ביקשתן, קיבלתן

tokit

New member
../images/Emo177.gif ביקשתן, קיבלתן ../images/Emo179.gif

שרשור המלצות על פי רשתות
כדי שנעשה את זה מסודר, אני מבקשת דבר ראשון לא לנצל"ש את השרשור הזה לשום דבר אחר. הצלחתו של השרשור תלויה כמובן בכן, ואם תענו יפה על כל השאלות, תחסכו לעצמכן עבודה בשרשורים עתידיים
מתחת להודעה הזו אני אוסיף שמות של רשתות/מותגים, ואתן מתבקשות להוסיף את ההמלצות שלכן מתחת לכל קטגוריה. אם שכחתי רשת/מותג, אתן מוזמנות להוסיף, אבל מסודר בבקשה (אתן יודעות הרי, שאני חולת סדר). אנא השתדלו באמת להוסיף את ההמלצות במקום הנכון. להזכירכן, אל תמליצו על כל החנות, אלא על המוצרים, שהם לדעתכן מוצרי הדגל של הרשת. ההודעה נכתבה בלשון נקבה, אבל מתייחסת גם למתן (רואה, אני בכל זאת יודעת שאתה גבר!!).
 

שירה59

New member
אייליינר Liquidlast

אייליינר עמיד ומבריק בצבעים מאוד יפים! מכחול דקיק כמו שאני אוהבת ועמידות מופלאה מה שמחייב שימוש במסיר איפור דו שכבתי.
 

July84

New member
פלואדליין

וכל מילה אחרת מיותרת
אבל בכל מקרה אני אפרט טיפה : נורא נוח לשימוש גם לבחורות כמוני שאף פעם לא ממש הסתדרו עם המכחולים הדקים של האיליינר . ניתן לעבור כמה פעמים על הקו וככה משחקים עם הכהות והחוזק. ניתן לעשות איתו מראה מעושן ולטשטש. הכי חשוב יש מגוון רחב של צבעים שכל אחת תמצא אחד שהיא תאהב . עמיד מאוד! גם במעקה העין ( אבל זה כבר אישי ) ויש גם אפשרות שאני נורא אוהבת להשתמש בה להשתמש בפלואדליין הבהיר (פרוסטלייט) כבסיס לצלליות הוא נותן ברק ויפה גם על עצם הגבה .
 
פריימר לשפתיים

אפקט מיידי של החלקת מראה השפתיים ושיפור מראה ועמידות השפתון שמעליו
 

abcd80

New member
גלוסים,פיינט בר קנבס, צלליות

סמקים במרקם שירטון שימר, פלואידליינים.
 

BlackUnicorn

New member
הכל חוץ מהמסקרות (שגם הן די טובות

אבל יש יותר טובות מהן) - צלליות, פיגמנטים, מברשות, פיינטים, פלואידליין, גלוסים, מעגל ריסים, מנקה מברשות, עפרונות, מייקאפים, קונסילרים, פודרות, מוצרים מיוחדים (שימרים וכו')... פשוט הכל!
 

cherry 1

New member
ההמלצות שלי במאק הן:

1- מברשת 182 פשוט רכישת המאה המברשת הזו! 2- פלואידליין blacktark מעולה. 3. פיגמנטים בשלל גוונים מטריפים שאין בחברות אחרות. 4. פודרת בלוט בתפזורת. ופה אני אפסיק כי החברה הזו פשוט מעולה מצידי לפרט כל מוצר שלהם שיש ברשותי אז עדיף שנסכם שרוב הדברים שם מעולים.
 

lady mika

New member
הפלואידליין חובה!

למי שאוהבת בסיס נוצץ ועמיד השיידסטיקים מצויינים.
 
מוסיפה ומחזקת המלצות למוצרי מאק

פודרה בלוט דחוסה פודרה מינרלית מברשת 182 למייקאפ מברשת 134 לפודרה מברשת 219 לטישטוש עיפרון ויצירת מראה מעושן גלוסים שפתונים במרקם lustre סלימשיינס סמקים, במיוחד מרקם שירטון שימר צלליות במרקמים סאטין, פרוסט ו-VP מנקה מברשות
 

pie and cactus

New member
פלואידליינים - מגוון צבעים, ונוחים לשימוש

מברשת 219 לטשטוש עפרונות - פשוט גאונית, נוחה ויעילה עפרונות שפתיים - רכים ונעימים צלליות - גוונים ומרקמים מדהימים מינרלייזד שימפיין - השימר הכי יפה שלי
 

July84

New member
כל הסקין פינשים

במיוחד השמפיין . וגם הביוטי פאודר בהחלט מוצר מומלץ בעיקר למראה יפה לקיץ .
 

tokit

New member
ה-כ-ל!!

אבל בעיקר - פלואידליין (למי שלא רגישה) פיינטים, בדגש על סטילייף וסטראקטוראל בראון עפרונות עיניים - או הרגילים או הטכנאקול. מעולים, נמרחים טוב, מיטשטשים טוב. פודרה מינרלית מברשות - כולן, ובעיקר 224 לטשטוש צלליות, 219 לטשטוש איליינרים, 187 למייקאפים, 239 להנחת צלליות, 213 להנחת צלליות, 263/6 לתיחום העין, 129 לסומק, 188 למוצרים קרמיים, 134 לפודרה. 150 לפודרה. 217 בתור מברשת "כל יכולה". מייקאפים - ממליצה על כולם, תלוי בצרכים המדויקים הפודרות המינרליות המבריקות ליפ קונדישנר צלליות, בעיקר במרקם VP. שפתונים. מעולים לדעתי, במבחר מרקמים. דווקא פה אין מרקם שאני מעדיפה על האחרים. סמקים, וגם פה אני די אוהבת את כל המרקמים עפרונות שפתיים ללא חידוד במרקם pearl פריימרים - עיניים, שפתיים, ריסים, פנים, SPF50. כולם מעולים! סורי, אבל גם מוצרי הטיפוח שלהם מעולים. CCB, בעיקר ROOT (להצללות) והבריקים והאדומים כסמקים.
 
למעלה