הרהורים ביחס ל-טיסה 804 של EGYPTAIR...

הרהורים ביחס ל-טיסה 804 של EGYPTAIR...

בשלב זה יש רק חשדות לפעילות טרוריסטית. לי אישית זה מזכיר את טיסה 847 של TWA ביוני 1986 בדיוק לפני 30 שנה.
המטוס שנחטף באויר נחת וחנה בשדה התעופה של ביירות מתודלק ומוכן לטיסה. לדברי החוטפים, לאלג'יר. דרישות החוטפים היו מכוונות לישראל. שחרור אסירים (נקראו "מחבלים" באותו הזמן) אסורים בישראל. מיד עם הוודע דבר החטיפה, התכנס המטכ"ל לדיון דחוף. הנושא: ומה עם הכוונה היא לבצע פיגוע התאבדות בנוסח 9/11 בתל-אביב? ההחלטה היתה ברורה. יש לקרקע את המטוס בכל מחיר ולהמנע ככל האפשר מפגיעה בנוסעים שרובם היו אזרחים אמריקאים. וכך נעשה.
ומה אם אכן יקבע שטיסה 804 היתה קורבן לפעילות טרוריסטית? האם לא יתכן שכוונת ה-"חוטפים" אם היו כאלה, היתה לסטות ממסלול הטיסה ובעצם להנחית את המטוס במרכז ת"א? המרחק ממקום ההתרסקות לקהיר או ת"א שווה פחות או יותר (250 מייל פחות או יותר) כ-20 עד 30 דקות טיסה. מה היה קורה אם ישראל היתה עומדת כנגד ההחלטה, לירט את המטוס וללוות אותו ואם כן, לאן?. או במקרה הגרוע לפגוע בו לגרום למותם של כל הנוסעים שנותרו במטוס? האם טוב לישראל שהסיפור נגמר בים?.
לא נדע לעולם. אבל את הלקחים חייבים להסיק.
ואגב כך, ביחס למטוס TWA החטוף בביירות: מספרים שמפקד טייסת ה-דפנדרים נקרא לישיבת המטה ושם נאמר לו שעליו לקרקע את המטוס. ההוראה היתה לצייד שני דיפנדרים בטילי TOW לא חמושים להגיע בטיסת לילה נמוכה (NOE) לביירות ולפגוע בזנב המטוס, רצוי באזור ה-LOGO של TWA. מספרים גם שמפקד הטייסת שאל האם עליו לפגוע ב-T ב-W או ב-A? ואם זאת האמת, אז הוא פספס בגדול... לפי תצלומים מאוחרים יותר, נראה חור עגול בקוטר של מטר בערך במרכז הגוף שנגרם ע"י פגיעה חיצונית ולא התפוצצות פנימית.
או אולי זאת חזרה על מקרה המטוס הרוסי בטיסה משרם לרוסיה?
כמו שציינתי בתחילה, אלו רק הרהורים.
שבת שלום
 

mike300L

New member
מה יש להרהר? מוסלמים עובדים בשדה? אז מטוסים ימשיכו ליפול

ופיגועים ימשיכו לקרות...רק היום אנו בעידן שצריך להרהר בשקט שחס ושלום אשר נחמיאס ועוד כמה לא יעלבו בשביל חבריהם הערבים, שהם לפעמים לדבריהם מעדיפים על יהודים.
בהצלחה לנו ולשאר העולם הצבוע שמעדיף לגלגל עיניים ולהכיל כל חירבון מוסלמי.
 

mike300L

New member
עוד מעט כשהעשן יתפוגג לו, וייתפסו הנבלות, נשמע את מנהיגי

העולם הנאור מבהירים לנו שלנבלות האחראיות למעשה אין קשר לאיסלאם ושהאיסלאם היא דת השלום! חחח...
 
היי מייק. גם אני כמוך יודע שרב הטרור העולמי

נעשה על ידי מוסלמים. אבל זה אומר שכל המוסלמים טרוריסטים?
באותה מידה אני יכול לומר שרב מעשי הנוכלות בישראל נעשים על ידי יהודים,
אז תרגיש נוח אם אומר שכל היהודים נוכלים?
אגב מנסיון אני יודע שהרבה מאד ישראלים לשעבר שחיים בארה"ב הם לא מי יודע כמה.... אתה מרגיש נוח כשהאמריקאים ,שאינם מכירים אותך אישית,מתיחסים אליך בחשדנות רק על סמך ישראליותך?
 

mike300L

New member
אבי, על אחוז המוסלמים שעוסקים בטרור והשאר שלא עוסק ותומך בהם

לא אני אפרט, בוא נאפשר ל Brigitte Gabriel, שנולדה במרג׳עיון לבנון 1964 לשפוך קצת אור על מה שכל שמאלני יודע רק מעדיף להתעלם ולהעביר נושא ״לטרור היהודי״. https://youtu.be/YnOF7y-KuHE

מפליא אותי שיש מי שמשווים שינאה וגזענות ליהודים לשינאה והגזענות לערבים.
יתכן שפרעות קישינב פרצו בגלל שהיהודים ערפו ראשים, פיצצו אוטובסים, ורצחו תינוקות? לא, אבל טרחו שם להאשים את היהודים ברצח ילד אוקראיני ושימוש בדמו להכנת מצות...אני מקווה שכולנו מסכימים שזהו אישום מגוחך. ומסכימים שהאשמות בטרור נגד מוסלמים אינן מופרכות.
האם השואה פרצה בגלל שיהודים שחטו, רצחו פוצצו והתעללו בגרמנים על מנת השתלטות וגירוש הנוצרים מאירופה?
כמובן שלא.
תכף יקפוץ פה איזה הזוי וישאל ״ומה לגבי טרור יהודי היום? ״ אז כן קבוצה של קיצונים שרפה ילד ושרפה משפחה...
אבל הנה ההבדל בינם לביננו...רוב העם מכל קצוות הקשת הפוליטית נעמד על רגליו האחוריות, גינה התנגד וביקש להביא את האחראים לדין. תראה לי את הסולידריות הזו במגזר ובשטחים נגד פיגועים שלהם.
מצטער את השינאה לערבים הם הרוויחו ביושר. ובכך שאינם עוצרים ומגנים (גם בערבית במסגדים) את הקיצוניים שביניהם, הם מזמינים על עצמם מלחמת חורמה.
 
הבנתי את הפליאה שלך עלי , ועדיין

תשובה עניינית לשאלתי,לא קיבלתי. כמי שחי בארץ ועשה עסקים עם ערבים
ומתגורר 1000 מ בקו אוירי מטירה, גם לי יש דעה מכלילה. גם אני מבין את ההבדל בין הנחמדות של מי שמרגיש חלש , לבין התנהגות שונה לחלוטין כשמרגיש חזק.
אבל אין לזה שום קשר לאיסלם. "וישמן ישורון..." נכתב גם על יהודים.
ההבדל בינינו, (בינך לביני)הוא לא רב ,והוא נובע מההתיחסות שלי לעובדה,שהחברה הערבית כולה אינה חברה דמוקרטית. אף בן לא ירים קולו על אביו/ראש החמולה/ראש הכפר ובטח לא על השליט שאוחז בנשק רב יותר .וגם לא יעז להביע דעה שונה, מפחד על חיו. זו אחת מהסיבות שלא תשמע קול נגד קולם של המנהיגים. ואני כן מסכים איתך שקולם של המנהיגים אינו נשמע. אבל גם את קולם של האירנים המתונים איננו שומעים מאותה הסיבה.אז אתה באמת חושב שכל האירנים רוצים בהשמדתה של ישראל? גם אלה שגילו סימני חיבה בזמן השלטון החילוני הקודם? בקיצור נראה לי שהאמת אינה נחלתו של איש .....
 

mike300L

New member
עזוב בוא נלך לטוס ונעזוב את האיום המוסלמי לאחר כך.

אחרי הכל אנחנו שחיים היום כנראה שלא נצטרך להתמודד עם זה, כך שפוליטיקל קורקטנס עדיין מככב באופנה. לישראל יש משהו בסדר גודל של עוד 70 -90 שנה לפני שמשנה שם והופכת לעוד מדינה ערבית עם רוב מוסלמי במזה״ת - בלי קשר אם הוקמה מדינה פלסטינאית או לא הוקמה.
אירופה מתקרבת גם בצעדי ענק, ולארה״ב נותרו כנראה 150-200 שנה גם כן לפני שהופכת רפובליקה מוסלמית של צפון אמריקה.
טוב אז בוא נחזור לתעופה אין דאגות כרגע.
 
מקבל בכיף את הבוא נלך לטוס....

אשמח לעשות זאת כשאתה באזור. בינתיים אני רוצה להרגיע אותך . כמי שחי כאן ונושם את האויר/ה .הרוב השפוי לא יתן לקיצוניים להוביל אותו לאבדון, בטח לא היום שהוא יום הרצל!
 

davidfainshtein

Member
מנהל


 
מייק 300, יפה שזכרת אותי... עם עוד כמה

בהחלט יש ערבים שעדיפים בעיני על יהודים, ויהודים שעדיפים בעיני על ערבים. כמה ערבים אתה מכיר? כמה יהודים אתה מכיר? איך הם? כולם זהב טהור? יש אשפה אצל כולם, מנוולים אפשר למצוא בכל מקום.
ההבדל ביננו שאצלי "ערבים" זו לא חבילה אחת של טרוריסטים. בניגוד אליך שם, כאן אנו חיים עם 20% מאזרחי המדינה שהם ערבים, ומספרם של אלה שמעורבים במעשי טרור בטל בשישים.
לצערי , ממשלת ישראל, בתמיכת ציבור גדול של גזענים עובדת קשה כדי להדיר אותם ולהגביר את הניכור שלהם למדינה. לא יעזור: רובם המכריע ימשיכו להיות אזרחים תורמים ומועילים, לעצמם ולציבור. תבוא לכאן, ואני מתנדב להראות לך מה שאתה משם לא רואה: רופאים, שופטים, עורכי דין, מורים, אקדמאים, נהגים, קבלנים, וכל מה שיהודים עושים. או שתמשיך לטפח שנאה המבוססת על תדמיות שאין להם כל קשר למציאות כאן, בישראל.
איך שלא יהיה, נחמד שזכרת אותי בהקשרים האלה, של עובדים מוסלמים בשדות תעופה.
 

mike300L

New member
רובם המכריע שונא אותך ואת ילדיך, בשמחה יראו אותך נשחט

לרובם יש מה להפסיד כך שנמנעים הם מלעסוק בטרור כרגע באופן אישי, אבל יתמכו בטרור בשתיקתם הרועמת, או בגלוי בהפגנת שמחה צהלה והילולה על כל יהודי שנרצח. .לעומת זאת הרוב היהודי השמאלני והימני אינו מעונין ברצח ערבים חפים מפשע, אלא כשיש מחבל שרצח אז הדיעות חלוקות בין היהודים.
זה שאתה מכיר ערבים אישית ומאמין שהם חברים שאוהבים אותך בגלל שהם מחייכים ונחמדים אליך בעת הגשת החומוס, או בעת מתן שירות אחר עדיין לא מן הנמנע שהם שמחים על כל יהודי שנרצח.
גדלתי בחיפה, אני מכיר ערבים יותר ממה שאתה חושב. ולדעתי יותר טוב ממך! אני יודע וכן אני מכליל! שהם השקרנים הטובים ביותר שהאנושות המציאה...כשהם מספרים לך שגם הם רוצים שלום, זה נכון עד שתהיה בידם היכולת לגבור עליך ולהכריע אותך, עד אז תמשיך להאמין ולבטוח בהם.
אני לא פה לזלזל בך אבל אתה ועוד הרבה שמאלנים פשוט תמימים, כל כך תמימים שיש לי רק לרחם.
המזל שבישראל אתם כבר לא הרוב, ולעולם לא תהיו שוב, וכפי שמצטייר אתם זן שהולך ונכחד ...וטוב שכך.
 

שאולי46

New member
הקדמת אותי מייק

ראיתי את תגובתך לאחר שפרסמתי את שלי.
החומוס...
 

ZeevRozenek1

New member
מייק, להתעסק בנבואה זה מסובך

בייחוד בקשר למה שיקרה בעתיד ....

הערבים ישחטו אותי ואת ילדי ? לפי ה"התעוררות" החברתית באירופה יכול מאוד להיות שיקרה ההיפך . המפלגות הימניות הקיצוניות מתרבות ומתחזקות , וגם נהיות אלימוֹת . מי היה מדמיין בראשו לפני שניםם מועטות שבאוסטריה מפלגה קיצונית תגיע ל50% קולות (למען הדיוק, 49.9 )?
וברגע שיגמרו עם המוסלמים, יתפנו להתעסק עם יהודים .
 

שאולי46

New member
הפוך גוטה, הפוך !

הגזענים במדינה הם בגדול אותם ה- 20% שהזכרת. אתה יכול לבצע קניות זולות בכפרים שלהם ולתת לחומוס הטעים לטשטש את תפיסת המציאות שלך - אבל עולם כמנהגו נוהג. "דאר אל אסלאם - דאר אל חארב" (בית האסלאם או בית החרב). עפ"י הקוראן ומפרשיו המוסלמים על האסלאם האדוק לשלוט בעולם. עדויות לכך ניתן לראות בעירק, לוב, סוריה, מצרים, וכעת גם בירדן. הארגון שלקח על עצמו את המשימה הוא כמובן דעא"ש. אילו היית יודע כמה ערביי ישראל תומכים בארגון וכמה כבר הצטרפו אליו, היית מודאג יותר. רבים מהם שיחייכו לך בגלל אינטרסים כאלו ואחרים - מייחלים למותך.
חלק גדול מערביי ישראל חיים טוב מאתנו. רבים מהם קבלני בניה, תשתיות דרכים, בעלי עסקים וכו'. אין להם מושג איך חיים בדירה קטנה עם משכתנא חונקת, מהסיבה שהם חיים בקוטג'ים שהולכים ומתרחבים באופן לא חוקי.
להזכיר במי עסקינן- אין יום שחולף מבלי לגבות מחיר יקר בנפש בשל מריבות אלימות בין חמולות שהסיבות לדם הרע לא ממש ידועות להם כי הסכסוך קיים מזה 3-4 דורות... חלק גדול מערביי ישראל והשטחים מתפרנסים מגניבות חקלאיות (מכת מדינה), התפרצויות לבתי דירה ובתי עסק וגניבות רכבים. כמובן מיהודים (חלק מ"מלחמה לגיטימית" בנו). בכל פעם שיש סגר על השטחים - ישנה ירידה דרסטית בפשיעה. לגבי אלימות בכלל ואלימות במשפחה בפרט ( כולל "כבוד המשפחה")- אין צורך להרחיב מאחר והנושא אינו חדש ואירועים קשים ביחס גבוה יותר לשאר האוכלוסייה מתפרסמים חדשות לבקרים.
פעמים רבות ממשלות הימין הושיטו יד לשלום כולל אינספור התרפסויות וויתורים. הינתקות חד- צדדית, מחוות אסירים ועוד. הם לא רוצים שלום - אלא לקבל את המדינה "קומפלט", ולכן הם מנציחים את מצבם ואת שליטתנו בהם באופן בעייתי לכל הצדדים.
נכון, יש גם מורים, רופאים, שופטים וכד' שכמוך - גם אני רואה בהם אזרחים טובים, יצרניים ושווי זכויות - אבל הם הטיפה בים.
 

עמוס 2cv29

New member
בסוף מלחמת האולם 2 אמרו לחלים האמריקנים

שאם גרמני יגיד שהו מצטער , אז הכוונה שלו הי זה שהם היפסידו .
 
מייק, שאולי ועוד רבים אחרים, לצערי.

אין לי כל כוונה לנסות לשכנע אותכם, אני בטוח שלא אצליח. אתם שבויים בתפיסות מיושנות שאבד עליהם הכלח, והשנאה ל"ערבי" באשר הוא מעבירה אותכם על דעתכם. כל הביטויים המקובלים מ -"הערבים והחומוס" , "תסובב את הגב ויתקעו לך סכין", "ערבי טוב זה ערבי מת" "הם מתחילים עם הבנות שלנו" "הוא אוהב ערבים" ועד הקריאה המקובלת "מוות לערבים" מעידה עליכם איפה אתם נימצאים.
רוב הציבור הערבי בארץ הוא ציבור חילוני וזאת יודע כל מי שבא באיזה שהוא קשר איתם, והציטוטים מהקוראן שאתם מביאים לא מדברים אליו. האיסלאם הקיצוני ודעאש הוא תופעה חולנית רצחנית שהעולם נילחם נגדה וינצח אותה. נכון שאותם שומעים יותר חזק, כמו כל הקיצונים.
תופעות של פשע יש בציבור היהודי לפחות כמו בזה הערבי, וגם אצלנו מתפוצצות מכוניות באמצע הרחוב ויריות נורות למטרות חיסול בלי שום חשבון שאזרחים עשויים להיפגע וגם ניפגעים. בזאת אין כל הבדל בין האוכלוסיות. מה גם שהמשטרה כמדיניות לא נכנסת לישובים הערבים למרות בקשות חוזרת ונישנות של ראשי הציבור שלהם שלא נענות.
לצערי, חלק גדול מהציבור היהודי בארץ חושב כמוכם והממשלה וביחוד זה העומד בראשה מלבים בכל הזדמנות את השינאה ולצערי מצליחים. ממשלות הימין האחרונות מעולם לא הושיטו יד לשלום לערביי ישראל, להיפך.
ואני חושב, שלא כמוכם, שאם מדינת ישראל וחלק גדול מהאוכלוסיה היהודית כאן ימשיכו כך להתנהל, חיי ילדינו ונכדינו כאן לא יהיו חיים. (לא אמור כמובן לגבי מייק). אי אפשר לקיים מדינה על בסיס שנאה בין האוכלוסיות. בשום מקום בעולם זה לא הצליח.
 

שאולי46

New member
אשר,

לא מתכוון להתנצח - אלא רק להעביר את דעתי המורכבת מלימוד אקדמי של הנושא והשתתפות בכנסים בהם הרצו מומחי טרור. כמי שיש לו בשגרה ממשק ישיר עם המגזר מזה 25 שנים אני מרשה לעצמי לומר שקיימת מגמה ברורה של התחזקות אסלאמית מדאיגה בקרב ערביי ישראל, וכמו כן באירופה. לא יודע מהיכן הקביעה שרוב הציבור הערבי בארץ הנו חילוני.
אילו יכולתי להציג בפנייך נתונים מוסמכים - היית משתכנע שבתחום הפלילי הנתח שלהם גדול ומזיק יותר מ"הפשיעה היהודית".
אני סבור שההשוואה בין חיסולים פליליים רשלניים או אדישים לפגיעה בחפים מפשע ובין מי שמפעיל חומרי נפץ רב כדי להרוג חפים מפשע אינה במקומה.
אגב, כמו רוב האוכלוסייה אני נגד הטרור היהודי. לא רוצה הרוגים גם בצד השני, והזדעזעתי כמו כולם באירועי אבו ח'דיר ודומא. הייתי רוצה לראות תגובות נגד כשפוגעים ביהודים - מה שלדעתי לא יקרה.
לגבי השנאה - אני מודה. לא אוהב את מי שרוצה במותנו ופועל להשגת מטרה זו. ההבדל הוא שהשנאה שלי אינה מזיקה, אך אצלם היא פועלת בכל דרך ומתפשטת כמו ארס. ילדיהם גדלים לתוך הסתה, שקרים וסילופים, והתוצאה היא דור נוסף של שנאה, פיגועים וחוסר שת"פ לשלום.
 

mike300L

New member
את הביטויים שהבאת על מוות לערבים, ערבי טוב זה מת

מתחילים עם הבנות שלנו וכיו״צ לא שמעת ממני, אז איך זה מעיד עלי איפה אני נמצא?
גם אותך לא נצליח לשכנע. יש בעולם המערבי מיעוט שחושב כמוך וזכותכם. כל עוד שאתם לא מנהלים את סדר היום כמו בתקופת הסכמי אוסלו אז זה בסדר תמשיכו לקשקש. והרוב השפוי ימשיך בביטחון שוטף, מודיעין, ומדיניות שלא תאפשר טרוף מערכות....ואם אפשר שלח לי את שם המירשם, גם אני רוצה לחיות בנרנייה.
.
 
אשר , הצלחת קצת לעצבן אותי עם הטפות המוסר שלך.

הטון המתנשא שלך,ממש לא לעניין .מי שמך? גם לך גנבו את המדינה?
בכל ההרצאה הארוכה שלך ,לא מצאת מקום ולו למשפט אחד ,על העובדה שערביי ישראל בעלי זכות הבחירה ,כולם (מוזמן לעשות חישוב) בחרו את נציגיהם לכנסת.
ומה שאלה אומרים וחושבים עלינו היהודים,בטח נעלם מעיניך, על אחת כמה וכמה
שיתוף הפעולה עם אויבינו המוצהרים ותמיכתם ברוצחים ומחבלים שהורגים יהודים אך ורק בגלל יהדותם. בקיצור טול קורה מבין עיניך ואל תטיף לנו הילידים,קצת צניעות לא תזיק לך. ואני ממש לא רוצה לאחל לך להיות כאן ביום שאחמד טיבי יהיה ראש הממשלה, כי אני גזען ואתה אחי.
 
למעלה