לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1271912,719 עוקבים אודות עסקים

פורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

לצפיה ב-'מפעל Mooney סגר את שעריו'
מפעל Mooney סגר את שעריו
<< ההודעה הנוכחית
16/11/2019 | 21:29
16
181
ללא הסבר או הודעה מוקדמת, מפעל חברת Mooney בטקסס סגר את שעריו מוקדם יותר השבוע והוציא את כל עובדיו לחופשה כפויה ללא תשלום. לא נותר אף מי שיענה לטלפון - כי כל העובדים בחופשה ללא תשלום.

כך, כנראה, עוברת לה תהילת עולם. ב-2018 החברה מכרה 14 מטוסים סה"כ, ובחצי הראשון של 2019 נמכרו ארבעה. מספרים כאלו אינם יכולים לתמוך במפעל שלם.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'זו אינה הפעם הראשונה'
זו אינה הפעם הראשונה
18/11/2019 | 14:12
12
135
במשך השנים, משנות ה 50, נסגר המפעל מספר פעמים. היום הוא בבעלות סינית. מקווה שלא נאמרה המילה האחרונה ותהילת העולם (ליטרלי) לא תעבור מהר כל כך.
המטוס החד מנועי הטוב בעולם.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'בפעמים הקודמות עדיין נשארו עובדים'
בפעמים הקודמות עדיין נשארו עובדים
18/11/2019 | 22:48
11
115
מאחר והפעם הם אפילו לא השאירו מישהו שיכול לענות לטלפון, אני לא מאוד אופטימי...
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'הכל עיניין של כסף'
הכל עיניין של כסף
19/11/2019 | 09:03
10
107
העיניין שבאמת נראה מדאיג, בזמן שכל היצרנים האחרים מפוצצים בהזמנות, מוני בקושי מכרו משהו...
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'ברור שהכל עניין של כסף'
ברור שהכל עניין של כסף
19/11/2019 | 15:55
9
103
הרי זו בדיוק הסיבה שהמפעל נסגר...
 
לגבי מספר הזמנות, אין ספק שהתעשיה משתנה, ויצרנים שלא ישכילו להשתנות איתה לא ישארו איתנו.
ב-2018 נמכרו סך הכל 954 מטוסי בוכנה חד-מנועיים. מתוכם 380 נמכרו על ידי סירוס, 180 על ידי טכנאם (כלומר השניים לעיל שולטים יחד על כמעט 60% מהשוק), 131 על ידי ססנה (ועוד 15בוננזות ממפעל של חברת האחות ביצ'קראפט), 134 על ידי פייפר,וכל שאר היצרנים חיים בעולם דו-ספרתי של מספר הזמנות שנתיות.
 
שתי היצרניות המובילות - טכנאם וסירוס - שתיהן התרחבו "מעלה", סירוס עם ה-SF50 הסילוני וטכנאם עם ה-P2012, מטוס בוכנה דו-מנועי עם 11 מושבים. ססנה ופייפר חיות בעיקר על נישות אחרות - פייפר על החד מנועיים בתחום הגבוה (בעיקר טורבופרופ) וססנה עם מטוסי המנהלים הסילוניים.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'ובאותו הזמן, וואנס מכרה יותר מארבע מאות קיטים, מתוכם הושלמה '
ובאותו הזמן, וואנס מכרה יותר מארבע מאות קיטים, מתוכם הושלמה
19/11/2019 | 18:33
6
116
בנייתם של כמעט ארבע מאות....
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'אתה אומר שכמעט כל הקיטים שנמכרו ב-2018 כבר הושלמו?'
אתה אומר שכמעט כל הקיטים שנמכרו ב-2018 כבר הושלמו?
20/11/2019 | 14:58
5
84
נשמע לי קצת מופרז, לאור זה ש-Vans בעצמם אומרים שהשלמת בניה לוקחת לרוב 20-30 חודשים... יש לך reference לזה?
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'אין לי שום מידע על זה...'
אין לי שום מידע על זה...
20/11/2019 | 15:18
1
86
אבל לוגית, העובדה שבשנה מסויימת נמכרו ארבע מאות קיטים ובאותה שנה גם הושלמה הרכבתם של ארבע מאות קיטים, אינה אומרת שכל הקיטים שנמכרו בשנה הזו הושלמו. הרי בכל שנה מושלמים גם קיטים רבים שנמכרו בשנים הקודמות...
אמנם המילה "מתוכם" קצת מבלבלת, אבל אני מניח שזו סתם טעות. ברור שזמן הבניה של רוב המטוסים האלה גדול בהרבה משנה.
 
רפי
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'המילה "מתוכם" אינה מבלבלת אלא ברורה מאוד...'
המילה "מתוכם" אינה מבלבלת אלא ברורה מאוד...
20/11/2019 | 18:52
80
ולכן שאלתי את ששאלתי.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'לא זוכר שאמרתי זאת!'
לא זוכר שאמרתי זאת!
21/11/2019 | 07:26
2
80
ייתכן, כי המילה "מתוכם" קצת מבלבלת.
אמרתי. אך התכוונתי כי במהלך השנה נמכרו כארבע מאות קיטים ובאותו הזמן, הושלמה בנייתם של כמעט ארבע מאות קיטים. לא אמרתי כי הקיטים שנימכרו במהלך השנה, בנייתם הושלמה..
אגב, זמן בנייה ממוצע בארה"ב לקיטים של וואנס הוא בין חמש לשבע שנים.
 
אריאל אריאלי
 
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'כפי שאמרתי, אריאל, המילה "מתוכם" אינה מבלבלת אלא ברורה מאוד'
כפי שאמרתי, אריאל, המילה "מתוכם" אינה מבלבלת אלא ברורה מאוד
21/11/2019 | 20:34
1
49
טעית במה שכתבת - קורה. מבטיח לך שקורה גם לי.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'מודה ומתוודה - טעיתי בשימוש במילה "מתוכם"......'
מודה ומתוודה - טעיתי בשימוש במילה "מתוכם"......
22/11/2019 | 11:19
36
לצפיה ב-'שכחת את דאימונד - 134 יח ב 2018'
שכחת את דאימונד - 134 יח ב 2018
21/11/2019 | 15:11
1
62
לצפיה ב-'צר לי אך טעית בספירה'
צר לי אך טעית בספירה
21/11/2019 | 20:33
97
אכן דיאמונד מכרו סך 134 מטוסים, אולם מתוכם 86 מטוסים דו-מנועיים. דיאמונד מכרו רק 48 מטוסי בוכנה חד מנועיים ב-2018.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'נפתח מחדש אחרי כחודש'
נפתח מחדש אחרי כחודש
04/12/2019 | 10:18
2
38
כל העובדים (אלה שלא עברו למקומות אחרים) הוחזרו לעבודתם
יש תקווה
הלוואי ויחזירו את דגמי ה 201 המוצלחים ויתמחרו אותם בצורה שפויה
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'כשקרה מה שקרה לפני חודש'
כשקרה מה שקרה לפני חודש
04/12/2019 | 16:00
33
לא חשבתי שהתוצאה הזו אפשרית - אני מאוד שמח שטעיתי.
עניינית, נראה כמה מטוסים הם ימכרו בזמן הקרוב. בסוף על זה יקום או יפול דבר.
תעופה קלה >>
לצפיה ב-'אכן חזר לחיים'
אכן חזר לחיים
05/12/2019 | 15:25
31
מקווה מאד לראות את המותג האייקוני הזה פורח.
מעבר לכך, ככל שהיו יותר, כך יש סיכוי לראות מחירים נמוכים יותר.
 
תעופה קלה >>

הודעות אחרונות

23:19 | 03.12.19 טל ר
09:43 | 24.11.19 GuyC172
09:37 | 19.11.19 Tecnam Israel
07:52 | 18.11.19 אריאל אריאלי
20:29 | 16.11.19 טל ר
06:34 | 10.11.19 אריאל אריאלי
09:47 | 31.10.19 דודי בן דוד
02:26 | 26.10.19 tamirpotash45
23:28 | 08.10.19 יורםפרילינג
07:36 | 08.10.19 אריאל אריאלי
18:55 | 07.10.19 אריאל אריאלי
17:07 | 02.10.19 mayafit
10:15 | 01.10.19 אריאל אריאלי

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ