ואם בנחיתות ברוח עסקינן...

ואם בנחיתות ברוח עסקינן...

הטייס הזה הוא טוב. המטוס, C180 (כך נראה לי).
שים לב לשק הרוח בדקה 0.35. בחר לנחות מחוץ למסלול האספלט רעיון טוב, אבל למה לעצור בדיוק בניצב לרוח (25-30 קשר לפחות) או אולי זו לא היתה החלטה שלו...אם הייתי במצב הזה היום, הייתי מחפש שדה אחר. לא עשיתי את זה בפברואר 1983 לצערי, וכך קניתי 500 ק"ג של הכרובית היקרה ביותר שקניתי בחיי (ושמעכתי) בשדה השכן צפונית למסלול בהרצליה. והגרוע מכל: מוטי הג'ינג'י הבקר באותו יום (ז"ל) יעץ לי להמתין עד שהמשבים ישככו. או ללכת לב"ג, אבל אז לפני 33 שנים, ידעתי הכל. הקשר האחרון שלי עם המגדל היה..."יהיה פ'סדר". לא, אינני גאה בזאת, אבל אם מישהו יקלע למצב דומה ויזכור אותי, דיינו.
סדר צפיה, ראשון, ה-LINK אח"כ התמונות.

https://www.facebook.com/Altimetro2992Memes/videos/1742158029387319/



 
למעלה