מכירה מיוחדת MUFE למאפרים מקצועיים

hilala20

New member
מכירה מיוחדת MUFE למאפרים מקצועיים

ב21/5/07, יום שני, יתקיים יום מכירה מיוחד למאפרים מקצועיים. ביום זה ימכרו מוצרי המותג Make Up For Ever בהצגת תעודת מאפר ב30% הנחה (לא לשכוח שהמחירון ירד החודש ב20%) בנוסף, מגוון רחב של סדרות ומוצרים קודמים ימכרו בהנחה של עד 70%!! המכירה תתקיים בקניון גבעתיים-סופר פארם.
 

בלונד23

New member
המממ..... אין איזו הנחה לחובבות של הפורום?

כלומר לאלו שהן לא מקצועיות?
 

בלונד23

New member
כלומר, 25% נוסף על ההוזלה שהיתה לאחרונה?

ועוד שאלה האם ההנחה של 70% על המוצרים מעודפים וסדרות ישנות, תהיה גם לאלו שאינן מאפרות מקצועיות?
 

הילה MUFE

New member
הנחה MUFE

25% הנחה תינתן לכולן (כמובן שההנחה היא מהמחירון החדש שלנו). ההנחה קיימת כרגע בכל רשת סופר פארם עד סוף החודש. לגבי ההנחות העמוקות יותר, הן ינתנו למאפרים בעלי תעודה בלבד.
 

ק ר מ י

New member
אפשר לדעת מחירים ספציפיים?

למשל כמה עולה לפי המחירון החדש צללית דחוסה?
 

hilala20

New member
מחירון MUFE

במסגרת איסוף המחירונים שלנו שיעלה בקרוב הנה המחירון של MUFE
 

הילה MUFE

New member
מבצע גלוסים MUFE

סדרת הסופר ליפ גלוס של MUFE, נמכרת עד ה11.5 ב49.90ש"ח במקום 79ש"ח, קיבלנו גוונים חדשים לקראת הקיץ.
 

שוקשוק3

New member
אני מחכה כבר חודשיים לתעודה....

חבל ששליחת התעודות לא יותר יעילה, מה יקרה אם עד אז לא אקבל את התעודה? לא אוכל בעצם לקנות בתנאים של המבצעים? זה ממש לא פייר, דיברתי כבר פעמיים על המנהלת מוצר שלכם וכל פעם היא אומרת לי שזה ישלח, ואני לא מקבלת את התעודה. יש אפשרות לעשות משהו בנדון? חן חן
 

הילה MUFE

New member
כרטיס מאפר

בהחלט יש מה לעשות, תתקשרי מחר לטלפון 03-9004701, לאחר השעה 10:00, תבקשי את מנהלת המותג אני מבטיחה לך שזה יטופל! לגבי יום המכירה אנחנו דורשים תעודת מאפר ולא כרטיס.
 
מייק אפ פור אבר - סניף רמז נתניה

הייתי אתמול בסופרפארם ברמז נתניה. היה שילוט של הנחה של 20% על כל מוצרי מייק אפ פור אבר. גם הדיילת ציינה זאת בפניי מספר פעמים. הגעתי לקופה עם עפרון עיניים ועם אבקת הכוכבים. בקופה הקופאית התעקשה (בצורה מגעילה ובוטה) שעל הכוכבים אין הנחה. התעקשתי לקבל את המוצר בהנחה (בגלל ההטעיה, והרי כך מחייב החוק), אך היא סרבה. לבקשתי היא מסרה לי שאין מנהל בחנות (תמוה....). קניתי רק את העפרון, ויצאתי בתחושה קשה ולא נעימה. כמובן, שלא אקנה יותר מוצרי מייק אפ פור אבר בסניף זה. במיוחד אחרי שגב' מרגריטה הקופאית התנהגה כמו שמתנהגים בשוק ולא במחלקת קוסמטיקה יוקרתית. לידיעתכן, הבנות הנתנייתיות.
 

הילה MUFE

New member
תשובה לחובבת איפור

אז ככה, כנראה שנפלת טעות, המבצע החודש הוא אכן 25% על המוצרים, אולי עדיין לא עידכנו זאת בסניף הספציפי הזה, בסניפים אחרים זה מעודכן אני יודעת בוודאות-הייתי וראיתי. לצערי אבקת הכוכבים זה הפריט היחיד שלא משתתף בהנחות שלנו אך המחיר שלו ירד מעט עם הוזלת המותג לאחרונה.
 

sh12sh

New member
תעודת מאפר

האם אפשר להביא צילום של התעודה? והאם המבצע המיוחד יהיה בעתיד גם בסניפים אחרים של סופר פארם? בכל מקרה אני בהחלט יהיה שם אני משתמשת המון במוצרים של MUFE ומאד מאד מרוצה
 
למעלה