פינת המלצות

Grim Sister

New member
פינת המלצות

אנחנו מנסים פה פינה חדשה, שתפתח כל יום שלישי. פינת המלצות לפאנפיקים שקראתן ואהבתן מאוד.
אתן בטח תוהות: “אבל גרים, למה לנו פינת המלצות? יש לנו כבר כזאת בלוח!”
כן, אבל אתן לא משתמשות בה.
התיאוריה שלי (כן, יש לי תיאוריה! מדעית! עם גרפים והכל) היא שההמלצות בדרך כלל נבלעות בשאר הלוח. בעיקר כי אנחנו מחפשות בטא, פאנדומים חדשים וכן הלאה.
אז בואו נקדיש קצת זמן לחיטוט במאגרים שלנו כדי שנוכל להמליץ זו לזו על פאנפיקים טובים שאולי (רק אולי) יחזירו את הפורום הזה לחיים.
 

L e i a

New member
Burning Away From Inside

בזמן האחרון אין לי ממש גישה למחשב (ותפוז עובד עם אייפון כמו שגרב נראת אפנתית עם סנדלי שורש) אבל נתקלתי בפאנפיק שהתאהבתי בו, אז אם מישהי בעניין ואן דיירקשן: Burning Away From Inside

פרטים טכניים: 1D, NC17, זיין/ליאם, לואי/הארי, שר לויד/הלב שלי, POV משתנה בין זיין ולואי.

תקציר: זיין, לואי ושר בעלי כוחות על, ניאל הוא המאסטרמיינד/שוגר דדי שלהם שמכוון אותם ללחימה נגד פשיעה בעיר, ליאם הוא המכונאי השכן שתמיד מוצא צרות והארי פשוט סקרן.

למה כדאי לכן לקרוא אותו:

בגלל שזה פאנפיק שבנוי באמת, באמת טוב. מהדרך שהיא כותבת את לואי וזיין, את הדרך שהם רואים את מי שסביבם ואת איך שהם מגיבים ומתנהגים בנסיבות לגמרי שונות אבל עדיין לגמרי עצמן.

כי אתן מכירות את הפאנפיקים שאתן פשוט מתות שיהפכו לסרט או ספר מרוב FEELS? שהוא לא איזה יצירה ספרותית עמוקה שתגרום לכם לשבת בפינה ולבכות אבל הרבה יותר ממכרת מלראות את הקרדשיאנס (או כל ריאליטי/טלנובלה אחרת שעושה לכן את זה. אני לא שופטת)? אז כן, הפאנפיק הזה.

כי סופרהירוס!AU טוב!! כמו סופרהירו!AU טובים יצא לכן לקרוא מחוץ לפאנדום של האוונג'רס?

כי אני אוהב אתכן ואולי יצא לכן מזה עוגיות.
 

Grim Sister

New member
למעריצות מלו/מאט

(דת' נוט)
מדובר פה במלו/מאט שהוא אנגסטי לחלוטין, יפייפה ועצוב ומקסים, שבו הכותבת מתארת מה היה קורה אם מלו היה שורד ומאט לא.
קישור
 

Grim Sister

New member
דת' נוט (קראק)

מישהו הדליף את הטלפון של מלו ומאט לציבור הרחב.
הבעיה? המתקשרים בטוחים שהם מתקשרים לקו חם של שיחות סקס. הזוי, מצחיק וחמוד
קישור
 

Grim Sister

New member
קרוסאובר

האוס/ דת' נוט

לקבוצת הרופאים מגיע חולה מסתורי, אשר ככל הנראה מתנגד לקירה. האוס מתעניין הן במחלה והן ברוצח הסדרתי עצמו. (ג'ן, אין הרבה דברים כמו קמרון/צ'ייס או מלו/ מאט, אלא יותר בחינת ההשקפות של הדמויות בנוגע לקירא ולמעשיו)
קישור
 
The Beat of Our Noisy Hearts

פאנפיק J2 לכל המעוניינת. זה בעצם כל מה שאני קוראת לאחרונה - כשאני קוראת פאנפיקים. יש לי יותר ספרים על המדף ופחות פיקים טובים והרבה יותר מזה פחות זמן, אבל החלטתי להקדיש לזה איזה ארבע שעות - שזה פרק הזמן הממוצע שלוקח לי לקרוא דבר כזה (כן, אני קוראת לאט באנגלית, SUE ME) - וסיימתי את זה וממש נהניתי.

אז מה יש לנו? בעולם שבו לתקן לבבות שבורים הוא מקצוע מכובד (לב שבור הוא לא רק ביטוי), ג'ארד הוא אחד מהטובים בתחום. אממה, חיי האהבה שלו נוטים לכיוון נערה-בת-חמש-עשרה-עם-קראש כי לג'נסן לא אכפת, וג'ארד לא עושה סטוצים.

למה כדאי לקרוא את זה? כי הכותרת היא משיר של מאט נתנסון. אבל בעיקר בגלל הכתיבה הזורמת והדיאלוגים הנהדרים, בגלל מישה וסבסטיאן וכמובן בגלל הארט. סמולוורלד-אינק (או פטיט מדאם) היא אחת הפאנארטיסטיות והאומניות היותר מוכשרות שיש, ואני כלכך שמחה שהיא מציירת בעיקר J2 ומישה-ים.

The Beat of Our Noisy Hearts
 

Grim Sister

New member
יש לי כאן רשימה של הידלסוורת' בשבילכן!

טום הידלסטון(השחקן של לוקי)/כריס המסוורת'(השחקן של ת'ור)
תהנו!
 

Grim Sister

New member
ידעתי שיאהבו את זה

אפילו אנשים שלא אוהבים סטוני מוכנים לקרוא את זה, רק בשביל דאמי.
(כי דאמי הוא אוסום. ומי שחושב אחרת, טועה)
 
למעלה