צילומי אוויר מדהימים

mayafit

New member
צילומי אוויר מדהימים

אני משוכנע שיהיו כמה שיהנו מהתמונות. אליאסי, תגובתך? http://blog.naver.com/post/postView.jsp?blogId=haruma95&logNo=80004641511
 
תמונות שצלם צרפתי מצלם מתוך כדור

פורח. את התמונות אפשר לראות ברחבי פריז בגדלי ענק. עבודות מדהימות. שים ת'צלם הצרפתי הזה במטוסים.. עם שמשות פרספקס שרוטות.. ושיצליח לצלם כאן בארץ.. דברים דומים לשלי :) נראה אותו.. ( גאווה ישראלית ) או לחילופין שים אותי בכדור פורח, מסוק, או מטוס עם דלת פתוחה... ואז נדבר.. מצ"ב תצלום שצילמתי לפניכמה ימים בטיסה עם ניצן אלישיב. אנינמנע מלהעלות הנה תמונות דומות שלא יצרחו עלי שלא קשור לתעופה.. בכל אופן תודהעל הלינק שצרפת .
 
חן חן, ואגב הלינק שצרפת זה לינק

לגלריה שכנראה נגנבה ע"י הסינים.. מצ"ב לינק לגלריה המקורית של הצלם המדופלם הזה. http://www.yannarthusbertrand.com/index_new.htm
 
בוא,

אקח אותך בסופרקאב עם כל הצד פתוח, חצי עליון וחצי תחתון. אבל שלא יהיו לך תירוצים אח"כ :) ושתדע מראש, הגלאס קוקפיט לא כל כך שמיש בסופרקאב, לא תהיינה לך טלויזיות יפות כמו אצל דוד. אבל שום דבר לא יהיה לך בין העדשה לבין האדמה.
 
באתי.

המטוס עצמו מספק לי את התרוץ הכי טוב בעולם :) גם פייפר קאב, גם דלתות עליונה ותחתונה פתוחות.. נו באמת זה לא תרוץ להגיד שמרוב אושר והנאה המצלמה לא תפקדה?? מצידי תקשרו אותי מתחת לגחון כמו בידון.. כמה שפחות שעונים, וכמה שפחות פחונים מרופדים עם ידית, ריפוד, ושמשה. אני תן לי מנוע, רוח ורעש. ואומר דייני. עם כל הכבוד לטלויזיות של דוד.. ויש! הרבה כבוד.. במטוס שלו טסים. עם פייפר פתוח.. רגע הלכתי להביא לי טיטול.. נראה לי שהרטבתי קצת..
 

רן בג

New member
אלי, אולי זה הפיתרון...

אלי, מצורף כאן איזה מתקן שמשמש היום כמקור גאווה לבכירי התעשייה האוירית. נראה לי שאפשר להתאימו ל"צילום ללא הפרעה"
 
מרבית התמונות היוצאות מהמצלמה

כחומר גלם די " יבש " דורשות כיונונים עדינים של שיפור רויית צבעים, וקונטראסט. מה שאני עושה כמובן למרבית תמונותיי. הפוטושופ הוא " הגלאס קוקפיט " של עולם הצילום דהיום. מחליף את עבודות המעבדה שנעשו אז בכימיקלים וחדרי חושך. והינו כלי חשוב ובלתי נפרד מהצילום הדיגיטלי המתקדם. בתמונה זו שהעלתי בשרשור זה לדוגמה, השיפור שנעשה הוא ברמת הקונטראסט בלבד.
 
למעלה