חצי

אמיר72

New member
חצי ../images/Emo32.gif

לכבוד יום ההולדת של אבא שלי, אנו הוגים בקניית GPS עבורו. זה שפה כולם מומחים ב-GPS תעופתי אני יודע, אבל מישהו יכול להמליץ על GPS לרכב או לתת לי טיפים ועצות מנסיונו ?
 
לא שאתה צריך את חוות דעתי

שהרי אתה ילד גדול. אבל שאל את עצמך - מה יעשה הוא עם המכשיר? האם ישתמש בדבר שכזה או שישכב בקופסא כאבן שאין לה הופכין. ממילא לא יוכל להשאיר אותו ברכב כי יעלם הדבר בחנייה הראשונה. סתם חומר למחשבה. VV
 
נסה לבדוק

גרמין street pilot , הוא מעולה לניווט ברכב ובסיס הנתונים שלו מכיל מפות מפורטות של ערים, השאלה היא אם יש להם גם בסיס נתונים של ישראל, את זה תוכל לברר אצל נציג גרמין בארץ.
 
כל מי שאני מכיר,

שמשתמש באמת ב GPS לצורך ניווט עירוני, עושה את זה עם DESTINATOR, שזו מין תוכנה המורכבת על IPAQ בתוספת GPS. אני מכיר חמישה אנשים שמשתמשים בזה וטוענים שזה מצויין. יותר חשוב מה GPS העירוני הוא המפות והתוכנה. אלא אם כן אבא שלך שועל שטח, שם החבר'ה משתמשים ב TURBOCD מחובר ל GPS שנותן להם מפה נעה של מקום המצאם.
 

NoamKo

New member
../images/Emo45.gif

למי שמשתמש ב IPAQ זה פיתרון מצויין, ניסיתי את המכשיר והוא עובד טוב מאוד, מגיע עם תושבת לאוטו ומדבר. בשביל לקנות את ה- IPAQ בשביל זה אני בספק אם זה יצא יותר זול מאשר לקנות GPS למטרה זו.
 

אביOרון

New member
סוגי GPS במחירים סבירים

יש לי זמן רב IPAQ3950 עם "שרוול" NavMan מעולה ולא יקר מדי (בארה"ב...) בארץ, כמו שנאמר כבר למעלה, מפות כבישים יש רק ל- Destinator (יקר מאוד ללא הצדקה) וגירסת שטח - גרועה בצורה קיצונית ל- NaviGuide (שניהם משווקים ע"י http://www.gps4u.co.il) ל-IPAQ מתקדמים יותר המכילים BlueTooth כדאי לקנות NavMan חיצוני (גם עם BlueTooth) הפועל על סוללה עצמאית וניתן "לזרוק" אותו במקום עם קליטה טובה וללא תלות היכן התקנת (או אתה מחזיק) את ה-IPAQ עצמו (לדוגמא - מחובר לרכב/מטוס...) לאחרונה קניתי לחבר (בארץ במכרז אינטרנט) Mio168 בסכום של כ- 2000 ש"ח.
בארה"ב מגיעה חבילה כזו עם תוכנת NavMan או TomTom (כמו Destinator) אבל בארץ זה לא כולל כלום (אפילו לא עברית!!!) וצריך להוסיף כ- 2500 ש"ח נוספים עבור ה- Destinator עם מפות ישראל (לא כולל שטח...) היות והתוכנה לארץ בכל מקרה עולה המון, מומלץ לקנות את ה- Mio168 (חלש מעט מה- IPAQ אבל לא מורגש בכלל!)
 

אמיר72

New member
תודה לכל העונים בינתיים, ושאלה

אם אני קונה מתאם לפאלם 500 (כי זה מה שיש לו) כמו זה , אזי אני חייב לקנות דסטינטור בשביל ישראל או שיש גם משהו אחר ?
 

מענדי

New member
כרגע אין תוכנת GPS לפאלם בכלל

מסתובבת שמועה שעומדת לצאת תוכנה כזו, אבל למכשירים המתקדמים יותר (T3, ZIRE72)
 

nati perets

New member
אני ממליץ בחום על איי פאק

אם ברצונך לקבל פרטים שלח לי מסר ואוכל להסביר לך כמה דברים שיחסכו לך את העלות של תוכנת הדסטינייטור באלפי שקלים
 

zivrozz

New member
אני ממליץ על IPAQ.

אני משתמש בIPAQ שרכשתי לפני שנתיים. לפני כשנה קניתי שרוול הרחבה לכרטיסי compact-flash, וכרטיס GPS שמתחבר לקומפקט-פלאש. אני משתמש ב-DESTINATOR ו-NaviGuide לארץ. שניהם תוכנות מעולות. בנוסף טיילתי עם המכשיר בלונדון, ובארה"ב עם רכב. עם תוכנה של מיקרוסופט שקיבלתי עם ה-GPS. ממליץ בחום כיוון שהמפות שאפשר להוריד ל-IPAQ. הרבה יותר "נעימות" מאשר המפות שמגיעות על מכשירי GPS יעודיים.
 
למעלה