יש לי לקוחה עם סבוראה, הצילו!

vodka6

New member
יש לי לקוחה עם סבוראה, הצילו!

למי שיש טיפים לאיפור אישה בת 60 עם סבוראה אודה לה מאוד!!!
 

vodka6

New member
תודה שחר

האמת שכך בדיוק היא נראית (האדמומיות הזו מאזור האף לתוך הלחיים)
 

o r 1 5 9 3 5 7

New member
סבוריאה...דחוף!!!!!!!!~!!!!!

שלום שירה....ולכל מי שיש לו ידע בנושא.... רציתי לשאול מה אפשר לעשות כדי להעלים כמה שיותר את הסבוריאה מהפנים... אני סובלת מסבוריאה...(ככה אומרים הרופאים..) ויש לי תמיד אדמומיות בפנים.. ורציתי לדעת מה אפשר לעשות.... כדי שהאדמומיות הזאת פשוט תיעלם.. כל דבר שמציעים לי רופאים אני מפחדת להשתמש בו, כי רופאים אחרים אומרים שזה מסוכן... אודה לכל לעזרה!!!!!!!!!!1
 

BlackUnicorn

New member
איפה הסבוריאה?

רק בצידי האף? גם במצח? בכל מקרה, לדעתי (אף שאיני מאפרת אבל אני סובלת מסבוריאה בצידי האף...) - 1. פילינג 2. הרבה קרם לחות 3. לא להשתמש בהרבה מייקאפ באיזור הזה. עדיף באיזור הזה מייקאפ כמה שיותר נוזלי ולא פודרתי. 4. אם יש לה זמן עד האירוע - שתלך לרופא עור ותבקש משחה שתפתור לה את הבעיה (זה עניין של כשבוע).
 

vodka6

New member
תודה רבה! הסבוראה בעיקרון בכל חלקי הפנים אבל

בעיקר כמו שכתבת, במצח ובחיבור עם הקרקפת (קשקשת), בקפלי האף (באף ובקפליו זה מתבטא לפי מה שראיתי בייצור מאוד מוגבר של חלב ), בשפתיים (גם הפרשת חלב מוגברת) ובמחשוף(קשקשת), היא אכן פנתה לרופא ואם איני טועה לוקחת סטרואידים או תרופה אחרת מאוד חזקה, מבחינת העמידות של האיפור צריך לעשות משהו מיוחד במקרה הזה? קנדי - סבוראה זה ייצור יתר של חלב על-ידי בלוטות החלב שמתבטא או בהפרשה שומנית מוגברת או בקשקשת או בשניהם.
 

BlackUnicorn

New member
אין לי מושג... אצלי הסבוריאה ממש קלילה

ביחס למה שלה יש... וכיוון שאני לא מאפרת אני לא יודעת מה להגיד לך :)
 
תגידי לה להשתמש במוצרי סבוקלם

או במוצרים של דוקטור כדיר (סבור ריליף) ניתן להשיג דרך קוסמטיקאיות מורשות היא תרגיש ותראה שיפור ניכר במצב העור ובבוא הזמן זה יקל עלייך באיפור
 

שירה59

New member
בתור סובלת מהמכה הזו כל החיים

אם תאריך האירוע כבר ידוע כדאי לבקש ממנה לבצע טיפול יסודי בשמפו וקרמים טיפוליים למשך כשבועיים לפני האיפור. זו הדרך היחידה שהעור לא יתקלף מתחת לאיפור (מה שקורה לי כל יום כי אני לא מקפידה). לגבי פילינג - ממש לא!!! העור רק מתקלף ומתקלף ויוצר פציעות שטחיות ופצעים שלוקח להם זמן להחלים. לגבי קרם לחום - גם לא סתם קרם לחות אלא משהו שהיא יודעת שמתאים לה ולא מגרה עוד יותר את הסבוראה. בדר"כ קרמים על בסיס שומן או סיליקון עוישם שמות למצב. הכי טוב לבקש ממנה לשטוף פנים ומחשוף עם אותו שמפו שבו היא חופפת, לשאיר כ 10 דקות ולשטוף. לא להשתמש במים חמים מאוד בימים שלפני האירוע (זה גם מגרה את הסבוריאה) ולא להיחשף לשמש. סבוריאה "נדלקת" במצב סטרס ולחץ ולכן כדאי להגיד לה גם שתנסה להרגע בימים שלפני האירוע, אפילו לקחת רסקיו אם היא מרגישה מתוחה. בנוסף - דברים טבעיים שיכולים להרגיע זה חליטת רוזמרין וסרפד (חנויות טבע - עלים בתפזורת). לשפוך על הראש ושלטוף עם זה פנים. ביום האיפור: 1. לנקות היטב את הפנים עם השמפו (השמפואים האלה ברובם הם על בסיס של זפת מזוקקת, ומצחינים כמו מעיינות גופרית אבל אין מה לעשות. אם יש סוג שלא מסריח ועושה לה טוב, אז יופי). 2. למרוח משחה טיפולית (רק מהרופא!!) יש הרבה סוגים אבל מה שחשוב זה שיש כאלה על בסיס שומני - ointment ויש שלא על בסיס שומני CREAM. עדיף הקרם. לעסות את הקרם היטב עד לפיגה מלאה ורק מעל למרוח קרם לחות. לנסות לא למרוח מעל האיזור המטופל אבל לא בהיסטריה. אם זה קרם קליל אז בכלל אין בעיה למרוח על כל הפנים. 3. איפור - לא שום דבר על בסיס סיליקוני!!!. ולא לייבש יותר מדי עם עם פודרה למראה מאט. עדיף להבריק מאשר להתקלף. תאמיני לי.... 4. אם ביום האירוע יש קילופים או פצעים בקו השיער כדאי לרוח גם שם קרם טיפולי (בתקווה שזה לא יהרוס את הפריזורה). האיזורים הבעייתיים הם בדר"כ: 1. גבות - שם זה לא בעיה להסתיר מתחת לשיער קילופים קטנים לכן אפשר להשתמש בקרם שומני טיפולי (מהרופא) 2. האף ובעיקר צידי האף - אין מה לעשות. רק לקוות שהטיפול המקדים ירגיע את המצב 3. הסנטר - בעיקר האיזור שמתחת לצידי הפה. איזור פחות בעייתי מבחינת קילופים קשים. בדר"כ סובל מיובש וקשקשת קלה. 4. מחשוף - אני לא סבלתי מזה, מצד שני יש לי צרות אחרות. 5. שפתיים - גם לא סבלתי מזה אבל כיוון שפה אין בעית שמנוניות אז נראה לי שזו צרתך הקטנה ביותר. 6. קו השיער - בעיה כאובה. בקרקפת נטים להיות קילופים גדולים וגם שמנויות בעיקר בקו המצח. למרוח קרם טיפולי היטב ולעסות טוב עד להיספגות מלאה כל העצות הן לא עצות רופא ולכן יש לקחתן בערבון מוגבל. מה גם שכמעט כל הקרמים הטיפוליים לסבוריאה מכילים סטרואידים (גם אם בכמות מזערית) מה שאומר שהם גורמים באופן זמני לעור להיות עדין. כך שצריך להיזהר בשמש ועם שעווה בפנים.
 

vodka6

New member
וואו תודה שירה, את גדולה!

תודה ענקית על ההסבר המפורט!!! לפי מה שאת אומרת עור עם סבוראה מותר לנקות רק עם השמפו המיוחד ולא שום מוצר אחר?
 

בלונד23

New member
וחשוב מאוד גם לא להשתמש במברשות הרגילות שלך..

או לחטא אותן אח"כ עם איזשהו חומר חזק
 
סבוריאה לא מדבקת !!!! צריך לחטא מברשות

בלי שום קשר אחרי כל מאופרת. וכל חומר חיטוי או שטיפה הגונה היא טובה. את יכולה בהחלט להשתמש במברשות הרגילות שלך ואת לא צריכה ללכת לקנות סט חדש במיוחד , זה סתם בזבוז כסף , פשוט דאגי לחומר חיטוי מברשות ותסגרי עניין סבוריאה היא בעיית עור מאד נפוצה ואין מה להכנס להיסטריה בגללה ולא צריך להתחיל לקנות מברשות וחומרים במיוחד. אני אישית מחזיקה קרם לחות מיוחד לסבוריאה וקרם לחות לעור רגיל , זה הכל מבחינת הכנות מיוחדות.
 

בלונד23

New member
תודה על המידע! לא ידעתי

אני לא מאפרת מקצועית אבל זה בטח חשוב למאפרות שכאן. לאבא שלי היה סבוריאה והוא הלך לרופא עור מאוד מאוד טוב שהעלים לו את הכל תוך איזה חצי שנה.
 

שירה59

New member
זה לא נעלם אף פעם

זה בדר"כ בא והולך בהפוגות. בכל מקרה זה ממש לא מדבק. רק מעצבן.
 

בלונד23

New member
אז אני מקווה שזו תהיה הפוגה ארוכה מאוד

עבור אבא שלי אני זוכרת שהוא די התייאש מכל המשחות המסריחות שהיה עליו למרוח, אבל הן עזרו בצורה מופלאה ממש. מי שרוצה, אני אתן לה במסר את שם הרופא (הוא בקופ"ח כללית).
 

שירה59

New member
מותר לנקות עם כל דבר

אבל עם שמפו לסבוריאה עדיף כי זה מטפל גם בפנים (לא יודעת למה קוראים לזה שמפו זה בעצם סבון נוזלי טיפולי לסבוריאה) מה שחשוב זה להשאיר את השמפו הזה כמה דקות טובות (אני משאירה על הראש שעה) כדי להשיג אפקט. אם את רוצה המלצות על דברים שהם ללא מרשם אז יש Capasal, T/Gel, Cetrimide, Xerial וישגם לד"ר עור. כל אלו טובים מאוד ונמכרים ללא מרשם. יש עוד סוגים שנמכרים עם מרשם וכמובן שכל שמשחות הטובות והאפקטיביות מאוד נקנות רק עם מרשם. חשוב לא לרחוץ פנים וראש עם מים חמים כי זה מאוד מגרה את הסבוריאה. אם אפשר אז במים קרים ככל שניתן (ועכשו לא נורא קר כך שזה אפשרי). אם כבר לנקות את הפנים במשהו אחר מאשר השמפו אז עם סבון לעור רגיש שלא מייבש כי הסבוריאה מתפרצת אם העור מתייבש. סבונים מבושמים הם גם יכולים לעורר פרעות. סבונים על בסיס שמן זית זה מצוין ואם יש לה אומץ אז רחיצה של הקרקפת בשתן (של עצמה ) באופן קבוע יכולה לעשות פלאים.
 
למעלה