יש כמה שיטות
האחת שהוזכרה ע"י מייק היא ה- FLOP TUBE צנור גמיש היוצא לכוון המנוע במחצית הגובה של טנק הדלק. ברגע שהמטוס טס הפוך, המשקולת בקצה הצנור צונחת לכוון שאליו צונח הדלק. (ראה תמונה מצורפת). יש מקרים בהם שיטת ה-FLOP TUBE אינה מספקת כמו (KNIFE EDGE FLIGHT) לדוגמא, (ראה תמונה) ואז מערכת הזנת הדלק מסתבכת קצת, אבל לא נורא. במטוס שלי יש HEADER TANK שהוא פשוט מיל דלק של בערך 10 ליטר שנמצא מתחת ללוח המכשירים. במשך הטיסה הוא תמיד מלא. ההזנה ממנו נעשית דרך יציאה במרכז האנכי של המיכל
(ראה שרטוט) כך שבטיסה הפוכה הוא יספק דלק עד כדי מחצית מקבולת המיכל, בערך 3 דקות טיסה הפוכה.
האמן לי זה הרבה זמן!!!
לגבי "זריקת הדלק" מצד לצד, במטוסי אווירובטיקה שהם קטנים מטבעם, הבעיה היא לא חמורה. במטוסים גדולים מותקנים לעיתים "שוברי-גלים" בתוך מיבלי הדלק. אבל זה מסיבות אחרות לגמרי.
הבעיה היותר חמורה היא אספקת השמן בטיסה הפוכה. אם תרצה אסביר גם את זה.