שלום שאלה בבקשה

אמבר14

New member
שלום שאלה בבקשה

נפלתי במדרגות של הבנין שלנו , הרגשתי כאבים עזים בכל הגוף לכן אני ובעלי ובכוחות אל אנושיים ניגשנו לט.ר.מ(עזרה ראשונה)בטרמ צולמתי , הרופא חזר אלי בבשורה שאין לי כלום ואני משוחררת.אני עם כאבים עזים ביותר , מרגישה שזה לא סתם מכה אלא משהו אחר, אמרתי לרופא שאיני יכולה לדרוך על הרגלים אך הוא בשלו הצילום תקין ,לכן אני משחרר אותך הביתה. כמובן הייתי צריכה כסא גלגלים להגיע לאוטו . למחרת מתקשר הרופא מטרמ ואומר לי גשי לקופ'ח גילינו בצילום שיש לך שבר בברך. הגעתי לקופח חולים ושם הסתכלו על הצילום וגילו שיש לי שברים בצלעות ,בזיזים, סדק בברך ימין ושבר בברך שמאל. שלחו אותי למיון ,שם גובסתי ונאמר לי שאסור לי לדרוך על הרגלים לתקופה.
אני כועסת מאוד מאוד על הרופא. שהתחננתי שיבדוק את הצילום שוב שלא שישלח אותי כי יש לי הרגשה שיש לי שברים אך הוא סירב. האם יש עילה לתביעה? ולא בגלל הכאב אלא בגלל העלבון על מה שעברתי בתקופת ההחלמה. על זה שהרופא במיון אמר לי שאסור לי לדרך על הרגל השבורה , והרופא בטרמ אמר לי שאין לי כלום ואפשר ללכת הביתה. תודה מראש על התשובה
 
רשלנות באבחון צילום רנטגן

ערב טוב,
ראשית, אני מאחל לך החלמה מהירה.
לשם הגשת תביעה ברשלנות רפואית עלינו לעמוד בשלושה פרמטרים:
1. רשלנות
2. נזק
3. קשר סיבתי בין הרשלנות לבין הנזק

ברור שנגרם לך נזק וככול הנראה, לפי התאור, תיוותר לך נכות רפואית היות ופגיעה בברך, לפי התאור שלך, היא לא פשוטה. נכון, וככול הנראה הרופא התרשל ולא הבחין באותו הרגע בפגימות אולם אין המדובר ברשלנות היות ולא נגרם לך נזק כתוצאה ישירה של הרשלנות. חשוב לי להבהיר נקודה זו: הנזק שלך נגרם כתוצאה מהנפילה במדרגות ולא כתוצאה מהאיבחון הכושל של הרופא ולכן לא ניתן לתבוע אותו בגין כך. במידה והיה נגרם לך נזק רפואי לצמיתה בגלל הרשלנות של הרופא אז היה ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית. הדבר נפוץ יותר במחדלים של רופאים שלא מאבחנים סרטן בזמן עד שכבר מאוחר מידי. בנוסף, לעניין העלבון או בשפה היותר משפטית "כאב וסבל" גם על רכיב זה לא ניתן לתבוע היות והנזק שלך הוא לא מהרשלנות של הרופא.
המון בריאות
זיו
 

אמבר14

New member
תודה רבה על התגובה , הבנתי את זה מיד

שהרופא שלח אותי בבטחון הביתה הבנתי שהוא מרגיש מכוסה מכל תביעה, זה היה ביום שבת , וכנראה הרופא קיבל הנחיות לא לשלוח למיון (עולה כסף לקופ'ח לכן העדיף שאני אסבול בבית ומחר יום ראשון אגש לקופ'ח, וכך קופ'ח יחסוך. (מתחקיר שעשיתי אל תשאלו אותי איך )כך הם נהגו עם כולם שהגיעו עם שברים.
תודה רבה על התגובה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
בקיצור, מה שאת אומרת זה ששיקרו לך לגבי תוצאות הבדיקות

בהנחה שתחזרי ביום אחר לקופה ואז יספרו לך מה התוצאות הנכונות.
האם זאת לא שחיתות מערכתית וסוג של רשלנות?

ואם יקרה שבגלל ההתנהלות הזאת מישהו יסבול מכאבים ובגלל סיבות שונות לא יחזור בזמן הקרוב לבדיקה נוספת שתספר לו מה מצבו האמיתי?

זה נראה חמור מאוד. זה במידה מסויימת אפילו יותר גרוע מסיפור רשלנות רפואית אישית שקרה למישהו. זה נראה כמו רשלנות רפואית שיטתית , על מנת לחסוך
בכסף על חשבון מצבם הרפואי של החולים.

וזה גם לא משהו שמי שבודק אמור לעשות.
בשום אופן אסור לשקר לגבי תוצאות של צילומי רנטגן ובדיקות אחרות.
 
למעלה