דודו צוק

ronga

New member
דודו צוק

דודו מפארן - השלישי שנותר מהשלישיה וכותב הספר על האולטראלייטים - הלך הבוקר לעולמו, לאחר טיסה עם מטוסו נחת במנחתו ומת בקוקפיט , כמו נתי ניב.

יהיה זכרו ברוך

 

Ayana KimRon

New member
זה לא נתפס

נתקלתי במודעות אבל בעיתון הבוקר.
דודו צוק היה סוג של סוליסט. לפעמים היינו טסים - אני עם רמי בר (שהיה אוסף אותי בדרך) ודודו היה "מחולל" סביבנו ומעלינו כמו מכחול שצייר ציורים בשמיים.
אני זוכרת איך במסע האולטרלייטים באיטליה כולם כבר נחתו ודודו עוד "סחט" סיבוב בשמיים לפני שהצטרף אל כולם. אח"כ הוא הזדרז לסיים את הקפה ולהמריא לפני כולם כדי להספיק לצייר עוד ציור קטן בשמיים לפני שהיתר הצטרפו ויצאו ללג הבא.
דודו סיפר לי פעם עד כמה הוא אהב לטוס לבד. זה נשמע כמו זמן התבודדות, היה נדמה שהשמיים הם המקדש שלו והטיסה היתה הדרך לשם.
עכשיו הוא שם.
תנצבה
 

רן בג

New member
הנצר האחרון ל"טייסת פארן".

שלושתם - עמוס, רמי ודודו הגיעו אלי לפני כ-שלושים שנה.."ספר לנו הכל על אולטראלייטים...אנחנו נכנסים לזה" ומאז הכל היסטוריה. המפגשים כל פסח בטיולי העמותה בערבה, הפגישות בצפון באירועים כאלה ואחרים, הידע שנאסף שם בסוגי המטוסים שהפעילו. הנחשוניות בקניית מטוסים חדשים ופתיחת המעטפת שלהם. הספר הנפלא שדודו כתב שמזכיר ברוחו את ריצארד באך ומקפל בתוכו עלילות טיסה, הספר שהפך עתה למזכרת כואבת של דודו.
&nbsp
טייסת פארן הפכה לשם ומושג - ועתה אינה עוד.
תנחומי למשפחה ולחברים.
 
תודה לכם חבריו של דודו, שהלך מאיתנו בפתע

על מילותכם והשתתפותכם באבל המשפחה. ממני,
ענת, אשתו לשעבר ואם ילדינו. ביום שבת 23 לדצמבר בפארן, על מושב המטוס, רגע אחרי שהנחית בשלום את מטוסו הקל, בסיום טיסת-טיול-בוקר-שבת בשמי-הערבה ומעל שדות פארן , נדם ליבו של דודו, אביהם של ילדינו נמרוד נירית ואלונה. בחטף רגע, בנשיקת מעוף הציפור הלך אל עולמו.
למחרת,
הובא דודו למנוחת עולמים בבית העלמין בפארן לרגלי הר רכס-עשת על-יד שני חבריו ל"טייסת פארן" , רמי ז"ל ועמוס גולדשטיין ז"ל, חבריו הקרובים שהיו אצלנו בני בית.

התמונות של דודו, המצורפות כאן בהישארות דמותו ונוכחותו בזכרון, הן מתוך כמה מ-224 סרטי הוידיאו באתר היוטיוב של רמי בר , אתר שהוא נכס תעודי עצום להנצחת עולם ייחודי משותף
לכל אנשי מעוף הציפור במטוס הזעיר,
ולהשארות דמותם ונוכחותם של מי שכבר אינם עוד בין החיים.

https://www.youtube.com/user/ramibar2011/videos





 

שאולי46

New member
תודה ענת על השיתוף.

מאחל לכם נחמה ורק שמחות בע"ה.
יהי זכרם ברוך
 
למעלה