כתבה טיפשית במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות

כתבה טיפשית במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות

מצאתי לנכון לפרסם גם כאן את הכתבה של הגברת אריאלה שטרנבך מהיום במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות:
http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4807469,00.html
הגברת כותבת גיבוב של שטויות, ביניהן שהמטוסים האלו (אז"מ) טסים בגובה 1500 מטר (קצה גבול האטמוספירה, אם לצטט את רמי בר ז"ל) במהירות 300 קמ"ש ויכוולים לגרום לאסון/פיגוע, השדות פתוחים ללא השגחה והמטוסים עומדים לא נעולים עם המפתחות בפנים.
לכו תסבירו לגברת, שכל מכונית הכי פשוטה יכולה להכניס מטען של מאות קילוגרמים חומר נפץ מתחת לכמעט כל מבנה...
אם למישהו יש את הסבלנות או הזמן לכתוב לעורך שלה, שידע להבחין ביין כתבה שבחנה וקיבלה גם הסברים כולל מהצד שלנו, שלא ייכתבו דברים מטומטמים בעיתון שלו.
יאיר
 
לא יותר מרדיפה אחר סנסציות

"לפי כללי האתיקה העיתונאית, אנחנו מנועים מביצוע דבר עבירה, על אחת כמה וכמה כזה שיכול לעלות בחיי אדם." (ציטוט).
סוף מעשה במחשבה תחילה. העבירה כבר נעשתה. התכנון היה לגנוב את המטוס כך נאמר בפרוש בכתבה. "במקרה הזה, החלטנו לוותר" (ציטוט). מיהו בעל המטוס המצולם? מדוע שלא יגיש תלונה במשטרה כנגד צמד הגנבים בכח? עו"ד טוב ימצא עוד מספר עבירות (ישנן).
"אפשר להתאמן בבית בסימולטור, לקפוץ למנחת הקרוב, להיכנס אליו, לבחור מטוס, להמריא ולנופף לשלום." (ציטוט נוסף)
אולי מישהו יתנדב לממן לה לעיתונאית הזאת כמה שעות סימולטור? ויפתור אותנו מענשה של זאת, ומקריאה של כתבות מטופשות מהסוג הנ"ל.
 

wisniak

New member
כנראה שהעורך כבר הבין

שכן לא ניתן להשאיר תגובות לכתבה...
 
אי אפשר להשאיר תגובות לכתבה היות

וזו כתבה מוזמנת.
אדון/גברת XXX (השם שמור "במערכת") החליט/ה להתנקם במנחת ראשון לציון. הלעיט/ה את ידיעות אחרונות ב"ידיעות מודיעיניות על הפקרות ביטחונית". בחרו את הכתבת הכי טפשה שמצאו, ושלחו אותה לעשות תחקיר ביטחוני. הלכה הגברת ואכן לא הכזיבה את אדוניה ושולחיה.
כתבה ערמה של שטויות מסולפות, מכוונות, מרושעות, ומטומטמות.
על זה שתפסו אותה נכנסת לצד האווירי מנסה להכנס למטוס וזרקו אותה החוצה לא נכתבה אפילו מילה אחת. היא התחננה ובסוף טייס הסכים להכניס אותה למטוס שלו לצורך צילום בלבד. אם הוא היה יודע שהיא כתבת ידיעות אחרונות היה מזמין את המשטרה ומגיש תלונה על התפרצות לרכוש פרטי וגרימת נזק. אף מילה לא נאמרה שהיא כתבת של ידיעות אחרונות.
כתב יאיר, וגם אני לא מבין למה צריך להתאמץ כל כך כדי לבצע פיגוע.
אז גב' אריאלה שטרנברג, הרי לך מתכון לפיגוע הרבה יותר מדוייק כמעט בלי מאמץ.
במקום לנסוע למנחת ראשון לציון, להתגנב למטוס עם בלון גז, להוציא את המטוס מההנגאר, לעשות בדיקות לפני המראה, לוודא שיש מים שמן ודלק, הרי לא תרצי ליפול סתם על הפארק הסמוך מחוסר דלק, ואחרי שהצלחת להמריא בשלום עלייך לנווט למטרה שבחרת לצלול ולבצע פיגוע, אז הנה קבלי הצעה הרבה יותר קלה, (ואם הייתי שוביניסט הייתי אומר הצעה שמתאימה לאישה) קחי את אותו האוטו עם אותו בלון הגז סעי במהירות של 120 קמ"ש לרחוב הסמוך לביתך וכנסי ישר לגן ילדים/בית אבות/בניין העירייה. מה שתבחרי. אני בטוח שתקלעי למטרה הרבה יותר טוב מאשר עם מטוס.
ולסיכום חברים, אם זו הרמה של הכתבות של ידיעות אחרונות, אני שוקל לבטל את המנוי שלי.
אני מתבייש שאני מנוי לעתון הזה.
 

talben

New member
אורי, עדיין לא מאוחר להגיש תלונה למשטרה

אורי שלום. עדיין לא מאוחר להגיש תלונה למשטרה על ההתפרצות ובטח ובטח לא על גרימת הנזק. לזה הייתי מוסיף גם תביעה אישית כנגד הכתבת על גרימת הנזק, הפגיעה בבטיחות, קרקוע המטוס ועוד ועוד. הבעלים של המטוס יכול לגשת ולהגיש תלונה למשטרה + תביעה אזרחית ובכך הוא יעשה טובה לכולם (ובתקווה גם יסתום לכתבת את הפה)
 

שאולי46

New member
מסכים עם טל.

סביר שהגברת שטרנפח ושותפה יקבלו ייצוג משפטי במימון העיתון, אך גם אם יוחלט בסופו של הליך לא להגיש כתב אישום נגדם ולסגור את התלונה מ"אין עניין לציבור" וכד', בסבירות גבוהה הם "יזכו" לרישום פלילי - לפחות בגין הסגת גבול.
 

עמית ג

New member
אני לא חושב שבמקרה הזה

יש סיבה לשמור את שם מזמין הכתבה במערכת...
 
באמת כתבה מרושעת

גיבוב של שטויות וסילופים. עיתונות בשיא עליבותה.
אני מסכים עם אורי. זה נראה ממש מוזמן.
הבעיה היא, שטיפש שזורק אבן לבאר - עשרה חכמים לא יוציאוה.

דוד.
 
למעלה