חג שמח ,שאלה למומחים ,איזה מדחף לממ"ג או אוטרלייט

עמוס 2cv

New member
חג שמח ,שאלה למומחים ,איזה מדחף לממ"ג או אוטרלייט

פחות מרעיש ולא מוריד את יעילותו ?

תודה מראש .
 
יותר להבים, פחות רעש ויותר גרר

מאמין שהולכים לרוב על 3 להבים.
דבר עם טרודלר בקדימה צורן, יוכל לעזור לך הרבה.
 
התשובה לא חד משמעית. הנה ההסבר של HARTZELL.

If 2-blade propellers are more efficient, then why don’t all propellers have 2 blades?
The short answer is because efficiency doesn’t propel the airplane, thrust does. The most efficient propeller blade count for a particular aircraft is a function of the aircraft mission and a number of other factors. These include the amount of engine power, operating RPM for the propeller, diameter limitations, aircraft performance requirements (high speed cruise, takeoff, loiter, etc), noise requirements, and others. Depending on the combination of these parameters a 2-blade propeller may be most efficient, but as power increases additional
blades are generally required to efficiently utilize the increased power.
נכון שהם לא מייצרים מדחפים לאולטרא לייט אבל ידע כל-שהוא בוודאי יש להם.
לדעתי הגורם המרכזי במקרה שלך הוא הקוטר הסופי ואולי גם המשקל הסופי. מדחף 2 להבים הוא אמנם יותר יעיל אבל יהיה בעל קוטר גדול יותר דבר שיהיה ברוב המקרים לא מעשי.
 

טל ר

New member
ומדחף להב אחד

אפילו יותר יעיל ממדחף שני להבים - אבל גם פחות מעשי ממנו...
 

טל ר

New member
ודאי שזה קיים

אבל תסכים איתי שלא בדיוק תפס ב-mainstream...
 
מה שנקרא להוציא מהקשר

הוא לא מחפש פרופלור למטוס כזה או אחר, הוא מחפש פרופלור לטרקטורון מעופף.
הוא גם לא מחפש פסיעה משתנה והמנוע שיש לו על הטרקטורון הזה בסדר גודל של 100כ"ס ומטה.
אז אל תבלבל אותו עם הרצל (לא עם הזקן, אלא הרצל, שהם יצרני מדחפים לאווירונים)
ואל תשכחו להתחבר גם לקבוצת פיסאבוק "תעופה קלה וספורטיבית בישראל"
 
למעלה