מעוניין לקנות אזניות

  • פותח הנושא LLEM
  • פורסם בתאריך

LLEM

New member
מעוניין לקנות אזניות

האם מישהו יכול להפנות אותי לחנות או לאתר באינטרנט שמוכרים בו אזניות (בישראל בלבד)? אם אין בישראל, אז אתרים בהם מוכרים אזניות גם מחו"ל... תודה מראש ושנה טובה!
 

g i l i

New member
תגיע בסוכות לשדה אילן (תימן)

הסוכן של דיויד קלארק בטח יהיה שם כמו לפני שנה. תוכל להתאים לך אוזניות עדיף על קניה באינטרנט.
 

LLEM

New member
ת'אמת אני בינתיים רק מתעניין

אני לא ממש מבין בנושא, ואף פעם לא קניתי... לכן אני מעדיף אתר באינטרנט כדי להסתכל על קטלוגים, להתרשם, לבדוק נתונים וכו'... לא כדי לקנות אותן מהאינטרנט.
 
לפני שנתיים לערך רכשתי סנהייזר

ב- FNA, משמשות אותי בנאמנות מאז. שאל אותם. (09-9577717) באתר של אויה מופיע כבר מזמן קישור לחנות שלהם. ברשת אין פרטים, אולי במשרד? (09-9501101). בהצלחה
 

zevi paz

New member
musli

טלפן אלי ותקבל את הטלפון של מוסלי הנ"ל איש ישר פז 050-5-239-004
 
אוזניות 500-1000$

5 שנים אני טס עם אוזניות של $90 ומאד מרוצה שמע מצויין מיק מצויין ללא שום תקלה ועכשיו לאחר שהפלסטיק שעוטף את הכבל נשבר לחתיכות החלטתי לרכוש אוזניות טובות יותר. השאלה היא למה להוציא סכום של $500 על אוזניות והאם זה שווה את הכסף טסתי עם אזניות שעלו $1000 ולא התרשמתי במיוחד נכון הם קלות נכון יש להם anr וההשקטה היתה יותר מהאזניות שלי אבל לא הצלחתי להרגיש בהבדל שעולה 4000 ש"ח מה אתם אומרים? אני קונה ציוד לטיסה בארה"ב בחנות אינטרנט של marv golden למרות שהאזניות כבר לא באחריות הוא שולח כבל חדש ללא חיוב.
 
אוזניות AVCOMM ב- 200 $

קניתי בארה"ב והן הנוחות והמעולות מכל אלו שניסיתי בארץ. אין צורך לשלם כל כך הרבה בשביל השם. אפשר למצוא גם במחיר סביר, רק צריך לעשות מחקר שווקים קצר. כנס לאתר ותיווכח. בהצלחה.
 
למעלה