חדשות שדה דב

GidiRgov

New member
דוקא ברור

"ישאר המינימום ההכרחי לצורך קיום הטיסות הסדירות לאילת ולראש פינה".

אין גם אף אחד שנלחם נגד זה. לאנשים (ולחברות) כבר אין כח...

כולם תשושים וגמורים מהמאבק המתיש על הרצליה ואין כח/ אין חשק/ אין יכולת כלכלית/ אבדה האמונה/ נמאס מהפקידים/ נמאס מבתי המשפט/ נמאס מהמשנה ליועץ המשפטי לממשלה.../ נמאס! ופשוט אין כח להתחיל עוד מאבק משפטי על זכויות התעופה הכללית בשדה דב


הרעים מנצחים. האחראים על נכסי המורשת מועלים בתפקידם. הפרק הלאומי היחודי הזה מתוכנן להיסגר בפני התעופה הקלה הפנים ארצית בחודש אפריל השנה. צעדים אופרטיביים כבר מתרחשים בשטח (אי חידוש כרטיסי כניסה לשדה מעבר למאי השנה, לדוגמה).

קשה להאמין שזה קורה.

פשוט קשה להאמין שזו מדינה כל כך מטומטמת.


אבל לשאלתך - דוקא ברור!
 

talben

New member
לאריה - לא רואים אותנו ממטר...

הי אריה. לצערנו הרב כלל חברות התעופה (הן בתי הספר והן החברות המסחריות הפועלות מש"ד) קיבלו לאחרונה מכתב בו נאמר להן שעליהן להתארגן להפסקת פעולתן מש"ד בסוף חודש אפריל. לא זו אף זו - הגדילו הרשויות לעשות וביקשו מהחברות להודיע להן מה בכוונתן לעשות בנושא (כאילו הפתרון בידי החברות ולא בידי הרשויות). ואכן, מה יעשו עם הטיסות המסחריות האסורות כיום לביצוע מהרצליה? שאלה טובה. ומה יעשו עם טיסות הלילה - ימריאו לפני רדת החושך ויחנו בסוף בחיפה או במגידו ויחזרו במונית הביתה? עוד שאלה טובה. הבעיה היא ששאלות יש הרבה ותשובות (הרבה) פחות. בקיצור, המאבק רחוק מלהסתיים.
 

talben

New member
אריה, חולק עליך בנושא

להזכירך, היו כאלה (ורבים) שגם קבעו בזמנו חד משמעית , שהרצליה אבודה ולא תמשיך לפעול אחרי ה-15/04 ו... המאבק על הרצליה עדיין לא תם, אבל השדה עדיין עובד. להרים ידיים אפשר רק ביום בו יעלו (חו"ח) דחפורים על המסלול של ש"ד ויהרסו אותו. עד אז המלחמה ממשיכה. ואגב, ראש עירית ת"א, רון חולדאי, תומך בהשארת השדה בקונפיגורציה כזו או אחרת במקומו, ככה שסיכוי תמיד יש. גם לת"כ.
 

mike300L

New member
אם אמריקה תפיק תועלת מהמהלך הוא יסדר, אחרת חבל לך על הזמן

סוף סוף יש פה שוב נשיא ולא בובה!!!
 

mike300L

New member
תודה שאתה דואג לנו...אבל יש לי תחושה שהוא יהיה הרבה יותר טוב

מהאפס שעזב אתמול. הוא יהיה טוב קודם כל לאמריקה. וגם לישראל !
 
אני לא דואג לכם אני דואג לישראל (שתלויה מאד בארה"ב)

על כל פנים אני לא הייתי מתגאה בנשיא שכזה (בדמות שהוא מייצג)
למרות שייתכן ויהיה נשיא מצויין
 

mike300L

New member
אני בטח לא מתבייש בנשיא שאומר בפנים מה שהוא חושב

ומאמין בו. הבן אדם לא כזה גזען כמו שהתשקורת התאמצה מאוד לתאר אותו. והגיע הזמן לבעוט לפוליטקלי קורט באחוריים לכל הרוחות. הגיע הזמן למסות ייבוא ממדינות שמונעות ממוצרים אמריקאים להגיע לשווקים שלהם, בעוד הם משווקים פה בחופשיות. הגיע הזמן להוריד את המים עם הגלובליזציה של אובאמה וחבריו בעולם. ולהעניש במיסוי את מי שמוציא מפעלים לחו״ל לכוח אדם זול, בעוד הוא ממשיך לשווק פה.

אריה רוב העולם כולל בישראל לא רואים משם מה שהנשיא הזה מביא לאמריקה, הוא הולך להתמקד על מה טוב לאמריקה, גם אם זה לא טוב לשאר העולם. כך כל מדינה נוהגת מלבד אמריקה בשמונה השנים האחרונות.
 

שאולי46

New member
מסכים אתך מייק !

ייקח זמן רב (אם בכלל) עד שיתוקן הנזק הביטחוני והתדמיתי שלנו מתקופת אובמה.
ברור שנשיא "מכובד" וממלכתי נוסך בד"כ יותר ביטחון מאדם שהוא לכאורה "מניאק שוביניסט ראוותן" - אבל אתה צודק לגמרי בעניין הפוליטיקלי קורקט וכו', ואני מקווה שיעמוד מאחורי דבריו ולא יתקפל מול לחצים פוליטיים של יפי נפש כפי שקורה בארץ. פה שילמנו, ועדיין משלמים מחיר גבוה בגלל רפיסות ותחיבת הראש לאדמה.
 

ethanr

New member
סגנון תעמולה שכזה..

בדיוק סגנון תעמולה שכזה ומילים כאלה נשמעו לפני עליית הנאציזם לשלטון.
אינני חושב שאתה חלילה תומך נאצים, אבל אני חושב שאנשים שמתבטאים במילים כמו ״רפיסות״, ״יפי נפש״ וכמוהן, לא חושבים עד הסוף לאן האלטרנטיבה עלולה להוביל.
וזאת ללא קשר לדעתי על טראמפ, לכאן או לשם.
 

mike300L

New member
איתן תפסיקו להשוות לנאצים ולפאשיזם...השלטון באמריקה

אפילו עוצב לפני 240 שנה, עדיין בנוי על חשיבה לעומק ולעתיד...אין נשיא שיכול להוביל למעשים כמו הנאצים ללא הסכמת שני בתי הנבחרים. אמירות חלולות כאלה עובדות רק על אידיוטים.
הסנאט והקונגרס אפילו שהם עם רוב רפובליקני עדיין עם יד על הדופק ולא יתנו לאף נשיא להשתגע ללא פיקוח.
אם יחסום כניסת לא חוקיים נוספים? יופי מעולה!
אם יפגע ברגשות של כמה טרוריסטים בפוטנציה גם טוב.
ניצח לפי הדמוקרטיה האמריקאית וזה מה יש, מי שצריך לאכול את הכובע בתיאבון!!!
 

ethanr

New member
מסכים עם כמעט כל מילה מדבריך

ועדיין דעתי על סגנון הבחירה במילים של שאולי בעינה עומדת.
אינני חושב שנאציזם או דומה לו, יכול לעלות ממשלו של טראמפ. התייחסותי הייתי למילים כמו ״רפיסות״, ״יפי נפש״, שהן מילים שהיטלר היה גא בהם, אילו מנהל התעמולה שלו היה משתמש בהן. זה מזכיר לי סגנון שהשתמשו בו דיקטטורים, כדי לעלות לשלטון, ולדכא אנשים ודעות שונות משלהם.
ושוב, ללא קשר לדעתי על טראמפ, שאחסוך מן הקוראים כאן, כי אינה רלוננטית.
 
זה "כיסוי התחת" שלו ושל תומכיו

כשירצה לבצע את משנתו ההזויה משהו ויעצר ע"י הקונגרס שוב יטען שהמיעוט השולט בוושינגטון מונע ממנו להיטיב עם העם
 

שאולי46

New member
איתן,

ראשית, מודה לך שאינך חושד בי בתמיכה בנאצים. רווח לי...
שנית, צריך להיות עיוור כדי לא לראות שהצד השני לא באמת (להוציא חריגים המפחדים להשמיע קולם) מעוניין בשלום, והאמן לי שלמדתי את הסוגייה היטב. הם לא באמת ממתינים לצעד בונה אמון, שהרי ההינתקות היא הוכחה אחת מרבות. למרות שהם פוגעים בנו בכל דרך אפשרית- פיגועים, גניבות הרכב, גניבות חקלאיות ועוד, אנחנו חוששים להגן על עצמנו באופן נחוש ועקבי. רק כשספגנו אבדות רבות והלחץ על רוה"מ גדול - אנחנו יוצאים למבצע, ודקה אח"כ -מפחד מהעולם- מבצעים חקירה והלקאה עצמית על שהעזנו להגן על עצמנו. ומי מבקש לחקור ? אותם יפי נפש שחושבים שאנחנו גורמים להם ב"כיבוש" לפגע בנו ומבצעים השוואות בדיוק כפי שאתה עושה.
אתה שומע באמריקה הרחוקה מדי פעם על פיגועים בארץ, אבל דע שכאן בין פיגוע לפיגוע ישנו חשש בכל מקום איפה ומתי זה שוב יקרה.
נסה לחשוב מה עובר על אנשי עוטף עזה. כל סירנה של אמבולנס מכניסה אותם להיסטריה.
מן הסתם, אין לי כל השפעה על בחירת האמריקאים, אבל אני מודע לנזק שגרם לנו ברק חוסיין אובמה, ואני מקווה שטראמפ יפעל כפי שהצהיר להילחם בטרור ולתמוך בנו במאבקנו הצודק להגן על עצמנו.
 

ethanr

New member
לכל מטבע שני צדדים

ודעות כמו שאתה משמיע, רואות רק צד אחד. תמיד מרתיע אותי, כשאדם רואה רק צד אחד של הדיון, והפתרונות שהוא מציע הם ברורים וחד משמעיים. ומי שחושב אחרת הוא רופס יפה-נפש במקרה הטוב, ושמאלן עוכר ישראל במקרה הפחות טוב.
פרט לכך, מי שבחר לגור בעוטף עזה, לא תמיד עושה זאת מתוך אידיאולוגיה וציונות, ואם הוא בחר כך, שלא יצפה לרחמים על כך שיש אמבולנסים וסירנות בעזה.
מי שמצפה שטראמפ ילחם בטרור ויתמוך בנו במאבקנו הצודק להגן על עצמנו - עלול להתאכזב. ניחוש שלי - תוך שנה, ביבי יפגין קצת יותר מידי מ״תרבות המגיע לנו״, ויעלה לטראמפ את הסעיף. מהר מאוד טראמפ יראה לביבי מאיפה משתין הדג, ויזכיר לכולנו שיש דבר הרבה יותר חשוב ממדיניות חוץ וממלחמה בטרור - והוא האגו של דונלד טראמפ..
ניחוש שלי בלבד.
 
מייק זה פורום תעופה ובכל זאת

שיתמקד במה שטוב לארה"ב זה גם יהיה טוב לעולם
אבל אל תיתמם בקשר לאישיותו
הוא שובניסט וגזען ואפילו נכלולי (אם היית ספק שלו שלא מקבל את מה שמגיע לך היית חושב כך) הוא בטח לא חכם גדול אבל כנראה מאד מאד פיקח
לא יודע אילו עבודות/מפעלים הוא יחזיר לארה"ב ובאיזה שכר עבודה אולי יבנו את גדר הגבול אם זה יצליח יבנו גם גדר בגבול הקנדי למנוע הגירה לשם
לפחות בנושא האבטלה מצבה של ארה"ב טוב מאי פעם (כמו בישראל)
 
למעלה