טיסה מדהימה בשדה תימן

טיסה מדהימה בשדה תימן

אתמול טסתי ב- c152 לשדה תימן... אבל לא על זה רציתי לספר ! מטרת הטיסה: טיסת היכרות בדאון. עד עכשיו עדיין לא ירד לי החיוך ! (ניסיתי מיץ לימון - לא עזר...) פשוט טיסה מ ד ה י מ ה. נגררנו ע"י פייפר עד לגובה 2000 רגל מעפ"ש ואז המשכנו לטפס עוד 1000 רגל בטרמיקה מתחת לענן. טיסה מעל העיר באר-שבע ואז טסנו קצת צפונה עד רהט ושם שוב טיפסנו בטרמיקה עם להקה של ציפורים. חזרנו דרומה ושוב טיפסנו בטרמיקה (שאותה יכולנו לזהות לפי עמוד אבק) ויותר מאוחר טיפסנו עם עוד דאון. בסה"כ היינו באוויר בערך שעה וחצי ! פשוט טיסה נטו. תודה לחברים ממרכז הדאיה - עבור חוויה בלתי נשכחת. אני כבר מחכה לטיסה הבאה.
 
הזכרת לי בדיחה

נזירה צעירה באה לאם המינזר, התוודתה על חטא שחטאה, בכך שבילתה לילה בחברתו של גבר ובקשה הנחייתה. אמרה לה אם המינזר: "רדי לחצר האחורית של המינזר, קטפי לך לימון ואכלי אותו". "וזה יטהר אותי?" שאלה הצעירה. "לא", ענתה אם המנזר, "אבל לפחות זה ימחוק לך את החיוך מן הפרצוף..." דוד
 

ZeevRozenek

New member
אותה הנזירה נתבקשה ע"י אם המינזר

לגשת לדואר, ובמקום לחזור מייד היא חזרה בערב מאוחר. -לאן נעלמת? - שואלת אם המנזר -אל תשאלי - עונה הנזירה - נפלתי קורבן לאונס קבוצתי למשך 3 ימים ! -איך 3 ימים- הלא יצאת רק הבוקר ! -כן, אבל אני שבה לשם גם מחר ומחרתיים...
 

avitamim

New member
אני איתך...

מזכיר לי טיסה מהממת במגידו עם דאון, ועכשיו עוררת לי את הרצון לעשות זאת שוב ובייחוד עם הציפורים ועונת הנדידה. חברים לכו וטעמו חווית טיסה מיוחדת.
 
אם כבר...

....ספרי גם על הטיסה. האם שעות דאיה יכולות להרשם בלוג בוק כשעות טיסה? וגם -האם אלי פרץ עמד בהתחיבותו בנושא האגרה?
 

טל דותן

New member
ראה בחוקת הטייס - רשיונות לעובדי

טייס את הזיכוי המגיע על סוגי טיסות מול הגדריו של הטייס.
 
אם כבר

על הטיסה אין הרבה מה לספר. הכל היה שגרתי, אבל כיף. טסתי בנתיב. הטיסה בדאון היתה עם מדריך, אז אני מניחה שיש דרך לרשום בלוגבוק. בכל מקרה, לגבי צבירת שעות בד"כ כתוב בחוקה "על כלי טיס מונע" אז זה לא כולל דאון. כשעות דאיה זה בטח נחשב (אם אני אחליט להוציא רשיון דואה). אלי פרץ עמד בהתחייבותו בנושא האגרה.
 
אגרות בשדה תימן

אלי פרץ עומד בהבטחה. מעבר לזה, הבנתי שמטוסים שמגיעים לאירוע בסוכות לא משלמים אגרת נחיתה.
 
למעלה