, שהיא עשירית מהפנסיה שלכם ואין להם מה לאכול. במחשבה שנייה סבא אריק, סבא דוד לוי, סבא שמעון פרס, סבא משה קצב. אתם מנהיגי העם, אבל כל קשר בינכם לבין העם אינו אלא מקרי בלבד ... התנתקתם. במחשבה שלישית, אתם מה זה מעצבנים!
 

ארזS

New member
../images/Emo45.gif אחת התגובות הנכונות

והיפות שנתקלתי בהן. קבל ח''ח
 

Maple syrup

New member
../images/Emo45.gif השחיתות והטיראניות עולה

ביחס ישיר לגודלו של המגזר הציבורי. אז בישראל, עם המגזר הציבורי האולטרה גדול, אלו התוצאות.
 

מל קלר

New member
מה לכם כי תלינו!

עובדים(לא מובטלים) לא קבלו משכורת 7 חודשים! אתם בוכים שלא נותנים לכם לטוס? קצת רגישות לזולת לא תזיק. תשואות לפרץ,ששם את אצבעו בסכר,שמחזיק את הטינופת של ביבי.
 

Maple syrup

New member
ביבי הוא זה שכתב את תוכניות ההבראה

שאם הן ייושמו, יהיה אפשר לשלם לעובדים מיד את המשכורות המגיעות להם, ובנוסף - לא יהיו מקרים כאלה (הנובעים מגרעונות ענק ברשויות) בעתיד. מר עמיר פרץ הלא יקר מסרב לחתום על התוכניות הללו. למה? כי הן יעצרו את הבזבוז המחריד ברשויות. הכל עובדות, לא דעות.
 
אדון קלר- מה הקשר בין מחט לתחת?

או בשפה יותר עממית בשבילך, "מה אתה מבלבל את המוח ?" לבי עם כל אלה שלא מקבלים משכורות ברשויות אולם הכתובת הראשונה לתלונותיהם צריכה להיות ראשי הרשויות אשר בגין ניהולם הכושל , הכנסת כל קרובי המשפחה שלהם וביזבוז כספים על רכבי שרד מפוארים לראשי מועצות של ישובים קיקיוניים לא נשאר להם כסף למשכורות. עוזי כהן הבאבון המצוי שהתנגד לתוכנית איחוד הרשויות על מנת לא לצמצם את כמות המשרות לשאר באבוני הליכוד...ולתרום קצת להתיעלות המערכת העלובה הזו... בקיצור תסתכלו בראי ותנו לנו לקטר שלא נותנים לנו לטוס.(ד"א , היכן ראית שמישהו מקטר?)
 

מל קלר

New member
מר שרשיר הנרגש,מספר עובדות!

1.הלנת שכר זוהי עבירה על החוק 2.מנוי סגנים וסגני סגנים זהו דבר חוקי,אם כי אולי מסריח. 3.לקרוא לעוזי כהן בבון,אינו מוסיף דבר,ומעיד רק עליך1 4.לניהול כושל יש עונש,ומדוע לא יענש ביבי,יקירך? 5.למי יש זכות להלין על אמיר פרץ שדואג לעובדים?ומקבל שלל נאצות מעשירי הארץ,ויריבים פוליטיי?
 
בקשר לסעיף 3...

זה מעיד עלי שאני יודע להבחין בכל מיני סוגי חיות...ד"א , יש לך קשר להלן קלר ? החירשת ,אילמת, עיוורת ? אני מוצא כמה תכונות דומות ביניכם...
 

מל קלר

New member
מר שרשיר,נשמע כמו שם של הומו....

אתה גס רוח,ולא אינטלגנט במיוחד
 

מל קלר

New member
מה לכם כי תלינו!

עובדים(לא מובטלים) לא קבלו משכורת 7 חודשים! אתם בוכים שלא נותנים לכם לטוס? קצת רגישות לזולת לא תזיק. תשואות לפרץ,ששם את אצבעו בסכר,שמחזיק את הטינופת של ביבי.
 
עמיר פרץ הוא דמגוג בגרוש

המבקש להנציח את הבערות והפרימיטיביות אין הבדל בינו לבין מנהיגי ס"ש או חיזבאללה או וואט אבר..... המנצלים את מצוקות האוכלוסיה החלשה ניצול ציני לצרכיהם האישיים תוך המצאת אידאולוגיה פנאטית ומלאת שקרים.
 

ami51

New member
מאמר תגובה גנוב

חבל ראשפטיש לא דואג לציין כי "כישרונו" הוא בהעתקת מאמר שכתב נתן זהבי בטורקית קוראים לזה פלאגיט ובעברית קוראים לזה חוצפה
 

ראשפטיש

New member
sorry

קיבלתי את המאמר אנונימי במייל, ללא ציון שם המחבר. תודה על גילוי שם המחבר וסליחה שהבנתם שאני המחבר וסליחה מר זהבי. יום כיפור, לא? סלחתם?????????????
 
למעלה