איתכם

ToryMaster

New member
אמ

למה שלא תפתחו פשוט שרשור אוףטופיק כל זמן נתון [ככה שתמיד יהיה אחד קופצני בעמוד] ותבקשו שיפסיקו לנצל שרשורי תפוז? זה מקל על החיים.
 

קינלית

New member
הה! בדיקת חתימה../images/Emo9.gif ../images/Emo42.gif

נכון זה משפט מצחיק... (או שאני סתם סתומה
)
 

mjlk

New member
ניסוח אחר../images/Emo118.gif

"אם המשפט 'אני חושב - משמע אני קיים' נכון, הרי שהרבה אנשים סביבנו הם רוחות רפאים."
 

המצקות

New member
אוף. אוף. אוף.

בא לי לא ממש להיות בחיים. נכון שזה רק מבחן בהיסטוריה, אבל למדתי אליו שעתיים וקיבלתי 66! ראבק. אני כזאת "בינונית" הייתי בטוחה שפעם אחת בחיים אני אהיה קצת יותר, אבל לא, אני קצת פחות. לא לומדת יותר להיסטוריה. ודי. אגב די, יעל, מה הייתה הכוונה שדי הפוך? למרות שאני לא בטוחה שאני רוצה לדעת מה הכוונה.
 
תתנחמי.

כשלי היו מבחנים בהסטוריה הייתי לומדת ימים ומוציאה 66. באמת. ברוך שפטרנו מעונש ההסטוריה. סיימתי י"ב ונפטרתי ממנה.
 

Wing Chan

New member
מה רע ב66 ?

כאילו, אני מבין את עניין הפרפקציוניזם הזה, אבל אני לא מבין ממש מה רע ב66 האמת. כאילו, עברת ככה שזה כבר טוב, ו66 זה ציון שהרבה אחרים היו מייחלים אליו. אל תרגישי רע, כולה מבחן מסכן וכולה בצפר מזדיין. יילך לך יותר טוב במבחן הבא.
 

ענבאך

New member
כי זה 66.

פרפקציוניזם זה להיות מאוכזב מ87. להיות מרוצה מ66 זה להשלים עם זה שאני תמיד אהיה רק בינונית, ולא טובה במשהו.
 
../images/Emo39.gif היום בתפוז../images/Emo43.gif אנשים

ד"ר פורטו בן הראש , פסיכיאטר ילדים ונוער, מנהל המרפאה לילדים לאחר טראומה בבי"ח הדסה ירושלים ויועץ פסיכיאטרי במרפאה הרב תחומית לנושא "תסמונת טוראט" יענה לאורך היום לשאלות הגולשים בפורום תסמונת טוראט http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=917&msgid=66634112
בשעה 20:00 יגיע לפורום אולימפיאדה וספורט הישגי לוחם הטאקוונדו אילן גולדשמיט . אילן גולדשמיט חבר הסגל הבכיר ביותר בוועד האולימפי ואחד התקוות הגדולות של ישראל לאולימפיאדת בייג'ין 2008 יענה לשאלות הגולשים בפורום http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1039&msgid=66601206
כותבים וזוכים רוצים לזכות בחופשה זוגית בבית מלון של רשת מלונות פתאל
בואו לכתוב את הסיפור שלכם בנושא איידס ואולי תזכו. כל הפרטים בפורום איידס
איידס-שווה בדיקה בדיקות חינם ב- 1.12.05 בת"א ובראשל"צ ,ע"י צוות מרכז האיידס של המרכז הרפואי ת"א 03-6973653 לפרטים נוספים לחצו כאן.
 
למעלה